Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 31 mar 2006, 11:29

keesie14 schreef:Ja het help als je daar heen gaat.
Ja iedereen gaat een keer dood, maar je hebt daar een veel grotere kans om het te overleven dan hier.
Waarom? Heb je informatie over de plek waar de inslag zal plaatsvinden?
(Planeet X gaat botsen toch?)
keesie14 schreef:maar die healer zij dat ik de zelfde krachten als haar heb, super-magnetisch echt heel vet!!!!
Supermagnetisch? Wat betekent dat? Loop je vaker tegen lantaarnpalen aan dan andere mensen?

keesie14

Bericht door keesie14 » 31 mar 2006, 17:04

Beste Fox, ik weet dat er zo ie zo rampen gebeuren, en dat Nederland waarschijnlijk 1 van de landen zal zijn die erg makkelijk door bijvoorbeeld tsunamie's getroffen zou kunnen worden, het enige wat tussen ons en de zee staat, zijn een paar dijken, die heel erg sterk zijn, maar toch, de natuur is vele malen sterker, het is natuurlijk ook niet alleen de natuur, want waar ik woon zal de tsunamie niet zo heel snel komen, want ik woon in een redelijk hoog gebied van Nederland, maar ik weet natuurlijk niet hoe krachtig het zal zijn, dat kan ik ook niet uitzoeken dat weet niemand denk ik.
Dan heb je nog de oorlog die komt, misschien merk je het zelf ook al, en hij is ook al door verscheidene mensen voorspeld, Amerika, China, Rusland, Iran enz. er staat op het punt iets los te barsten als dat gebeurt zit je hier ook niet veilig wij staan in die oorlog om dat Nederland vriendjes, is met Bush (de regering dan), en Fox wat nou als het wel gebeurd, als je genoeg tijd hebt besteed aan niet alleen dit onderwerp maar ook de tijd voor 2012 en na 2012 zal je er achterkomen dat ons een hoop ellende te wachten staat, maar daarna zal er ook een hoop goeds gebeuren, zoals DNA-verandering en vrede voor een heeeele lange tijd.

Best, Metal Pig

Ik zal eerst ff uitleggen wat ik bedoel met Super-magnetisch, daarmee bedoel ik dat ik hele sterk genees-kracht heb, en daarmee ben ik geboren, hiermee kan ik mensen healen, en ik zal later ook nog andere gave krijgen, maar ik weet nog niet wat voor gaves dat zullen zijn, hoe dan ook ik ben er heel blij mee dat ik deze gave heb gekregen, niet veel mensen hebben dit weet je.

Nu ff je andere vraag: Ik denk eigenlijk niet dat Niburu gaat botsen (ik hoop het in iedergeval niet, anders zijn we echt de pineut, ik denk dat Niburu vlak langs ons heen zal gaan, en ik weet niet precies hoe, maar hierdoor zullen de polen verplaatsen, dit heeft ook iets met de zon te maken, maar ik ben vergeten hoe dit ook al weet helemaal zit, moet je dan maar ff googlen ofzo.
Hoe dan ook dit betekent wereldwijd superveel super-rampen, mega tsunamie's, mega-vulkaanuitbarstingen, doordat het Electromagnetisch veel zo van slag is, EMP (Electro Magnetic Pulse) of de hele aarde, ik weet dat Niburu komt, en ik denk en hoop dat hij ons zal missen, en als dat zo is dan moeten we toch echt weg hier.

P.S.
Als je het allemaal wat precieser wil uitgelegt hebben allemaal moet je me maar ff toevoegen op msn keesjr@hotmail.com

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 31 mar 2006, 17:10

keesie14 schreef:Ik zal eerst ff uitleggen wat ik bedoel met Super-magnetisch, daarmee bedoel ik dat ik hele sterk genees-kracht heb, en daarmee ben ik geboren, hiermee kan ik mensen healen,
Wat kun je genezen?

keesie14

Bericht door keesie14 » 31 mar 2006, 17:15

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:Ik zal eerst ff uitleggen wat ik bedoel met Super-magnetisch, daarmee bedoel ik dat ik hele sterk genees-kracht heb, en daarmee ben ik geboren, hiermee kan ik mensen healen,
Wat kun je genezen?
Pijn in iedergeval (overal), reuma, hernia's, psychologische dingen, maar ik moet nog allemaal leren hoe het precies allemaal werkt, ik ben gister bij een indiaanse shamaan geweest, en de had precies de zelfde gave als ik, en die wil mij graag leren hoe ik met deze gaven te werk moet gaan, maar de meest dingen die ik hierboven heb beschreven kan ik al, maar ik kan nog veel beter worden.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 31 mar 2006, 17:23

keesie14 schreef:
MetalPig schreef:Wat kun je genezen?
Pijn in iedergeval (overal), reuma, hernia's, psychologische dingen, maar ik moet nog allemaal leren hoe het precies allemaal werkt, ik ben gister bij een indiaanse shamaan geweest, en de had precies de zelfde gave als ik, en die wil mij graag leren hoe ik met deze gaven te werk moet gaan, maar de meest dingen die ik hierboven heb beschreven kan ik al, maar ik kan nog veel beter worden.
Weet je dat er een organisatie is die jou 1 miljoen dollar geeft als je kunt aantonen dat je die dingen inderdaad kunt?

keesie14

Bericht door keesie14 » 31 mar 2006, 17:33

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:
MetalPig schreef:Wat kun je genezen?
Pijn in iedergeval (overal), reuma, hernia's, psychologische dingen, maar ik moet nog allemaal leren hoe het precies allemaal werkt, ik ben gister bij een indiaanse shamaan geweest, en de had precies de zelfde gave als ik, en die wil mij graag leren hoe ik met deze gaven te werk moet gaan, maar de meest dingen die ik hierboven heb beschreven kan ik al, maar ik kan nog veel beter worden.
Weet je dat er een organisatie is die jou 1 miljoen dollar geeft als je kunt aantonen dat je die dingen inderdaad kunt?
Das wel vet, maar ik denk niet dat ik dat ga doen, anders krijg ik ook de media over me heen, en ik denk dat ik nog wel ff wat uitleg moet krijgen van die shamaan over hoe het werkt, maar het zou wel kunnen als ik het volledig onder controle heb, want de laatste keer dat ik iemand pijn geneesde was er al naar 5 min. resultaat, maar ik zou wel is willen weten hoe die organisatie heet (lijkt me wel grappig), en ik vraag me af waarom niemand die ooit heeft gedaan, er zijn genoeg healers, in de wereld die wel 1 miljoen willen hebben en dit kunnen aantonen, maar wat moet ik ook met 1 miljoen als geld straks geen waarde meer heeft.

Japairman

Bericht door Japairman » 31 mar 2006, 17:37

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:
MetalPig schreef:Wat kun je genezen?
Pijn in iedergeval (overal), reuma, hernia's, psychologische dingen, maar ik moet nog allemaal leren hoe het precies allemaal werkt, ik ben gister bij een indiaanse shamaan geweest, en de had precies de zelfde gave als ik, en die wil mij graag leren hoe ik met deze gaven te werk moet gaan, maar de meest dingen die ik hierboven heb beschreven kan ik al, maar ik kan nog veel beter worden.
Weet je dat er een organisatie is die jou 1 miljoen dollar geeft als je kunt aantonen dat je die dingen inderdaad kunt?
Lekker boeiend die 1 miljoen.
En die Rhandi gaat ook alleen maar met mensen in zee waarvan hij zeker weet dat ze het niet zullen reden.

Als men er niet in gelooft zal je het nooit kunnen bewijzen.

Door persoonlijke ervaringen weet ik gewoon zeker dat er meer is en iedereen kan genezen maar niet allemaal efe goed, vergelijk het maar met voetbal we kunnen niet allemaal topsporters zijn.

Overigens vind ik dat Niburu verhaal grote bullshit en is de wereld in geholpen door een interpretatie van stitchen van een paar kleitableten, wat is de waarde daarvan?

keesie14

Bericht door keesie14 » 31 mar 2006, 17:43

Japairman schreef:
MetalPig schreef:
keesie14 schreef: Pijn in iedergeval (overal), reuma, hernia's, psychologische dingen, maar ik moet nog allemaal leren hoe het precies allemaal werkt, ik ben gister bij een indiaanse shamaan geweest, en de had precies de zelfde gave als ik, en die wil mij graag leren hoe ik met deze gaven te werk moet gaan, maar de meest dingen die ik hierboven heb beschreven kan ik al, maar ik kan nog veel beter worden.
Weet je dat er een organisatie is die jou 1 miljoen dollar geeft als je kunt aantonen dat je die dingen inderdaad kunt?
Lekker boeiend die 1 miljoen.
En die Rhandi gaat ook alleen maar met mensen in zee waarvan hij zeker weet dat ze het niet zullen reden.

Als men er niet in gelooft zal je het nooit kunnen bewijzen.

Door persoonlijke ervaringen weet ik gewoon zeker dat er meer is en iedereen kan genezen maar niet allemaal efe goed, vergelijk het maar met voetbal we kunnen niet allemaal topsporters zijn.

Overigens vind ik dat Niburu verhaal grote bullshit en is de wereld in geholpen door een interpretatie van stitchen van een paar kleitableten, wat is de waarde daarvan?
Ik kan goed genezen lijkt mij want, ik kon het ook al toen ik niet eens wist dat ik het kon.
Ik kan het wel bewijzen want het werkt, en daar heb ik geloof van mezelf alleen bij nodig.
Ik weet al dat er iets aan de gang is, en gezien Sitchen de tabletten heeft gevonden, is het meer een bevestiging met een verklaring, en het gaat niet een alleen om Sitchen het gaat er ook om, dat er mensen zijn die deze planeet zoeken, omdat er kennelijk een planeet zo groot als Jupiter, de baan van al een onze planeet verstort, die sluit prima aan bij Sitchen's theorie, en de maya voorspelde ook al de 10e planeet, en de egyptenaren, en de hopi's enzovoort. enz. dus ga nou niet zeggen dat ik dit berust op een paar kleitabletten want dat is pas bullshit.

Japairman

Bericht door Japairman » 31 mar 2006, 20:33

keesie14 schreef:
Ik kan goed genezen lijkt mij want, ik kon het ook al toen ik niet eens wist dat ik het kon.
Ik kan het wel bewijzen want het werkt, en daar heb ik geloof van mezelf alleen bij nodig.
Ik weet al dat er iets aan de gang is, en gezien Sitchen de tabletten heeft gevonden, is het meer een bevestiging met een verklaring, en het gaat niet een alleen om Sitchen het gaat er ook om, dat er mensen zijn die deze planeet zoeken, omdat er kennelijk een planeet zo groot als Jupiter, de baan van al een onze planeet verstort, die sluit prima aan bij Sitchen's theorie, en de maya voorspelde ook al de 10e planeet, en de egyptenaren, en de hopi's enzovoort. enz. dus ga nou niet zeggen dat ik dit berust op een paar kleitabletten want dat is pas bullshit.
Waar baseer je het dan wel op?

Niburu zoals in sitchen vind ik wel ff wat anders dan planeet x van de Maya"s deze man is een ster om feit en fictie naadloos met elkaar te laten verbinden, jammer dat hij serieuze twijfels over zijn beweringen nooit heeft beantwoord.

Een hemellichaam zo groot als jupiter welk ons zonnestelsel zou betreden was allang gespot.

Zoek naar ..... james rhandi million dollar test.... op google om er achter te komen hoe het met dat miljoen zit.

2012 misschien wel op deze manier
gebaseert op feiten in tegen stelling tot niburu

keesie14

Bericht door keesie14 » 01 apr 2006, 11:06

Waar baseer je het dan wel op?

Niburu zoals in sitchen vind ik wel ff wat anders dan planeet x van de Maya"s deze man is een ster om feit en fictie naadloos met elkaar te laten verbinden, jammer dat hij serieuze twijfels over zijn beweringen nooit heeft beantwoord.

Een hemellichaam zo groot als jupiter welk ons zonnestelsel zou betreden was allang gespot.

Zoek naar ..... james rhandi million dollar test.... op google om er achter te komen hoe het met dat miljoen zit.

2012 misschien wel op deze manier
gebaseert op feiten in tegen stelling tot niburu[/quote]

In die link van jouw staat inderdaad al wat ik geloof alleen, ik denk ook dat dit zal gebeuren, ik denk dat dit ook zal gebeuren, maar Niburu hoort ook bij ons zonnestelsel dus dit verhaal kan ook aansluiten bij mijn verhaal.
Ik denk dat Niburu of Planeet X trouwens allang gespot is, en dat het geheim wordt gehouden, ik denk dat we nu bij het punt komen dat amateur astronomen hem ook zullen, maar hoe dit zal verlopen weet ik niet precies.
Ik geloof dat je het verhaal van Niburu en Planeet X zo ie zo wel kan combineren, ik zeg altijd in elk verhaal zit een waarheid, en waarheden kan je bijna altijd bij elkaar leggen, als je zoekt op internet kom je er ook achter dat Niburu 20 jaar geleden als is ontdekt, toen heeft de regering gezegt dat ze hem, hebben gevonden, later hebben ze dit weer ingetrokken en alles ontkent zoals ze altijd doen.
Je moet ik niet vergeten dat Niburu met een Steeds snellere snelheid naar ons toekomt, omdat ons zonnestelsel hem aantrekt en in de ruimte is geen wrijving dus is dat ook logisch, de verandering die er nu op de aarde komen zullen dat ook met een versneld tempo komen, en in het einde der dagen zullen de rampen in overvloed zijn......hierna is er vrede voor 1000 jaren, en zal de aarde rusten.....

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 11:54

Kom eens met betrouwbare bronnen.( Want waar jij je overtuiging op baseer is me nog steeds niet duidelijk.)
Sitchen is dat al bewezen niet.

Ik zie 2012 ook als een mogelijke realiteit maar wie dan leeft wie dan zorgt.

Ik zeg altijd de waarheid ligt in het midden.


Overigens worden de veranderingen in ons zonnestelsel niet geweten aan een mogelijk ander hemellichaam omdat de invoed daarvan veels te klein zou zijn. Men zoekt voor verklaringen wat dichter bij huis, de zon zelf.

keesie14

Bericht door keesie14 » 01 apr 2006, 11:58

Japairman schreef:Kom eens met betrouwbare bronnen.( Want waar jij je overtuiging op baseer is me nog steeds niet duidelijk.)
Sitchen is dat al bewezen niet.

Ik zie 2012 ook als een mogelijke realiteit maar wie dan leeft wie dan zorgt.

Ik zeg altijd de waarheid ligt in het midden.


Overigens worden de veranderingen in ons zonnestelsel niet geweten aan een mogelijk ander hemellichaam omdat de invoed daarvan veels te klein zou zijn. Men zoekt voor verklaringen wat dichter bij huis, de zon zelf.
Wat noem jij betrouwbaar?
Ik zie 2012 als een een realiteit, en ik denk dat je bij alle theorieën over 2012 het best kan combineren tot één geheel zo krijg je de grootste waarheid, ik ben het daarom wel met je eens de waarheid ligt inderdaad in het midden, en zo een verklaring dichter bij huis zo Niburu dus ook kunnen zijn, maar ben je het er dan niet in iedergeval mee eens dat er in 2012 meer rampen zullen zijn dan nu, dat er iets heel goeds en iets heel slechts zal gebeuren, en dat het te groot is om genegeerd worden....

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 12:15

Dat heb ik al een aantal keer aangegeven ja, en ik moet eerlijk bekenen dat ik voor 2012 dit land ook wil verlaten en het hoger op zoek met weinig bevolking om ons heen. Zodat het mogelijk word van het land te leven.

Alleen er is zoveel desinformatie, waar niburu een voorbeeld van is.

Betrouwbaar is iets waaneer je het verhaal bij meerdere bronnen kunt bevestigen, planeet x....oke maar het verhaal daarover zoals je het nu verkondigt is mijn inziens gebaseert op wat fantasie verhaaltjes.

Mochten we een botsing met zo een hemellichaam hebben vergeet het dan maar. okk kan zo een hemelichaam op zich geen poolverschuiving veroorzaken maar ik zoek het dan meer in deze richting.

http://www.huttoncommentaries.com/PSRes ... cursor.htm
Conclusion

Predictions of post-1998 upheavals and torrid-area volcanic eruptions in two readings seem to be occurring in a modest way. If more significant upheavals commence we may expect shortly thereafter the shifting of the poles. Pole shift will lead to significant Earth changes worldwide, many of which are described in various Cayce readings.

Whether or not these recent geophysical activities correlate with the large scale reorganization of Earth's mass field noted by Cox and Chao, or with Chandler's wobble anomalies related to mass movements at the core-mantle boundary, requires further evidence to prove.

What is tantalizingly clear, however, is that measurable changes in Earth's mass distribution -- that may be precursors of larger motions leading directly to pole shift -- did in fact begin to occur almost exactly as predicted, around 1998.
Ook de versnelde opwarming van onze planeet wijd ik aan onze zon en hierdoor zullen vele rampen volgen.
Het bewezen afnemen van het aardmagnetische veld zal ook voor een hoop ongein bezorgen, denk aan uitvallen electrische installaties en dat zal Anarchie tot gevolg hebben.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 01 apr 2006, 15:18

keesie14 schreef:
Japairman schreef:Kom eens met betrouwbare bronnen.( Want waar jij je overtuiging op baseer is me nog steeds niet duidelijk.)
Sitchen is dat al bewezen niet.

Ik zie 2012 ook als een mogelijke realiteit maar wie dan leeft wie dan zorgt.

Ik zeg altijd de waarheid ligt in het midden.


Overigens worden de veranderingen in ons zonnestelsel niet geweten aan een mogelijk ander hemellichaam omdat de invoed daarvan veels te klein zou zijn. Men zoekt voor verklaringen wat dichter bij huis, de zon zelf.
maar ben je het er dan niet in iedergeval mee eens dat er in 2012 meer rampen zullen zijn dan nu, dat er iets heel goeds en iets heel slechts zal gebeuren, en dat het te groot is om genegeerd worden....
Waarom vluchten jullie dan als het te groot is om genegeerd te worden.... ?

Japairman

Bericht door Japairman » 01 apr 2006, 17:42

FoX schreef:
keesie14 schreef:
Japairman schreef:Kom eens met betrouwbare bronnen.( Want waar jij je overtuiging op baseer is me nog steeds niet duidelijk.)
Sitchen is dat al bewezen niet.

Ik zie 2012 ook als een mogelijke realiteit maar wie dan leeft wie dan zorgt.

Ik zeg altijd de waarheid ligt in het midden.


Overigens worden de veranderingen in ons zonnestelsel niet geweten aan een mogelijk ander hemellichaam omdat de invoed daarvan veels te klein zou zijn. Men zoekt voor verklaringen wat dichter bij huis, de zon zelf.
maar ben je het er dan niet in iedergeval mee eens dat er in 2012 meer rampen zullen zijn dan nu, dat er iets heel goeds en iets heel slechts zal gebeuren, en dat het te groot is om genegeerd worden....
Waarom vluchten jullie dan als het te groot is om genegeerd te worden.... ?
Je begrijpt het verkeerd. De vele theorieen rond 2012 is zo groots dat het niet genegeerd zou mogen worden.

Wat er precies zal gebeuren weet niemand zeker maar de puur wetenschappelijke feiten liegen er ook niet om.

Vluchten is in mijn geval niet hellemaal kloppend zie het als een vakantie (maand december) maar mocht 1 en ander toch uitkomen dan wil ik wel op een plek zijn waar de overlevings kansen groter zijn. Dus hoog en weinig volk.

Momenteel woon ik vlak bij het laagste punt van Europa en dat zit me ook niet lekker mede door de snelle klimaatsveranderingen. Ik heb ooit in een officieel NASA rapport gelezen dat Nederland vanaf 2007 wel eens ernstig rekening moet houden met een heftige overstroming. Mocht dit nu gebeuren dan begrijp je dat het leed niet te overzien is en de watersnoodramp van voorheen peanuts is.
Zelfs al worden we vooraf gewaarschuwd is het onmogelijk de meeste mensen te evacueren en zal door de chaos alle verkeer vast komen te zitten.

Dit is misschien dan wel doomdenken maar een voorbereid iemand telt voor 2 of in dit geval wel meer.

keesie14

Bericht door keesie14 » 01 apr 2006, 18:07

Je begrijpt het verkeerd. De vele theorieen rond 2012 is zo groots dat het niet genegeerd zou mogen worden.

Wat er precies zal gebeuren weet niemand zeker maar de puur wetenschappelijke feiten liegen er ook niet om.

Vluchten is in mijn geval niet hellemaal kloppend zie het als een vakantie (maand december) maar mocht 1 en ander toch uitkomen dan wil ik wel op een plek zijn waar de overlevings kansen groter zijn. Dus hoog en weinig volk.

Momenteel woon ik vlak bij het laagste punt van Europa en dat zit me ook niet lekker mede door de snelle klimaatsveranderingen. Ik heb ooit in een officieel NASA rapport gelezen dat Nederland vanaf 2007 wel eens ernstig rekening moet houden met een heftige overstroming. Mocht dit nu gebeuren dan begrijp je dat het leed niet te overzien is en de watersnoodramp van voorheen peanuts is.
Zelfs al worden we vooraf gewaarschuwd is het onmogelijk de meeste mensen te evacueren en zal door de chaos alle verkeer vast komen te zitten.

Dit is misschien dan wel doomdenken maar een voorbereid iemand telt voor 2 of in dit geval wel meer.
Kijk nu ben ik het helemaal met je eens, ik zit op een redelijk hoog punt in Nederland, maar ik denk dat tegen 2010-2012 half Nederland wel onder water zal liggen, of het zal nog erger zijn, maar ik bedoel met vluchten eigenlijk gewoon ergens anders heen gaan, misschien zeg ik het verkeerd, je kan beter zeggen tijdelijk verhuizen, en je neemt alleen de dingen mee die erg dierbaar zijn, en die je nodig hebt om te overleven, maar ik ben het wel helemaal met je eens met wat je hier zegt. :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 01 apr 2006, 18:12

Volgens mij ben je nergens veilig tegen geweld van de natuur en het heelal. Ik kijk trouwens niet graag naar de toekomst en vooral niet naar 2012 want daar zijn geen waterdichte wetenschappelijke bewijzen voor dat er dan van alles zou gaan gebeuren. Tuurlijk gaan er nog rampen gebeuren in de toekomst daar hoef ik geen Nostradamus voor te heten maar daar ga ik niet naar leven en dus vluchten hiervoor.

keesie14

Bericht door keesie14 » 01 apr 2006, 18:17

FoX schreef:Volgens mij ben je nergens veilig tegen geweld van de natuur en het heelal.
Nee, maar er zijn wel plekken waar het veiliger is, en waar je er minder van merkt, de ene plek trekt meer rampen aan dat de andere, maarja als je ergens op in de himalaya's staat en je wordt door een meteorietje getroffen kan je ook doodgaan, maarja het is wel zo dat als je voorzorgsmaatregelen neemt je een vele male grotere kans hebt om zo een ramp te overleven dan anders, je moet is het verhaal van de
orion-profetie lezen....daar staat zo een voorbeeld in (goed verhaaltje trouwens hoor) als je hem niet kan vinden vraag je aan mij maar een site.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 01 apr 2006, 18:37

Waarom ben je bang voor de dood ?

keesie14

Bericht door keesie14 » 01 apr 2006, 18:41

FoX schreef:Waarom ben je bang voor de dood ?
Nee, ik wil gewoon alles uit dit leven halen wat ik kan, en dood gaat dat dus niet, maar vind jij het dan ook niet een klein beetje bang om dood te gaan ofzo al is het maar een klein beetje, want ik weet dat er leven na de dood, ik heb geen enkele reden om er bang voor te zijn, maar misschien heb je het niet in de gaten, maar ik ben 15 en in 2012 ben ik 21, beetje jong he.

Plaats reactie