Tarot: Weg naar jezelf legging

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 06 aug 2018, 11:02

Afbeelding

Wat gaan de tarotkaarten jou vertellen m.b.t. jouw innerlijke groei ?
Kies drie tarotkaarten uit het tarotdeck hieronder (via de link) en ontdek het meteen !

1. Waar sta je
2. Wat houd je tegen ?
3. Wat kan ik verwachten ?


https://online-orakels.nl/tarot/weg-naar-jezelf-legging


Afbeelding


Ik kocht gisteren een orakel-kaartspel op de rommelmarkt van Doreen Vitue en ik legde voor mezelf de kaart.
Iets wat ik langere tijd niet heb gedaan maar de uitkomst raakte mij. Ik zocht op het internet naar
dit spel on-line maar kon het nu niet vinden, als het al een actief orakel on-line zou zijn.
Maar ik kwam deze site tegen waar de tarot is te leggen en een bepaald doel of vraag.
Leuk genoeg om één van die mogelijkheden om hem via het forum te raadplegen.
Enjoy!


1. Afbeelding
1. Gerechtigheid
Kaart 1 - Waar sta ik nu ?
eerlijkheid - oordeel - rechtvaardigheid - spiegel - objectiviteit - evenwicht - verantwoordelijkheid

Oordeel is de objectieve beslissing die je neemt nadat je alles goed tegen elkaar hebt afgewogen.
Helderheid en oprechtheid is hierin belangrijk. De ander zal je altijd terug spiegelen zoals je jezelf opstelt,
je krijgt terug wat je weggeeft. Je bent zelf verantwoordelijk voor alles wat je doet of juist niet doet.

2. Afbeelding
2. Staven Ridder
Kaart 2 - Wat houdt mij tegen ?
verhitte sfeer - levenslust - warmte - hartstocht - temperament - ongeduld

Deze sfeer zal er voor zorgen dat je gedrag redelijk onbeheersbaar en temperamentvol is.
Het is een verhitte sfeer die je aansteekt om dingen op een heftige manier te willen doen.

3. Afbeelding
3. Staven Koning
Kaart 3 - Wat kan ik verwachten ?
daadkracht - zelfvertrouwen - levenslust - macht - dynamiek - wilskracht - zelfontplooiing

Wilskracht is de kracht die je in je hebt om iets vol te houden of door te zetten.
Deze man weet wat hij wil en weet het vaak ook, door zijn wilskracht, voor elkaar te krijgen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Witte wel » 06 aug 2018, 13:04

De link die je hier neer zet is een verwijzing naar een commerciële site met betaalde telefoonnummers.
Daar staan dan ook nog diverse "live consulenten" op waarvoor je vet moet betalen.
Dat het hele digitale tarot gebeuren één grote zwendelarij is, is bij een met gezond verstand denkend volk wel bekend. Echter de zwakkere schakels onder hen zijn te vangen met dergelijke verlakkerij en daar wordt dan ook grof geld aan verdient. Ik vind deze manier van sites promoten een beetje "gevaarlijk" en heb er ook mijn bedenkingen bij.
En dat heb ik al vaker uitgesproken hier op het forum.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 06 aug 2018, 15:47

Witte wel schreef:
06 aug 2018, 13:04
De link die je hier neer zet is een verwijzing naar een commerciële site met betaalde telefoonnummers.
Daar staan dan ook nog diverse "live consulenten" op waarvoor je vet moet betalen.
Dat het hele digitale tarot gebeuren één grote zwendelarij is, is bij een met gezond verstand denkend volk wel bekend. Echter de zwakkere schakels onder hen zijn te vangen met dergelijke verlakkerij en daar wordt dan ook grof geld aan verdient. Ik vind deze manier van sites promoten een beetje "gevaarlijk" en heb er ook mijn bedenkingen bij.
En dat heb ik al vaker uitgesproken hier op het forum.
Je mag er bedenkingen bij hebben. Ik heb ook bedenkingen bij die aangeboden diensten
voor telefonische consulten op zulke sites.
Alleen vind ik dat je dan ook de andere sites, die via-via hier op het forum komen,
en waarbij men wordt 'uitgenodigd' om geld aan hen uit te geven, als 'gevaarlijk' aanduiden.
Zoals de kranten die digitale diensten aanbieden, waarbij men verleid wordt door eerst een
aantal 'gratis' berichten te lezen en dan niets meer..... en zo zijn er meer sites.
Degenen die werkelijk op zoek zijn naar, of te verleiden zijn tot ......... in dit geval
digitale ervaringen, een direct contact met een medium, zullen over het hele netwerk
verleid kunnen worden. Het is reclame, zoals bijna alles reclame is op de een of andere
manier op het internet.
Zolang een forum of zijn leden niet direct reclame plaatst, wat een no-no is op dit forum,
dan is het aan de bezoeker hoever hij/zij gaat via de link (bron) bij een OT of reactie,
mocht die naar een site verwijzen waar de ander zich verleid kan voelen.


Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Witte wel » 06 aug 2018, 22:32

taigitu schreef:
06 aug 2018, 15:47
Zolang een forum of zijn leden niet direct reclame plaatst, wat een no-no is op dit forum,
dan is het aan de bezoeker hoever hij/zij gaat via de link (bron) bij een OT of reactie,
mocht die naar een site verwijzen waar de ander zich verleid kan voelen.
Dat betekend niet dat je dan indirecte links wél mag plaatsen, want dat doe je op deze manier hier toegepast.
Men wordt verleid door het tarotkaart trekken maar intussen ook uitgenodigd iets verder te gaan.
En als jij dan zelf ook bedenkingen hebt wat betreft telefonische consulten waarom plaats je dan wél de link hier naar toe.
Ik kan mij haast niet voor stellen dat jij dit niet ziet en vraag mij dan ook af waarom je deze wijze van posten zo regelmatig toe past. Dáár heb ik mijn bedenkingen over en niet over de verwezen sites met onzinnige activiteiten als tarotkaarten trekken via een digitaal programmatje. Dat moge duidelijk zijn dat dat volks verlakkerij is.
En nu kan je komen aandragen met schilderkunst en toegepaste principes of wat dan ook, wat hier helemaal niet aan gerelateerd is, waarmee je mijn verwijzing ontwijkt en de aandacht afleid van waarop ik doel. Het is een post met een verwijzing naar een commerciële site waar je zelf bedenkingen over hebt maar deze wél promoot.
Een beetje bedenkelijk mag dat toch wel zijn is het niet.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 07 aug 2018, 06:26

Witte wel schreef:
06 aug 2018, 22:32
taigitu schreef:
06 aug 2018, 15:47
Zolang een forum of zijn leden niet direct reclame plaatst, wat een no-no is op dit forum,
dan is het aan de bezoeker hoever hij/zij gaat via de link (bron) bij een OT of reactie,
mocht die naar een site verwijzen waar de ander zich verleid kan voelen.
Dat betekend niet dat je dan indirecte links wél mag plaatsen, want dat doe je op deze manier hier toegepast.
Men wordt verleid door het tarotkaart trekken maar intussen ook uitgenodigd iets verder te gaan.
En als jij dan zelf ook bedenkingen hebt wat betreft telefonische consulten waarom plaats je dan wél de link hier naar toe.
Ik kan mij haast niet voor stellen dat jij dit niet ziet en vraag mij dan ook af waarom je deze wijze van posten zo regelmatig toe past. Dáár heb ik mijn bedenkingen over en niet over de verwezen sites met onzinnige activiteiten als tarotkaarten trekken via een digitaal programmatje. Dat moge duidelijk zijn dat dat volks verlakkerij is.
En nu kan je komen aandragen met schilderkunst en toegepaste principes of wat dan ook, wat hier helemaal niet aan gerelateerd is, waarmee je mijn verwijzing ontwijkt en de aandacht afleid van waarop ik doel. Het is een post met een verwijzing naar een commerciële site waar je zelf bedenkingen over hebt maar deze wél promoot.
Een beetje bedenkelijk mag dat toch wel zijn is het niet.
Ik heb niet de indruk dat ik via de (verplichte) verwijzing naar de BRON van een artikel, waarbij bijvoorbeeld andere
mogelijkheden of reclame voor iets op die site aanwezig is, niet zou mogen plaatsen. Tenzij het voor jou
specifiek gaat om deze materie, en daar lijkt het op. Jij zou het deze materie misschien helemaal willen weren?
Dat ik zelf bedenkingen heb over een telefonisch contact via een site heeft te maken met het feit dat
ik iemand in de ogen wil kijken. Over de kwaliteiten van degenen die achter de telefoonconsulten zitten
kan ik niets zeggen. Ik ken ze niet, ik bel ze niet. Maar zo random een tarotkaart kunnen kiezen is leuk.
Wil ik een medium raadplegen dan kan ik terecht in mijn vriendenkring. Maar ook dat gebeurt zelden.
Hoe bedoel je met 'waarom ik deze wijze van posten zo regelmatig toepast'.....
Ik moet een link vermelden naar de BRON van het artikel wat ik plaats. Dat is gebruikelijk, en door die link
te gebruiken kan je naar het originele verhaal en in veel gevallen meer lezen.
Ik geloof niet dat in de andere topics die ik plaatste, zoals de I Tjing of de Osho-Zen-kaarten
er een telefoonnummer te zien is... Weinig verleiding in deze tot telefonisch contact.
Dus begrijp ik niet dat je dit zo groot maakt, behalve vanuit jouw persoonlijke afkeer.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Gast1 » 07 aug 2018, 08:40

Witte wel schreef:
06 aug 2018, 13:04
Dat het hele digitale tarot gebeuren één grote zwendelarij is...
Witte wel schreef:
06 aug 2018, 22:32
... met onzinnige activiteiten als tarotkaarten trekken via ... Dat moge duidelijk zijn dat dat volks verlakkerij is ...
Ik heb voor de aardigheid gisteren en vandaag 3 kaartjes getrokken. :grin:

Was wel leuk en ook best wel treffend.
Voor mij had het 'zin' ... anders zou ik dat niet doen. :wink:
Reclame's .................. ach ende pffffffffffffft ... die laat ik passeren, ik zie het zelfs niet meer.

Meedoen aan de lotto, heeft dat wel zin?
Een horoscoopje lezen, heeft dat zin?
Het nieuws van alledag bekijken, wat moet je ervan geloven -los van de waarheid zelve?
Waarom zou je in Godsnaam in een god geloven?
Ik zou bijna zeggen ... "Wat is géén volksverlakkerij?"
Wellicht 'alles' en daarbinnen heb je enkel 'toppunten' van (volks)verlakkerij.

Vanmorgen zag ik dat er iets 'nieuws' was op het gebied van rodeo, wat enkel en alleen maar bekend was met paarden of stieren.
Een 5-jarig jongetje met helm rodeo-de op een bokkend schaap.
"Krankjorum" ... zei ik tegen mijn vrouw, om je kind daaraan over te geven.
Even later waren we het er over eens dat we die mensen gewoon laten, net als degenen die een tarotkaart trekken, meedoen aan de lotto,
een horoscoopje lezen, het nieuws van alledag bekijken of in een God geloven.

Gast1

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Gast1 » 07 aug 2018, 11:54

Afbeelding

1. Kelken III
Kaart 1 - Waar sta ik nu ?
feest - dankbaarheid - vreugde - goede resultaten

Dankbaarheid is erkentelijk zijn voor datgene wat je toekomt, of iets is voldoening gevend.

Afbeelding

2. Zwaarden VII
Kaart 2 - Wat houdt mij tegen ?
gewiekstheid - list en bedrog - geniepig - er tussenuit knijpen - gehaaidheid - vals spelen - onbetrouwbaarheid

Gewiekstheid is de slimheid en het gemak waarmee je overal tussendoor glipt. Soms kun jij, of een deel van jou, het daglicht niet verdragen.
Dan knijp je er stilletjes tussenuit. Door anderen, of jezelf, maar wat wijs te maken.

Afbeelding

3. De Hogepriesteres
Kaart 3 - Wat kan ik verwachten ?
onderbewust - het verborgene - intuïtie - passiviteit - geduld - innerlijke stem

De verborgen waarheid is datgene wat niemand kan zien maar wat van binnen wordt ervaren, het innerlijke weten.
Wacht af en luister naar je innerlijke stem wanneer het tijd is om te handelen. Het allerbeste is om op dit moment de dingen te laten gebeuren.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Witte wel » 07 aug 2018, 15:22

taigitu schreef:
07 aug 2018, 06:26
Dus begrijp ik niet dat je dit zo groot maakt, behalve vanuit jouw persoonlijke afkeer.
Mijn persoonlijke afkeer is hier totaal niet relevant. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ook hier weer reclame maakt voor een site en had wel het idee dat je dat door had.
Ik doelde met mijn bedenkelijkheid daar op omdat de diverse citaten en doorlinken met verstopte doorlinken naar commerciële activiteiten die je in het verleden postte, en nu weer, mij toen ook al aan het denken zette. En als je dit niet door zou hebben of niet zou weten dat je dat doet dan heb ik een grove inschattingsfout gemaakt. Ik ben er echter van overtuigd dat dit niet het geval is.
Dus vandaar mijn bedenkelijkheid die niets met persoonlijke zaken te maken heeft maar gewoon een realistische kijk op wat er is.
Let wel, ik zeg niet dat je dat altijd doet. Vele overige posten zijn soms erg goed en inhoudelijk waardoor ook erg bruikbaar voor derden. Begrijp mij daarom niet verkeerd.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Gast1 » 08 aug 2018, 09:14

Afbeelding

1. Kelken Koningin
Kaart 1 - Waar sta ik nu ?
gevoelskracht - empathisch vermogen - diepgaande gevoelens - innerlijke emoties

Empathie is de kracht om gevoelens van anderen waar te nemen of aan te voelen. Deze vrouw heeft de kracht diepgaande, innerlijke gevoelens aan te raken, bij haarzelf en bij anderen.

Afbeelding

2. Gematigdheid
Kaart 2 - Wat houdt mij tegen ?
evenwicht - van alles genoeg - harmonie - lichaam en geest in balans - gelatenheid - (innerlijke) zielenrust - zielengids - genezing

Juiste mengsel is de balans tussen geest en lichaam en het evenwicht van je innerlijke wereld met de omgeving. Dit kun je bereiken door iedere keer weer vanuit je centrum te handelen. Dan ben je in harmonie met jezelf en kun je ook in harmonie omgaan met de buitenwereld.

Afbeelding

3. De Kluizenaar
Kaart 3 - Wat kan ik verwachten ?
zoeken - introvert - afzondering - dieper inzicht - wijsheid - geslotenheid - weten wat echt belangrijk is - alleen-leven

Zelfbezinning is het goed overdenken van dingen, (zelf)bewust bezig zijn.
Oké ... bijzonder.
De eerste én tweede kaart trok ik in totaal (op een andere volgorde) nu voor de derde keer.

De serie die ik op 7 augustus trok vond ik wel heel erg opmerkelijk, met name Kaart 2. - Wat houdt mij tegen ?:
gewiekstheid - list en bedrog - geniepig - er tussenuit knijpen - gehaaidheid - vals spelen - onbetrouwbaarheid.
Heel even erg kritisch op mezelf zijn:

Gewiekst? ... [jaja]
List? ... [jaja]
Bedrog ... "nee ... maar wel in de ogen van anderen, die dat niet (en nog nooit hebben) kunnen onderbouwen vanaf mijn 48-ste levensjaar.
Geniepig ... [think] ... in de definitie van "een beetje gemeen" ... Ik denk van wel, althans ... dat vind ik van mezelf.
Er tussen uit knijpen ... Vóór mijn 48-ste levensjaar wel (in bepaalde opzichten), maar daarna nevernooit meer.
Gehaaidheid ... vreemd woord, maar 'gehaaid' ... (jeetje wat een definities) ... geen vermoeden, ja en nee.
Vals spelen ... Never, maar in de ogen van anderen zeker wel, maar ook dat kunnen ze dan weer niet onderbouwen ...
Onbetrouwbaarheid ... Ik heb vóór mijn 48-ste levensjaar bedrogen, ben er een paar keer tussenuit geknepen, heb vals gespeeld en was in een bepaald opzicht onbetrouwbaar.

Na mijn 48-ste en vooral in het jaar 2007 kreeg ik 'andere inzichten' en al mijn eerdere negatieve kanten werden mijn leermiddel tot die inzichten.
Vanaf 21 december 2012 werden die inzichten nóg meer (aangrijpend) vergroot.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 08 aug 2018, 10:40

Witte wel schreef:
07 aug 2018, 15:22
Mijn persoonlijke afkeer is hier totaal niet relevant. Wat ik bedoel te zeggen is dat je ook hier weer reclame maakt voor een site en had wel het idee dat je dat door had.
Ik doelde met mijn bedenkelijkheid daar op omdat de diverse citaten en doorlinken met verstopte doorlinken naar commerciële activiteiten die je in het verleden postte, en nu weer, mij toen ook al aan het denken zette. En als je dit niet door zou hebben of niet zou weten dat je dat doet dan heb ik een grove inschattingsfout gemaakt. Ik ben er echter van overtuigd dat dit niet het geval is.
Dus vandaar mijn bedenkelijkheid die niets met persoonlijke zaken te maken heeft maar gewoon een realistische kijk op wat er is.
Let wel, ik zeg niet dat je dat altijd doet. Vele overige posten zijn soms erg goed en inhoudelijk waardoor ook erg bruikbaar voor derden. Begrijp mij daarom niet verkeerd.
Witte wel, ik let altijd op of er (duidelijk opdringerige) reclame op een site staat als ik daar een artikel van wil
overnemen naar het forum. Dan zal ik die niet plaatsen vanwege de reclame-code die hier op het forum geldt.
Daarnaast reken ik op Tammy en nu Determinist dat, als ik (onbedoeld) over de schreef ga hierbij en wat ik
plaats als OT niet acceptabel is, ik door hen hier op wordt aangesproken.
Ik heb nog even zitten controleren bij de orakels en ik heb van deze orakelsite eerder iets geplaatst in 2013
( https://online-orakels.nl/orakelkaarten ... jn-kaarten ) zonder dat er op werd gewezen dat hier reclame
aanwezig is in de vorm van telefoonnummers en dat het tegen de regels is. Ik ga dus uit van een correcte plaatsing.

Je schrijft: Wat ik bedoel te zeggen is dat je ook hier weer reclame maakt voor een site en had wel het idee dat je dat door had.

Bij iedere topic die ik start ben ik verplicht de link te vermelden zodat de lezers terug kunnen schakelen naar het originele bericht.
In dit geval met het orakel kan men alleen het orakel raadplegen via de link. Dat daar telefoonnummers worden vermeld.... ja.
Vind ik dat ik reclame maak voor deze site....NEE. En ook niet voor andere sites, zoals bij het plaatsen van een krantenbericht.
Dat jij deze site bedenkelijk vind daar kan ik me iets bij voorstellen omdat het onderwerp tarot voor jouw 'volksverlakkerij 'is.
En er altijd mensen zijn die hier niet integer mee omgaan. Ego en geld kunnen een basis hiervoor zijn.
Men loopt hier dus een risico om teleurgesteld/opgelicht te worden. Maar dat geldt voor meer dingen in het leven
Dat er mensen zijn die op zoek zijn naar zingeving in hun leven of oplossing van problemen(?) en verleid kunnen worden
tot telefonisch contact, ja dat is mogelijk. Er zijn zoveel mogelijkheden, zoals op beurzen en mediums die van huis uit werken.
Ze kunnen zelfs worden verleid door meerdere paranormale programma's die nu op diverse zenders op de tv zijn.
Ook daar kan men inbellen naar een medium, zelfs naar het medium die op dat moment in beeld is.
Te allen tijden is men zelf verantwoordelijk voor de keuze die men maakt. Dat is onderdeel van een leerproces.


Gaat het je om reclame plaatsen op het forum....? Hoe kijk je dan naar de topic 'Raad eens een boek aan'.....
Dat zou je kunnen onderbrengen bij pure reclame ( viewtopic.php?f=48&t=71 )
Daar staat voor 5 pagina's reclame op. (grapje)
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Witte wel » 09 aug 2018, 01:07

Luister beste Taigitu, wat ik vind van een onderwerp of site is hier niet aan de orde. Uit je reactie maak ik op dat je niet bewust commercieel linkt naar diverse sites.
Maar begrijp je dan niet dat je onbewust reclame maakt voor o.a. deze tarot site maar in het verleden met het plaatsen van citaten waar een bijv. coachings link in staat of achter de afbeelding schuilt. Afbeelding aan klikken, eigenschappen inzien en daar heb je de link. Je promoot hiermee dan de sites of ondernemingen en ik snap wel dat dat mogelijk niet de bedoeling is en je enkel de boodschap wilt over brengen maar je verbind jou posten met het promoten van commerciele sites.
Die ondernemingen vinden dat maar al te mooi dat jij dat doet want dat scheelt vele reclame gelden. Begrijp je nu wat ik bedoel.
Je helpt hiermee de ondernemingen en niet de doelgroep die jij voorop stelt. Dat kan toch niet je bedoeling zijn.
Kijk, zo'n tarot spelletje is best wel leuk voor de liefhebber. Maar speel je dat spelletje dan wordt de speler automatisch gelinkt via cookies aan deze site maar ook nog aan meerdere sites waar je niets vanaf weet. Als je dan google gebruikt dan staan er ineens in de reclameblokjes advertenties van allerhande sites.
Dat bedoel ik je te zeggen Taigitu. Ik mag dan wel soms wat direct zijn maar bedoel het niet verkeerd.
Heb je dat niet in de gaten dat je op deze wijze zo doorlinkt?
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 09 aug 2018, 05:03

Witte wel schreef:
09 aug 2018, 01:07
Luister beste Taigitu, wat ik vind van een onderwerp of site is hier niet aan de orde. Uit je reactie maak ik op dat je niet bewust commercieel linkt naar diverse sites.
Kijk, zo'n tarot spelletje is best wel leuk voor de liefhebber. Maar speel je dat spelletje dan wordt de speler automatisch gelinkt via cookies aan deze site maar ook nog aan meerdere sites waar je niets vanaf weet. Als je dan google gebruikt dan staan er ineens in de reclameblokjes advertenties van allerhande sites.
Dat bedoel ik je te zeggen Taigitu. Ik mag dan wel soms wat direct zijn maar bedoel het niet verkeerd.
Heb je dat niet in de gaten dat je op deze wijze zo doorlinkt?
Wanneer ik de link aanklik van dit orakel zie is de mogelijkheid om het orakel te raadplegen.
Ook kan ik kiezen uit andere orakels.
Daarnaast zie ik zes foto's van dames die je telefonisch kan raadplegen.
Verder zie ik geen enkel reclameblokje of advertentie (voor doorlinking) van/naar andere sites........
Dus wat jij blijkbaar wel ziet, zie ik niet. Voor zover ik weet heeft mijn zoon deze ongewenste
'extraatjes' uitgeschakeld op mijn computer. Hij is hierin voor mij de deskundige.
En wat het direct zijn betreft.... dat ben ik ook vaak. Geen probleem.
Je legt me duidelijk uit wat je bedoelt te zeggen en met wat heen en weer reageren
komen we er wel uit. Ik zal eens navragen bij mijn zoon hoe een en ander werkt .......
Laatst gewijzigd door taigitu op 09 aug 2018, 05:05, 1 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 09 aug 2018, 05:03

Ik klikte te snel op 'plaatsen' van mijn bovenstaande reactie en dus werd mijn reactie 2x geplaatst.
Dus maar even een tarotkaart geplaatst omdat ik de 2e reactie niet kan weghalen.
Dat staat iets gezelliger.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door taigitu op 09 aug 2018, 05:13, 4 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 09 aug 2018, 05:04

Nog een foutje wegwerken dus ook maar met een tarotkaartafbeelding.

Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Gast1 » 09 aug 2018, 08:18

Gisterenavond kregen wij gepland bezoek.
Tijdens de vele thema's die we bespraken kwam ook 'afleiding' aan de orde.
Ik heb vele musea bezocht en als ik dan naar bepaalde schilderijen keek, liet ik mij door niets afleiden.
Het is voorgekomen dat ik bijna 20 minuten naar enkel één schilderij keek waarbij ik zelfs kon voelen dat ik in het schilderij zat.
Dat schilderij maakte me emotioneel en ik voelde op een bepaald moment een paar traantjes over mijn wang rollen.
Wellicht dat ik de 'weg naar mezelf' bewandelde ...

Door niets werd ik afgeleid.

Tijdens het trekken van de 3 kaartjes heb ik geen reclame opgemerkt.
Geen enkele keer (en ik heb dat een paar keer gedaan).
Nu ik er op geattendeerd ben, constateer ik inderdaad dat er reclame vermeld is.

Op dat moment dat ik dat ontdekte, ontstond de 'zelfdiscussie' ...
Ben ik wel bewust met de dingen bezig, ik zag de reclame immers niet?
Bij dat schilderij in dat museum (Hermitage Amsterdam museum) dient nog iets vermeld te worden.
Het was een muzikale audiotour (zonder gepraat dus). Misschien een afleiding? Ik voelde dat niet zo.
Bij bepaalde schilderijen kon je via die audiotour muziek oproepen, geheel passend bij het schilderij.
Communicatie in optima forma, met het schilderij en met mezelf. De weg naar mezelf.

In de natuur neem ik welhaast alles 'overdreven' op, maar het vliegtuig hoor ik niet meer.
De mogelijke rommel op de grond, weggegooid door onverlaten, zie ik niet meer.
Mogelijk zijn die momenten dan meditatief en worden 'onvolkomenheden' weggefilterd.
"Een zegening" zou ik zeggen en nu staat op de achtergrond heel ontspannen muziek en ik voel me goed.

Eens kijken wat er gebeurd wanneer ik nu weer drie kaartjes trek.
Afbeelding
1. Pentakels Page
Kaart 1 - Waar sta ik nu ?
Schildknapen zijn kansen die je geboden worden van buitenaf. Ze komen op je af. Je hoeft er niets voor te doen.

Schildknaap van Pentakels bezorgt je een concrete aanbieding die haalbaar en betrouwbaar is.
Je kunt met een gerust hart op deze aanbieding in gaan. Het zal je dat bieden wat je nu op dit moment zo graag wil.

Afbeelding
Zwaarden II
2. Zwaarden II
Kaart 2 - Wat houdt mij tegen ?
dualiteit - tweestrijd - twijfel - afgesloten van gevoel

Twijfel is het niet kunnen kiezen tussen de mogelijkheden die je hebt. Je kunt niet tot een beslissing komen omdat je geen goede benadering van de situatie hebt.
Je probeert alleen met je verstand tot een keuze te komen. Het is beter om je verstand wat meer los te laten.
Op deze manier krijgt je gevoel wat meer ruimte zodat alles weer in balans komt.

Afbeelding
3. Pentakels VII
Kaart 3 - Wat kan ik verwachten ?
langzame gestage groei - geduld - kiemen - goed resultaat - tijd - ontwikkeling

Langzame groei is een ontwikkeling die veel tijd nodig heeft om tot bloei te komen.
Het resultaat dat je kunt verwachten zal goed en betrouwbaar zijn, als je het geduld op kunt brengen.
Leuk om dat te projecteren op dat wat ik zojuist geschreven heb.
Hahaha ... en weer heb ik de reclame nu niet gezien, bemerk ik achteraf.
Prachtig!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Tammy » 09 aug 2018, 14:51

Taigitu sorry voor mijn late reactie maar de ambulance heeft me net weer netjes thuis gebracht uit Rotterdam.
Ik heb 2 dagen in het Erasmus ziekenhuis gelegen want afgelopen dinsdag heb ik mijn tweede operatie gehad.


Ik heb deze topic bekeken en vind het prima.
Ik snap Witte wel ook maar het is niet alleen maar betaalopties want anders is de link inderdaad alleen maar reclame en niet toegestaan.
Ik zie dat je gewoon gratis kaartjes kan trekken, en daarnaast kan men verder gaan als men dat wilt.
Maar dat is ieder zijn eigen verantwoording.
De gratis opties in de link vind ik voldoende om het goed te keuren. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Gast1 » 09 aug 2018, 15:03

Tammy schreef:
09 aug 2018, 14:51
Ik heb 2 dagen in het Erasmus ziekenhuis gelegen want afgelopen dinsdag heb ik mijn tweede operatie gehad.
Jeetje Tammy, is alles wel goed gegaan? ... :shock:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Tammy » 09 aug 2018, 15:55

Alles ok Gast1 nu weer herstellen, staat stukje bij Biomedisch.
Komt goed amigo.
Tweede operatie van setje van 4.
Gewoon de rit uitzingen. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door taigitu » 09 aug 2018, 16:01

Tammy schreef:
09 aug 2018, 14:51
Taigitu sorry voor mijn late reactie maar de ambulance heeft me net weer netjes thuis gebracht uit Rotterdam.
Ik heb 2 dagen in het Erasmus ziekenhuis gelegen want afgelopen dinsdag heb ik mijn tweede operatie gehad.


Ik heb deze topic bekeken en vind het prima.
Ik snap Witte wel ook maar het is niet alleen maar betaalopties want anders is de link inderdaad alleen maar reclame en niet toegestaan.
Ik zie dat je gewoon gratis kaartjes kan trekken, en daarnaast kan men verder gaan als men dat wilt.
Maar dat is ieder zijn eigen verantwoording.
De gratis opties in de link vind ik voldoende om het goed te keuren. :grin:
Dank je wel Tammy. Ik was er niet ongerust over. Mocht het ongewenst zijn
heb ik geen probleem met het weghalen van een topic.

Geen sorry. Ik hoop dat alles goed is gegaan en je voorspoedig geneest.
Ik had al zo'n idee dat je afwezig was, maar hoopte dat je iets gezelligs was gaan doen.
Dat moet dan nog even wachten. Sterkte gewenst.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Tarot: Weg naar jezelf legging

Bericht door Tammy » 09 aug 2018, 16:13

Alles ok gegaan Taigitu dank je. :wink:
Ja op die site zijn de Tarot kaartjes gratis dus dat is ok. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie