The Replicants

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

The Replicants

Bericht door univers » 11 apr 2019, 11:55

Over de hele wereld geloven meer dan 1,5 miljard mensen in reïncarnatie, het geloof dat een ziel na de dood in een ander lichaam kan worden herboren. Grote universiteiten over de hele wereld hebben afdelingen gewijd aan de studie van reïncarnatie en volgens hun onderzoek is er een groeiend aantal bewijzen dat suggereert dat sommige mensen de mogelijkheid hebben om zich levendig vorige levens te herinneren.

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: The Replicants

Bericht door Gast1 » 12 apr 2019, 09:34

univers schreef:
11 apr 2019, 11:55
Over de hele wereld geloven meer dan 1,5 miljard mensen in reïncarnatie, het geloof dat een ziel na de dood in een ander lichaam kan worden herboren.
Ik 'geloof' het niet enkel, ik ben er vast van overtuigd. :wink:

Ik kom net als andere wezens uit de Aarde, ik heb daar letterlijk en figuurlijk mijn wortels liggen.
Ik ben onderdelen geweest van alles wat er vóór mijn bestaan in deze vorm van mijn zijn, nu op dit moment.
Ik ben zeer zeker een klein element geweest van prehistorisch leven en dus ook van de wezens waarvan enorme skeletten gevonden worden.
Ik heb de erfenissen van plantaardig leven in mij, ik heb die wortels daarvoor zelfs buiten deze planeet liggen.
In mij huist de kosmos, net als in al het andere leven én zelfs net als in alle materie.
Alles is even oud of even jong, het is maar net hoe je het noemen wilt in de wandelgang van alles.

Maar hoe dan ook ... de video in het openingstopic kan ik niet openen. :wink:


Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: The Replicants

Bericht door taigitu » 12 apr 2019, 12:12

Ik neig naar de gedachte dat er een 'reïncarnatie' mogelijk is.
Ik kan me voorstellen dat een bij iedere geboorte een deel kennis over deeltjes of delen van de geschiedenis
van het universum (Akasha) 'bijgeleverd' wordt op de harde schijf, bijvoorbeeld via intuïtie, van die nieuwe mens.
Zoals er verhalen zijn van mensen die uitspraken deden over dingen die ze absoluut niet konden weten
en er een onderzoek werd gedaan en dat het verhaal klopte tot soms tot in uitzonderlijke details.
Zo ook als o.a. helderziende mogelijkheden aanwezig is in ieder mens, in min of meerdere toegankelijkheid.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: The Replicants

Bericht door Fenna » 12 apr 2019, 14:30

Ik geloof in reïncarnatie, door eigen ervaringen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: The Replicants

Bericht door univers » 12 apr 2019, 14:50

Wie weet hoeveel je er al er al gehad heeft.
Niet enkel op deze wereld.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: The Replicants

Bericht door Berjan » 12 apr 2019, 18:47

Gast1 schreef:
12 apr 2019, 09:34
univers schreef:
11 apr 2019, 11:55
Over de hele wereld geloven meer dan 1,5 miljard mensen in reïncarnatie, het geloof dat een ziel na de dood in een ander lichaam kan worden herboren.
Ik 'geloof' het niet enkel, ik ben er vast van overtuigd. :wink:

Ik kom net als andere wezens uit de Aarde, ik heb daar letterlijk en figuurlijk mijn wortels liggen.
Ik ben onderdelen geweest van alles wat er vóór mijn bestaan in deze vorm van mijn zijn, nu op dit moment.
Ik ben zeer zeker een klein element geweest van prehistorisch leven en dus ook van de wezens waarvan enorme skeletten gevonden worden.
Ik heb de erfenissen van plantaardig leven in mij, ik heb die wortels daarvoor zelfs buiten deze planeet liggen.
In mij huist de kosmos, net als in al het andere leven én zelfs net als in alle materie.
Alles is even oud of even jong, het is maar net hoe je het noemen wilt in de wandelgang van alles.
:post:

Plaats reactie