5 G

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 15 apr 2019, 19:32

Weet precies wat je bedoel.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 15 apr 2019, 19:34

Osiris schreef:
15 apr 2019, 19:06
Ik zelf heb al jaren last van huidige 4G , mijd daarom drukke plekken waar iedereen met hun smartphone flaneert.
Gezien wat ik je her en der heb zien schrijven twijfel ik of je last hebt van 4G zelf. 4G is het transmissiemedium en de straling is ook daar waar geen smartphone is tenzij je in een Faradaykooi zit. Ik ben naast HSP ook HSS en raak gevitaliseerd door de datastromen. Ik kan me voorstellen dat jij daar juist last van hebt. Heb je dat al eens overwogen?
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 15 apr 2019, 20:10

Vitharr schreef:
15 apr 2019, 19:34
Osiris schreef:
15 apr 2019, 19:06
Ik zelf heb al jaren last van huidige 4G , mijd daarom drukke plekken waar iedereen met hun smartphone flaneert.
Gezien wat ik je her en der heb zien schrijven twijfel ik of je last hebt van 4G zelf. 4G is het transmissiemedium en de straling is ook daar waar geen smartphone is tenzij je in een Faradaykooi zit. Ik ben naast HSP ook HSS en raak gevitaliseerd door de datastromen. Ik kan me voorstellen dat jij daar juist last van hebt. Heb je dat al eens overwogen?
Gaat denk ik meer om de concentraties van de apparaten, die het medium gebruiken/pulseren, als je dat bedoeld.
En gevitaliseerd is in mijn ogen juist een oppepper, integendeel,word er doodmoe van en fysieke klachten beginnen dan op te duiken.
Ook op het werk ontkom ik er helaas niet aan.

Heb veel minder/geen last in meer natuurlijke omgevingen,maar ook in de lokale sauna ,waarbinnen de WIFI apparaten taboe zijn en omgeven door een bosrijke en heide omgeving.
Thuis gebruik ik andere methodes om straling van omgeving zo veel mogelijk buiten te houden,dus ook daar minder last.

Merkte het een paar jaar geleden al toen ik vanuit midden van het land richting Randstad reed, alsof ik door een onzichtbare muur reed, drukkend.
Had een bruiloft aan het strand,was er 's middags, heb het feest 's avonds niet mee gemaakt vanwege knallende hoofdpijn,die verdween toen ik,veel eerder dan gepland, weer thuis in het midden des lands was.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 15 apr 2019, 22:04

Osiris schreef:
15 apr 2019, 20:10
Gaat denk ik meer om de concentraties van de apparaten, die het medium gebruiken/pulseren, als je dat bedoeld.
En gevitaliseerd is in mijn ogen juist een oppepper, integendeel,word er doodmoe van en fysieke klachten beginnen dan op te duiken.
Ook op het werk ontkom ik er helaas niet aan.
Maar jij bent geen HSS. Je weet waar dat voor staat toch? Precies wat je schrijft is wat mij doet twijfelen. Ik weet alleen een heel slecht voorbeeld om het te verduidelijken:

4G is de oceaan waarin je zwemt. De dataverwerking van de smartphones zijn de dolfijnen die om je heen zwemmen en in klik-klak sonargeluid tegen elkaar praten. Je lijkt te zeggen dat je minder last hebt als je niet tussen de dolfijnen zit. Maar in de oceaan zwem je altijd. Snap je wat ik bedoel?

Als ik tussen processtations in het hart van een fabriek sta voel ik de harmonie waarmee de systemen samenwerken. Ik weet niet hoe maar het is zo gebleken.
Osiris schreef:Heb veel minder/geen last in meer natuurlijke omgevingen,maar ook in de lokale sauna ,waarbinnen de WIFI apparaten taboe zijn en omgeven door een bosrijke en heide omgeving.
Thuis gebruik ik andere methodes om straling van omgeving zo veel mogelijk buiten te houden,dus ook daar minder last.
Maar ook hier geldt dat de oceaan je nog steeds omringt maar de dataprocessors niet in je buurt zijn. Mijn gevoeligheid daarvoor is qua afstand ook zeer beperkt. Ik ervaar dus hetzelfde als jij. Alleen heb ik er geen last van.
Osiris schreef:Merkte het een paar jaar geleden al toen ik vanuit midden van het land richting Randstad reed, alsof ik door een onzichtbare muur reed, drukkend.
Had een bruiloft aan het strand,was er 's middags, heb het feest 's avonds niet mee gemaakt vanwege knallende hoofdpijn,die verdween toen ik,veel eerder dan gepland, weer thuis in het midden des lands was.
Dat herken ik ook. Ik haat steden en vooral de randstad. Ik wordt door het HSS graag overprikkeld maar niet door chaos.

Ik zou er toch eens over nadenken hoor Osiris. Als je jezelf richt op de verkeerde bron is afsluiten veel moeilijker.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 15 apr 2019, 22:32

Osiris kan jij met een pendel omgaan ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 15 apr 2019, 22:36

Vitharr schreef:
15 apr 2019, 22:04
Osiris schreef:
15 apr 2019, 20:10
Gaat denk ik meer om de concentraties van de apparaten, die het medium gebruiken/pulseren, als je dat bedoeld.
En gevitaliseerd is in mijn ogen juist een oppepper, integendeel,word er doodmoe van en fysieke klachten beginnen dan op te duiken.
Ook op het werk ontkom ik er helaas niet aan.
Maar jij bent geen HSS. Je weet waar dat voor staat toch? Precies wat je schrijft is wat mij doet twijfelen. Ik weet alleen een heel slecht voorbeeld om het te verduidelijken:

4G is de oceaan waarin je zwemt. De dataverwerking van de smartphones zijn de dolfijnen die om je heen zwemmen en in klik-klak sonargeluid tegen elkaar praten. Je lijkt te zeggen dat je minder last hebt als je niet tussen de dolfijnen zit. Maar in de oceaan zwem je altijd. Snap je wat ik bedoel?

Als ik tussen processtations in het hart van een fabriek sta voel ik de harmonie waarmee de systemen samenwerken. Ik weet niet hoe maar het is zo gebleken.
Osiris schreef:Heb veel minder/geen last in meer natuurlijke omgevingen,maar ook in de lokale sauna ,waarbinnen de WIFI apparaten taboe zijn en omgeven door een bosrijke en heide omgeving.
Thuis gebruik ik andere methodes om straling van omgeving zo veel mogelijk buiten te houden,dus ook daar minder last.
Maar ook hier geldt dat de oceaan je nog steeds omringt maar de dataprocessors niet in je buurt zijn. Mijn gevoeligheid daarvoor is qua afstand ook zeer beperkt. Ik ervaar dus hetzelfde als jij. Alleen heb ik er geen last van.
Osiris schreef:Merkte het een paar jaar geleden al toen ik vanuit midden van het land richting Randstad reed, alsof ik door een onzichtbare muur reed, drukkend.
Had een bruiloft aan het strand,was er 's middags, heb het feest 's avonds niet mee gemaakt vanwege knallende hoofdpijn,die verdween toen ik,veel eerder dan gepland, weer thuis in het midden des lands was.
Dat herken ik ook. Ik haat steden en vooral de randstad. Ik wordt door het HSS graag overprikkeld maar niet door chaos.

Ik zou er toch eens over nadenken hoor Osiris. Als je jezelf richt op de verkeerde bron is afsluiten veel moeilijker.
[/quote]Weet i.d.d. niet waar de afkorting HSS voor staat,maar laat me graag informeren.
Snap wel wat je bedoeld, maar op één of andere manier werkt het bij mij dus behoorlijk verstorend alszijnde stralingstechnologie.
Geen idee of dat met verschillend eigen trillingslevel te maken heeft, meer moeite om juist af te stemmen en te blokkeren ?
Ben er één van de 33 trillingen, numerologisch gezien dan.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 15 apr 2019, 22:37

univers schreef:
15 apr 2019, 22:32
Osiris kan jij met een pendel omgaan ?
In het verleden wel regelmatig gebruikt.

PS moet nodig m'n bed in.

Zal morgen verder op reageren
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 15 apr 2019, 22:51

De symptomen die jij noemt, herken ik allemaal.
Je energiebanen zijn van slag, wat er momenteel op ons afkomt is niets anders dan negatieve energie.
Proces is in 2012 begonnen en het wordt steeds erger hoe verder ons zonnestelsel de duistere kant van de Melkweg in raast.
Jij ik en andere zijn er gevoelig voor, maar ook de hele mensheid, je kijk maar hoe de mensen tegenwoordig op elkaar reageren.
Ik gebruik bij mij zelf regelmatig de pendel.
Terwijl ik tv lig te kijken, laat ik de pendel zijn werk doen.
Bij mij is, als de pendel met de klok meedraait, positief, tegen de klok negatief.
Probeer het weer eens een keer uit.
Ik heb er baat bij.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 16 apr 2019, 05:52

univers schreef:
15 apr 2019, 22:51
De symptomen die jij noemt, herken ik allemaal.
Je energiebanen zijn van slag, wat er momenteel op ons afkomt is niets anders dan negatieve energie.
Proces is in 2012 begonnen en het wordt steeds erger hoe verder ons zonnestelsel de duistere kant van de Melkweg in raast.
Jij ik en andere zijn er gevoelig voor, maar ook de hele mensheid, je kijk maar hoe de mensen tegenwoordig op elkaar reageren.
Ik gebruik bij mij zelf regelmatig de pendel.
Terwijl ik tv lig te kijken, laat ik de pendel zijn werk doen.
Bij mij is, als de pendel met de klok meedraait, positief, tegen de klok negatief.
Probeer het weer eens een keer uit.
Ik heb er baat bij.
Misschien wel een idee om deze weer te gebruiken.
Gebruik zelf vaker de klankschaal en Shungite staven om wat meer positieve energie te genereren.
Ook mijn weekend sauna bezoeken, interacties met anderen en meditatiemomenten aldaar,houden me staande .

De verplaatsing van ons zonnestelsel naar een veel lagere elektromagnetische densiteit zie ik eveneens als oorzaak van datgene wat voor de escalatie zorgt.
Echter zal dat ook naar een climax gaan, waar uiteindelijk onze magnetische polen en magnetisch veld omkeren ( mogelijkerwijs de planetaire rotatie ),wat alles wat we kennen zal veranderen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 16 apr 2019, 08:44

Osiris schreef:
15 apr 2019, 19:06
Alleen blijken bomen met een stam van meer dan 30 cm doorsnede een obstakel te zijn en worden ook rigoreus gekapt in stedelijke gebieden, heb ik al begrepen.
Dat heb ik ook even geloofd, maar dat blijkt hoogstwaarschijnlijk een fabeltje te zijn.

https://www.nu.nl/nucheckt/5833902/nuch ... enkap.html

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: 5 G

Bericht door Fenna » 16 apr 2019, 08:59

Alle mensen hebben er hinder van, alleen een heleboel mensen herkennen deze signalen niet.( lijkt mij soms best lekker rustig :wink: )
Als je en als je dat dan meld, omdat wij dat wel voelen, reageren ze meestal vol ongeloof.
Zij voelen dit niet dus bestaat het niet voor hen en daarom worden jij Osiris, Uni, ik en anderen als raar en zweverig bestempeld.
Waarom ze ons altijd als een stel rare mensen bekijken vind ik behoorlijk irritant, hoogsensitief zijn is niet altijd leuk maar je bent ermee behept en als je dan ook nog eens door 'normale' mensen word weggezet als zweverig vraag ik mij wel eens af waarom?
Waarom denkt diegene die zo reageert zo negatief wij zijn ook normale mensen alleen met een extraatje wat een ander niet heeft, maakt ons dat een minder goed mens?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 16 apr 2019, 09:10

Zij voelen dit niet dus bestaat het niet voor hen en daarom worden jij Osiris, Uni, ik en anderen als raar en zweverig bestempeld.
Daar lig ik totaal niet wakker van.
Ze kunnen beter over me lullen, dan van mij vreten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 5 G

Bericht door univers » 16 apr 2019, 09:11

Dat heb ik ook even geloofd, maar dat blijkt hoogstwaarschijnlijk een fabeltje te zijn.
Wat is de waarheid ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 5 G

Bericht door MetalPig » 16 apr 2019, 09:46

univers schreef:
16 apr 2019, 09:11
Dat heb ik ook even geloofd, maar dat blijkt hoogstwaarschijnlijk een fabeltje te zijn.
Wat is de waarheid ?
De waarheid is dat het hoogstwaarschijnlijk niet waar is dat er in onze grote steden massale bomenkap plaatsvindt om 5G mogelijk te maken.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: 5 G

Bericht door Berjan » 17 apr 2019, 21:16

Witte wel schreef:
14 apr 2019, 11:53
gusteman schreef:
14 apr 2019, 10:41
... en ik vrees dat je verloren bent voor de mensheid.
:rolfl:
Dan heb je een behoorlijk angst syndroom gusteman, waar overigens diverse behandelmethodes zijn die erg effectief blijken te zijn.
Wat droevig te noemen valt is dat men aan de hand van enkele geschreven teksten een oordeel geeft over een bepaalde persoon als die teksten niet geheel in het plaatje van de beoordelaar passen. Als andersdenkenden zich uiten worden deze hiermee direct geridiculiseerd op deze wijze wat ik minderwaardig vind. Even afgezien van welke wetenschappelijke rapportages, als die er al zouden zijn die onafhankelijk zijn uitgebracht, kan ik mij voorstellen dat er mensen zenuwachtig worden mbt G5 stralingen als sommige overheidsinstellingen uit diverse landen hier twijfels over publiceren. Maar als rationeel denkenden een hiermee moeite hebben en dan als uitlaatklep het betitelen van andersdenkenden als zijnde een verlorene voor de mensheid als remedie zien dan vind ik dat wel een beetje triest.
Het zou kunnen zijn dat je deze uitspraak als figuurlijk bedoelde maar dat maakt je reactie niet duidelijk. Ik interpreteer hem meer als een afgeven op.
En daar is hulp voor beschikbaar hoor. D'r zijn ook pillekes voor. :shock:
De kerel verwijt de pot dat ze lesbisch is.

Jij en jullie zijn de enige die pilletjes nodig hebben. Met jullie zweverige gedoe over "ik ben HSS, en daarom zie ik de waarheid eerder dan een ander". Zou er bijna om moeten glimlachen, als het niet zo sneu was.
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/ho ... ogle.nl%2F

Mensen die zeggen hss te hebben zijn gewoon autistisch maar durven dit niet te erkennen. Daarom plakken ze het etiketje van hss erop. En als je dan ook nog complottheorieen gelooft over wifi en dat mensen dit kunnen voelen vooral als je hss bent, dan geloof je overal in. Het voelen van wifi en 4g en 5g zie ik als het voelen van de heilige geest in het christendom. Het bestaat alleen tussen de oren, en je hebt voor jezelf het idee dat je bijzonder bent.

https://www.knack.be/nieuws/gezondheid/ ... 1555528484

Lees dit, en genees jezelf. Het kan, want last hebben van straling zit gelukkig tussen de oren.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 17 apr 2019, 21:32

Berjan schreef:
17 apr 2019, 21:16


https://www.knack.be/nieuws/gezondheid/ ... 1555528484

Lees dit, en genees jezelf. Het kan, want last hebben van straling zit gelukkig tussen de oren.
Klopt precies, het beinvloedt datgene wat tussen je oren zit ; je brein.
Vandaar dat velen,zoals jij, totaal onbewust zijn van wat er op ze af komt en geen benul waar ze het over hebben.
[wave]

Maar...succes ermee.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: 5 G

Bericht door Berjan » 17 apr 2019, 22:05

Osiris schreef:
17 apr 2019, 21:32
Klopt precies, het beinvloedt datgene wat tussen je oren zit ; je brein.
Vandaar dat velen,zoals jij, totaal onbewust zijn van wat er op ze af komt en geen benul waar ze het over hebben.
[wave]

Maar...succes ermee.
Arrogantie zit ook tussen de oren...

Er is nooit wetenschappelijk onderzoek geweest dat bewezen heeft dat het inderdaad iets beinvloed. Sterker nog, ze hebben zelfs gedaan als er wifi was en mensen kregen dezelfde symptomen. Als je dan niet gelooft dat het slechts denkbeeldig is, dan ben je nooit meer te genezen.

Zelf heb ik ook last van overprikkeling, maar dit is bewezen en heeft met wifi en 4g niets te maken. Dit noemen ze autisme. En jij hebt dit misschien/waarschijnlijk ook. Maar hooggevoelig zijn voor straling is een modegrill die beter in de markt is nu. Kunnen mensen die eraan lijden zich nog belangrijk en beter voelen dan de rest.
Als ik jou dan ook nog lees over aura's en dergelijke en magnetiseur of reiki, dan weet ik dat jij waarschijnlijk alles gelooft wat alternatief is. Je zal een anker aan je voeten moeten vastmaken, anders zweef je nog weg.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: 5 G

Bericht door Witte wel » 17 apr 2019, 22:56

Berjan schreef:
17 apr 2019, 22:05
Zelf heb ik ook last van overprikkeling, dit is bewezen en noemen ze autisme.
[think] Duidelijk.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: 5 G

Bericht door Vitharr » 17 apr 2019, 22:58

HSS heeft niets met autisme van doen, het is een karaktereigenschap. Berjan leest weer iets waar hij verstand van denkt te hebben. En natuurlijk moet hij daar dan zijn mening over geven waar verder niemand iets mee kan.

Ik vind het nogal wat om Osiris een autist te noemen. Als dat je niveau van discussie is snap ik dat je tegen rechts strijd op sites als xandernieuws.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: 5 G

Bericht door Osiris » 18 apr 2019, 05:48

Zal autist toevoegen in het ritje compleet gestoord,alu hoedje,complotdenker,fantast,zwever etc etc etc [doh]
Liever dat, dan totaal onbewust.
De 4 G heeft bij jou zijn voorbereidend werk al gedaan, de 5G maakt het straks wel af.

First they ignore you, then they ridicule you,then they fight you etc....
Om met de woorden van Gusteman te spreken ; whatever makes you happy, Berjan ;P!
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie