Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 08 mei 2019, 07:31

mooi zo Tammy
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Witte wel » 08 mei 2019, 08:03

Je kan het wel onbeschoft vinden maar anderzijds had Rutte zich verdienstelijker gemaakt naar het volk dan had hij die handdruk wél gekregen. Dan had hij verdient respect gekregen. Dit geeft nu enkel aan hoe groot het vertrouwen is in de huidige politiek en wie zich daar tegen keert en op welke wijze. De oppositie wordt hard en grof. Exact wat het resultaat is van het gevoerde beleid. Ik vind de manier van handelen daarom niet zo vreemd.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 08 mei 2019, 08:11

Als je Rutte een hand geeft, moet je gelijk je vingers natellen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 08 mei 2019, 09:21

herman50 schreef:
08 mei 2019, 07:14
gele hesjes- die de uitgestoken hand van Rutte straal negeerde,
Ze wilden er een statement mee maken, maar ik vond het ook onbehoorlijk gedrag, vooral die vrouw die al bellend straal aan hem voorbijloopt spant de kroon, haar had ik er uit gezet.
Ze slaan hiermee de plank ook een beetje mis.
Als je wil iets bereiken en dan gelijk op zo'n voet de onderhandeling begint heb je gelijk een negatieve toon gezet.
Ik heb geleerd altijd eerst naar elkaar te luisteren en fatsoenlijk te blijven daar haal je de meeste winst mee, het spel kan in een later stadium harder gespeeld.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 08 mei 2019, 09:40

chapau Fenna, ,, ik weet niet waar die ´piep´. was in die tijd, ze is toch 55, dus enig ´besef´ zou ze moeten hebben,, hoewel ,,, .dénk ík .. waarom deden de andere -3- het dan wél ,,<<tijdens de oorlog de ´grote 4 Rusland Amerika Engeland en Frankrijk aan tafel zitten geven Eisenhouwer en Stalin elkaar toch wél een hand , zulle ook geen dikke vrienden geweest zijn , maar getuigd van fatsoen>> .... maargoed ...
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 08 mei 2019, 09:54

;P!
Afbeelding
Afbeelding

gusteman

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door gusteman » 08 mei 2019, 12:10

Fenna schreef:
08 mei 2019, 09:21
Ik heb geleerd altijd eerst naar elkaar te luisteren en fatsoenlijk te blijven daar haal je de meeste winst mee, het spel kan in een later stadium harder gespeeld.
Dat is inderdaad raadzamer dan meteen op voet van oorlog beginnen.

De vraag echter is: hoe lang moet je bij een politicus wachten op dat 'later stadium'?

Zoals Witte wel schreef:
Witte wel schreef:
08 mei 2019, 08:03
... had Rutte zich verdienstelijker gemaakt naar het volk dan had hij die handdruk wél gekregen.
Dit blijft natuurlijk een veronderstelling (we zullen nooit echt weten of dit effectief zo zou geweest zijn) maar het kadert wel in het totaalplaatje van een bevolking die zich verkocht voelt (in grote lijnen terecht, trouwens) door hoe de politieke kaste hen behandelt.

Dus ja, ook ik vind dat fatsoen en respect hun plaats verdienen ... maar het behoort ook wederkerig te zijn.
Derhalve heb ik geen problemen met burgers die geen respect en fatsoen opbrengen voor politici die dat ook niet voor hen doen.

Zo krijgen die ook eens een koekje van eigen deeg.

Want vergeet niet: zolang die politici merken dat het volk alles slikt en niet weerbarstig wordt blijven zij dat volk behandelen als melkvee ... af en toe dienen zij eens op hun plaats gezet te worden want zij lopen allemaal rond met een aura alsof zonder hen de wereld zou vergaan.
Welnu: de kerkhoven liggen bezaaid met lieden die onmisbaar waren. :wink:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 08 mei 2019, 12:45

zo der wel effe een kanttekening bij zette ,, laat ik voor mezelf praten en niet van de mensen of het volk of ....., nee kijk ik zie daar op dát moment iemand straal voorbij lopen aan een ´gewoon ´iemand die met uitgestoken hand voor joker staat , ho effe HIJ staat niet voor joker ZIJ staat -voor mi- grandioos voor lul en is meteen een onfatsoenlijk stuk vreten, en dan laat ze in het AD aantekenen ,,,, We hebben geen respect voor hem ,,,, nou idem voor haar
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 09 mei 2019, 07:34

het is eigenlijk niet bizar maar ehh..´mooi´ , dit kan dus een eerste scheur zijn ,,
In Rotterdam zullen komende zaterdag tientallen activisten met oranje hesjes te zien zijn. Marco de Haas, de voorman van een van de Rotterdamse Gele Hesjes-clubs, heeft zijn gevolg gevraagd de fluoriserende gele hesjes thuis te laten en in het oranje de straat op te gaan. Aanleiding is het incident dinsdagavond, waarbij twee activisten in gele hesjes weigerden premier Mark Rutte een hand te geven tijdens een bezoek aan het Torentje.

De Haas zegt dat de Gele Hesjes die bij Rutte op bezoek waren en hem geen hand wilden geven, zich respectloos opstelden tegenover de premier. Hij vreest dat de actie, die woensdag uitvoerig besproken is op met name sociale media, de hele beweging in een kwaad daglicht zal stellen.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 09 mei 2019, 07:46

dit is effe buiten dit topic om ,maar zou vooral van de dames- willen weten heeft die Megan nou een tweeling en heeft ze er een late zitte of is ze weer in verwachting ... maar een rare foto of ????

fijne dag verders :grin:

Afbeelding
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 09 mei 2019, 08:06

Nee Herman50, het duurt wel even voor dat zo'n buikje weer plat is.
Je moet niet vergeten dat die hele handel 9 maanden is opgerekt als een grote ballon.
Alleen duur betaalde modellen en actrices hebben de handel binnen een paar weken weer plat omdat zij, omdat ze zwemmen in het geld, coaches kunne betalen die hun trainen.
Dus geen achtergebleven baby's :rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 09 mei 2019, 08:29

Misschien heeft ze wel hoge nood. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 09 mei 2019, 09:01

Van een bruin jong :rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 09 mei 2019, 09:49

@ oke bedankt Tammy, ja heb ook ooit op die plek gezeten en moest hem zelfs delen ..met m´n 2lingbroer .. fijne dag nog ieders
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 09 mei 2019, 13:38

Ik heb het niet uitgelegd Herman50 dat was Fenna. :grin:
De jurk is weinig flatteus , ze lijkt inderdaad nog volop zwanger.
Maar gelukkig zien we dat ook eens in plaats van die platte buiken na twee dagen.
Want dat blijf ik altijd ongelooflijk vinden maar bij sommige vrouwen gebeurt dat gewoon en die boffen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 09 mei 2019, 13:43

oke thanks enne sorry Fen... zal voortaan beter oplette fijne dag nog
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 10 mei 2019, 07:41

De Amerikaanse president Donald Trump wil door met Patrick Shanahan als minister van Defensie. De voormalig manager bij Boeing functioneert naar zijn mening goed op het departement, nadat hij in januari werd aangesteld als voorlopige vervanger van Jim Mattis. Deze stapte op wegens politieke meningsverschillen met Trump.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP

Boeing dat zijn toch die neergestorte vliegtuigen??
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 mei 2019, 07:32

ik vraag me altijd maar af of die kinderen geen school of werk hebbeb

Ruim 200 dierenactivisten hebben een varkensboerderij in Boxtel bezet. Zij willen aandacht vragen voor het leed dat volgens hen verborgen wordt gehouden. Rond half 12 vanavond meldde de politie dat alle demonstranten de stal hebben verlaten.

Zo'n 100 actievoerders van Meat the Victims drongen aan het begin van de middag de stallen binnen van een varkensboerderij aan de Brede Heide in het Brabantse Boxtel. Nog eens honderd andere actievoerders stonden buiten. Ze schreeuwden en maakten muziek om aandacht te vragen.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenl ... OCID=HPDHP

dat waren dus varkens bij varkens .....
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 17 mei 2019, 07:35

Een rechter in Los Angeles heeft bepaald dat de man die de Amerikaanse acteur Kevin Spacey aanklaagt voor aanranding zijn identiteit niet hoeft prijs te geven. Dat meldt The Blast.

Spacey had hier om gevraagd, omdat hij het niet juist achtte dat de man anoniem bleef gedurende de zaak.

De acteur eiste dat de zaak geseponeerd zou worden indien er geen identiteit bekend werd gemaakt, maar daar denkt de rechter anders over.

De man om wie het gaat zegt dat hij in oktober 2016 aangerand is door Spacey toen hij hem thuis een massage kwam geven.

Volgens de man greep de acteur zijn hand en forceerde hem zijn geslachtsdelen aan te raken. Ook wilde hij hem oraal bevredigen. Hierop pakte de anonieme man zijn massagetafel en ging er vandoor.
vooral het laatst zinnetje vind ik vreemd,, hij pakte z´n massagetafel en ging err vandoor, ÁLS!, dit echt een -poging- zou zijn , ga je dan gewoon effe je fafel inpakken of smeer je hem als de bliksem ,,,,, zou het wel weten . wegweze en vreemd dat die naam niet vrijgegeven word zelf ook niet zuiver op de graad ?
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 17 mei 2019, 07:43

En dat noemen ze daar een rechtstaat.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie