Menigte begint 53-jarige boerin uit te joelen

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Menigte begint 53-jarige boerin uit te joelen

Bericht door univers » 09 jun 2019, 18:11

Hoe mensen iemand van tevoren al kunnen vernederen en beoordelen.
Menigte begint 53-jarige boerin uit te joelen, maar dan sluit ze af met haar fantastische stem

Waarschijnlijk kijk jij, net als vele anderen, zo nu en dan naar een talentenjacht, aangezien ze tegenwoordig erg populair zijn. We zien ze op televisie en zien video’s online, maar er is iets interessants dat de meesten van ons gemeen hebben. Wanneer iemand op het podium stapt die niet in die stereotype figuur past, beoordelen de meeste mensen ze voordat ze ooit zien wat ze te bieden hebben.

Dat was het geval met Jacqueline Faye. Ze stelde zichzelf voor op The X Factor, wat vergelijkbaar is met de Britse show die lijkt op Idols. Ze had haar interview voordat ze begon op te treden en ze begon te praten over de dieren die op haar boerderij leefden. De meeste mensen dachten dat ze gewoon daar was als grap, inclusief jurylid, Simon Cowell. Dat is toen Jacqueline haar mond opende en begon te zingen.

Toen de prestaties van Jacqueline online werden gepubliceerd, ging het meteen viraal. Meer dan een half miljoen mensen hebben die video in de eerste week bekeken en wanneer je het achtergrondverhaal leest, weet je waarom.

Het lijkt erop dat Jacqueline behoorlijk nerveus is als ze met de juryleden praat. Ze vertelt over het leven op een boerderij met veel dieren zoals kippen, paarden, eenden en pauwen. Sommigen beginnen zelfs te lachen als ze praat en Simon rolt met zijn ogen.

Robbie Williams, aan de andere kant, is iemand die haar verhaal waardeert. Hij vroeg haar wat ze ging zingen en ze antwoordt met de hit van Cilla Black uit 1960, You’re My World. Wanneer ze met haar optreden begon, veranderde alles.

Plotseling verandert de uitdrukking van Simon Cowell en het publiek lacht niet langer. In plaats haar belachelijk te maken dat deze vrouw die op een boerderij woont, zijn ze verrukt van haar geweldige talent. Tegen de tijd dat ze klaar is, is iedereen op de been en Simon heeft de grootste glimlach op zijn gezicht. Hij ziet een nieuwe ster in hun aanwezigheid.



https://trendnieuws.nl/menigte-begint-5 ... KwpCbnPdKY
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Menigte begint 53-jarige boerin uit te joelen

Bericht door Fenna » 09 jun 2019, 18:51

Ge-wel-dig.
Wat een stem ;P!
Mooi dat Robbie Williams niet denigrerend deed.
Die Simon Cowell is een over het paard getilde flapdrol.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Menigte begint 53-jarige boerin uit te joelen

Bericht door taigitu » 11 jun 2019, 09:48

Fenna schreef:
09 jun 2019, 18:51

Die Simon Cowell is een over het paard getilde flapdrol.
Ze heeft een prachtige stem.
Dat Simon Cowell zo vervelend kan doen..... Dat is zijn rol in deze jury.
Dat zie je meestal in een jury; één persoon die moeilijk te pleasen is en
de negatieve kanten van iemand benadrukt. Dat houdt het spannend voor het publiek.
Kijk maar naar onze jury bij de Voice en zo. Anouk in de jury was ook niet de makkelijkste.
Ze kon keihard zijn in haar beoordeling. Ook haar gezichtsuitdrukking tijdens het zingen
van een kandidaat vertelde in het begin al hoe ze zou oordelen.
Je zal er maar staan op dat podium en dat zien.....

Een stukje tekst:
Kreunen in The Voice
Ook gaat het nog even over Anouks bikkelharde commentaar in de The Voice-aflevering van vorige week vrijdag. Daarin liet ze niets heel van een kreunende zangeres en noemde haar optreden ‘een grote 06-actie’. Ze vertelt dat ze het nog steeds bizar vindt dat Ali B, Waylon en Lil’ Kleine wél draaiden. “Ik was zo verbaasd. Is er iets mis met mijn oren? Ik zag de paniek in Ali’s gezicht, dat ‘ie dacht: oh, wat heb ik gedaan. Ze draaiden alle drie, dat zegt wat. Het instinct van: daar moet ik in. Hoe ze gaan ze dat uitleggen aan hun vrouwen thuis?”
Kreunen in The Voice
Ook gaat het nog even over Anouks bikkelharde commentaar in de The Voice-aflevering van vorige week vrijdag. Daarin liet ze niets heel van een kreunende zangeres en noemde haar optreden ‘een grote 06-actie’. Ze vertelt dat ze het nog steeds bizar vindt dat Ali B, Waylon en Lil’ Kleine wél draaiden. “Ik was zo verbaasd. Is er iets mis met mijn oren? Ik zag de paniek in Ali’s gezicht, dat ‘ie dacht: oh, wat heb ik gedaan. Ze draaiden alle drie, dat zegt wat. Het instinct van: daar moet ik in. Hoe ze gaan ze dat uitleggen aan hun vrouwen thuis?”
https://www.libelle.nl/mensen/anouk-ope ... -optreden/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie