President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door univers » 11 jul 2019, 08:51

Ik ben geen believer, maar alles is mogelijk.

Tijdens een interview met Fox News-presentator Tucker Carlson zei president Trump niet overtuigd te zijn van het bestaan van UFO’s, maar wel een open geest te hebben.

“Ik wil er niet al te diep op ingaan, maar persoonlijk betwijfel ik of ze bestaan,” zei Trump. “Ik ben geen believer, maar alles is mogelijk.”

Carlson vroeg de president ook naar een recente briefing met gevechtspiloten die ‘vreemde objecten’ hadden gezien die hypersonische snelheden bereikten en geen zichtbare motor hadden.

Zweren
Vorige week werden senatoren door het Amerikaanse ministerie van Defensie ingelicht over onbekende objecten in het luchtruim.

“Je hebt mensen die erbij zweren,” zei Trump. “Er zijn mensen, piloten, die hebben gezegd dat ze dingen hebben gezien.”

Carlson informeerde over een bewering gedaan door een overheidsfunctionaris.

UFO-wrak
Die zei dat de Verenigde Staten een UFO-wrak in bezit hebben op een legerbasis.

Trump zei dat hij hier zelf niets over had gehoord, maar wel de uitzending van Carlson hierover had bekeken.

“Ik denk dat het niet klopt,” zei hij. “Maar ik heb een open geest.”



https://www.foxnews.com/science/trumps- ... never-know
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80555
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door Tammy » 11 jul 2019, 10:15

Op onderstaand filmpje Hillary en Bill Clinton en Obama over ufo’s.
Obama geeft het juiste antwoord, dat ze moeten zeggen dat er niks is. :mrgreen:
Billy gelooft erin maar zal nooit mogen zeggen dat ze bestaan en dat hij daar officiele documenten van heeft gezien enz.
Trump gelooft er niet in of hij doet precies wat Obama zei, komen we voorlopig nog niet achter.



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1549
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door Kristof Piessens » 11 jul 2019, 10:23

Tjah, ik geloof er weinig in, waarom ?
Ze kunnen wel zeggen dat ze ooit een wrak hebben gevonden die op area 51 bewaard wordt, en bijhorende lichamen, de vraag is mij alom bekend is het nu een hoax (vals) of echt ?, het laatste doet vermoeden dat we enkel te maken hebben met bewustzijnsvormen die licht verafschuwen, de daarbij horende technologie is daarop ook ingericht.

Vanwaar dan dat ze bestaan, ik weet enkel dat er op basis van die feiten iets al geweten is dat niet klopt met het huidige wereldbeeld van de aarde (aardse vorm). Daarom denk ik dat ze niet gaan toestaan om hier meer openbaarheid aan te geven ondanks het bewijs dat er wel levensvormen kunnen bestaan maar dat niet als buitenaards kunnen bestempelen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.


Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80555
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door Tammy » 13 jul 2019, 10:52

4l13N schreef:
Dit stond eerder ook al op Ninefornews.nl.

https://www.ninefornews.nl/geen-believe ... ijk-trump/
Waarom is dat belangrijk voor je ? :grin:
Hier worden heel vaak Nederlandse teksten geplaatst die oorspronkelijk Engels zijn.
En die teksten zie je dan niet alleen op Ninefornews.nl maar op meerdere sites.

Ik heb je melding gelezen maar de oorspronkelijke bron is Fox News.
Dus Univers heeft eigenlijk de juiste bronvermelding geplaatst.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door univers » 13 jul 2019, 11:16

Ik heb mijn eigen een schouderklopje gegeven. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door 4l13N » 13 jul 2019, 11:22

Tammy schreef:
13 jul 2019, 10:52
4l13N schreef:
Dit stond eerder ook al op Ninefornews.nl.

https://www.ninefornews.nl/geen-believe ... ijk-trump/
Waarom is dat belangrijk voor je ? :grin:
Hier worden heel vaak Nederlandse teksten geplaatst die oorspronkelijk Engels zijn.
En die teksten zie je dan niet alleen op Ninefornews.nl maar op meerdere sites.

Ik heb je melding gelezen maar de oorspronkelijke bron is Fox News.
Dus Univers heeft de juiste bronvermelding geplaatst.
Univers heeft de tekst gekopieerd van Ninefornews.nl. Je mag toch niet zomaar tekst kopiëren zonder de originele bron te vermelden? In verband met kopierechten.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80555
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door Tammy » 13 jul 2019, 11:30

Wat ik al eerder zei dezelfde Nederlandse vertaalteksten komen op meerdere sites voor niet specifiek op eentje.
Maar wat je zegt zal ik met Determinist overleggen, daar zit en punt in.

Vanaf hier weer ontopic. :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door univers » 13 jul 2019, 11:50

Univers heeft de tekst gekopieerd van Ninefornews.nl. Je mag toch niet zomaar tekst kopiëren zonder de originele bron te vermelden? In verband met kopierechten.
Uit je doppen kijken.
Ik heb niets gekopieerd van Ninefornews.
Mijn bron staat er onder.
Je gaat toch niet speculeren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80555
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door Tammy » 13 jul 2019, 12:00

ik heb net Google Translateur gebruikt , je krijgt dezelfde tekst zo te zien.
Men hoeft dus niet altijd een Nederlandse nieuwssite daarvoor te hebben.
Univers heeft de bronvermelding van het interview correct weergeven als hij geen andere site heeft gebruikt.

Vanaf hier weer ontopic a.u.b. :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door univers » 13 jul 2019, 12:06

Fox Gepubliceerd 5 juli

ninefornews. gepubliceerd 10 juli 2019 19:00

Zeg dit voldoende ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door gusteman » 13 jul 2019, 17:59

4l13N schreef:
13 jul 2019, 11:22
Univers heeft de tekst gekopieerd van Ninefornews.nl. Je mag toch niet zomaar tekst kopiëren zonder de originele bron te vermelden? In verband met kopierechten.
Het verbod op kopiëren zonder toestemming van de auteur valt onder 'auteursrechten', op juridisch vlak bestaat er niet zoiets als 'kopierechten'.

Een website zoals Ninefornews wiens enige verdienste erin bestaat om auteurswerk van anderen te kopiëren (eventueel na vertaling) heeft zelf geen auteursrechten en kan zich daar ook niet op voorstaan.

Wat mij behoorlijk intrigeert: waar komen jouw lange tenen vandaan waar het Ninefornews betreft? Elke keer als iemand een negatieve opmerking maakt over die website ga je steigeren als een paard.

Nu ik het er toch over heb: over Ninefornews.nl bij NRC.nl:
NRC sprak met beheerders van vier websites die als verspreiders van nepnieuws worden geafficheerd. Zoals Robin de Boer (32), de man achter ninefornews.nl. Hij werkt fulltime aan de site als webredacteur en schrijft per maand ruim honderd artikelen. Zijn site levert hem 10.000 euro bruto per maand aan advertentie-inkomsten op, zegt hij. „Wij zorgen met z’n drieën voor het beheer van de site en het publiceren van artikelen”, zegt De Boer. Zijn site heeft maandelijks gemiddeld 1,8 miljoen views. Ook Guido Jonkers (59) van Wanttoknow.nl zegt inkomsten uit advertenties via Google Adwords te halen. Hij wil geen concrete bedragen noemen.

Hoe werkt het verdienmodel? Via advertentieplatform Google Adwords kunnen sites per keer dat iemand op de site op een advertentie klikt een klein bedrag verdienen. Dat bedrag kan volgens Hoax-Wijzer uiteenlopen van 0,15 tot 0,5 dollar per klik (13 eurocent tot 44 eurocent).

Mensen zoeken online hun eigen waarheid waarin ze graag blijven geloven

Om het aantal kliks op te voeren zijn veel van de valse nieuwsberichten vermomd als clickbait: voorzien van aantrekkelijke, maar vaak misleidende koppen. (‘Hij Deed Dit, Maar Je Gelooft Nooit Wat Er Toen Gebeurde’). Onjuist medisch of politiek nieuws is in trek. „Met een sensationele kop die op een gevoelig, actueel onderwerp inspeelt, genereer je veel views”, aldus de woordvoerder van Hoax-Wijzer. „Een artikel over een mishandeld hondje door asielzoekers, titel: ‘Deze 3 asielzoekers stalen deze pup, stopten hem vol drugs, en braken zijn poten’ is bijvoorbeeld meer dan 2.400 keer gedeeld. Dat is een bereik van enkele honderdduizenden mensen”, zegt de woordvoerder van Hoaxmelding.

De Boer ziet zijn site als „een platform voor mensen die reguliere media de rug hebben toegekeerd”. Hij vindt niet dat hij nepnieuws verspreidt. „Wij durven onze vingers te branden aan controversiële onderwerpen zoals andere behandelingen van kanker en het bestaan van ufo’s.” Zo schreef De Boer afgelopen week nog een artikel onder de kop ‘NASA-beelden tonen deur aan zonneoppervlak die wordt gebruikt door moederschepen’. Hoax-Wijzer is volgens hem onbetrouwbaar en partijdig.

De Boer erkent wel dat het hen vaak ontbreekt aan tijd en middelen om alle gebruikte bronnen na te trekken, maar vindt dit niet problematisch.
De Boer beweert gemiddeld 1,8 miljoen klikjes per maand te krijgen op Ninefornews.
Als nu 1 op de 10 bezoekers ook een advertentie aanklikt (en in veel gevallen gebeurt dit zelfs automatisch zonder dat de lezer dit beseft) dan zijn die klikjes maandelijks (aan het laagste bedrag, dus € 0,13 per klik) goed voor € 23.400 ... wat een behoorlijk verschil maakt met de € 10.000 waar de heer De Boer naar verwijst.

Och ja, we zullen maar geloven dat de heer De Boer zijn website levend houdt zonder centen en vanuit het ideologisch standpunt dat iedereen recht heeft op de waarheid en je die niet moet gaan zoeken bij de Main Stream Media.

De waarheid dus ..... zoals ‘NASA-beelden tonen deur aan zonneoppervlak die wordt gebruikt door moederschepen’ ..... en dan zou Hoax-Wijzer onbetrouwbaar en partijig zijn ... juist, ja :roll:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door herman50 » 14 jul 2019, 10:51

Afbeelding ... Carter 1973 ,,,,,,,,,,,niks rammelt niet
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80555
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: President Trump spreekt zich uit over UFO’s

Bericht door Tammy » 14 jul 2019, 11:55

Ik kan de tekst niet goed lezen van Carter maar ik weet van hem dat hij een UFO heeft gezien.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie