Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
4l13N

Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door 4l13N » 13 jul 2019, 06:37

Meer dan 172.000 mensen zijn van plan om ‘Area 51 te bestormen’ in een poging bewijs voor buitenaards contact te vinden. Dat schrijft Metro.
Op 20 september aanstaande om drie uur ’s nachts moet het gaan gebeuren.
Mensen die mee willen doen zullen bijeenkomen in het Area 51 Alien Center in Amargosa Valley in Nevada en vervolgens afreizen naar Area 51, een geheime legerbasis in de woestijn.

Op de Facebookpagina Storm Area 51, They Can’t Stop All Of Us hebben inmiddels 172.000 mensen aangegeven mee te zullen doen aan de actie. Nog eens 208.000 mensen geven aan geïnteresseerd te zijn.
Area 51 is hermetisch afgesloten en wordt streng bewaakt.
In januari probeerde een man met een cilindervormig voorwerp het terrein van de basis op te rijden. Hij werd neergeschoten.

Het is onduidelijk of datzelfde zal gebeuren met de tienduizenden UFO-enthousiastelingen die de basis in september willen bestormen.
Volgens velen liggen er buitenaardse vaartuigen opgeslagen in Area 51 en worden er zelfs lichamen van aliens bewaard.
Een trollactie of een serieuze poging om toegang te krijgen tot de mysterieuze basis? We gaan het zien.

https://metro.co.uk/2019/07/08/120000-a ... -10131273/

Bron: Ninefornews.nl

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door univers » 13 jul 2019, 07:26

Gaat het ze lukken?
Nope.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Kristof Piessens » 13 jul 2019, 09:48

Hmm, je weet het nooit, maar als ze al een aanklacht aan de broek hebben vóórdat de actie een feit wordt is er geen sprake van een bestorming want ze weten al dat de actie ging komen en willen garanderen dat alles wat in area 51 gebeurd en geheim is verdedigen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door taigitu » 13 jul 2019, 09:58

Als ze werkelijk kunnen 'aanvallen' dan ben ik toch benieuwd wat er uit zou komen.
Dat er spullen zijn die ze niet aan de wereld willen tonen, dat is wel zeker.
Maar wat.....?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door univers » 13 jul 2019, 11:14

De bewaking staat klaar met een spandoek, met welkom erop.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door gusteman » 13 jul 2019, 17:33

Voor wat mij betreft mogen ze die heethoofden binnen laten, dan is het voor eens en voorgoed gedaan met dat idee dat er ruimtetuigen en buitenaardsen bewaard worden.
Zou wel eens de sippe snoeten van die 170.000 willen zien als blijkt dat er niks te vinden is, maar ja, dan zullen ze beweren dat alles verkast werd naar een andere stek ..... en zo blijven ze zoet gehouden.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Tammy » 13 jul 2019, 17:36

Gusteman schreef :
Zou wel eens de sippe snoeten van die 170.000 willen zien als blijkt dat er niks te vinden is, maar ja, dan zullen ze beweren dat alles verkast werd naar een andere stek ..... en zo blijven ze zoet gehouden.

Maar ze zijn ook verkast .
Mensen met sippe snoetjes weten dat niet , mensen zonder sippe snoetjes weten dat wel.
En eens weet jij het ook. :mrgreen: :aliensmile:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Witte wel » 13 jul 2019, 17:46

Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat de diverse alien verhalen en theorieën als dekmantel fungeren voor diverse geheime projecten. Er is tot op heden nog geen enkel werkelijk tastbaar bewijs geleverd dat buitenaards leven bestaat.
Het ene na het andere mysterieuze luchtvaartuig of defensieapparaat komt op de markt waarvan we niets wisten dat ook maar iemand daar mee bezig was. Het is natuurlijk machtig mooi de bevolking alien stories aan te praten, wat eerst nog mondjesmaat gebeurde maar nu zelfs vanuit overheidsinstanties, om zo hele bevolkingsgroepen om de tuin te leiden. Verhalen zonder bewijs maar een methode om onopgemerkt diverse geheime projecten uit te voeren.
Als met de huidige technologie nog niet één bewijs geleverd is van buitenaards bestaan dan ga er maar vanuit dat het niet bestaat. En als het er zou zijn, wij het niet kunnen waarnemen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

gouwepeer

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door gouwepeer » 13 jul 2019, 18:21

Witte wel schreef:
13 jul 2019, 17:46
En als het er zou zijn, wij het niet kunnen waarnemen.
Het heelal is zo groot dat een speld in een hooiberg eerder zal worden gevonden dan leven op een andere planeet.
Verder denk ik dat de drones van nu de ufo's van vroeger zijn.
Ik ben er wel van overtuigd dat er leven op meerdere planeten bestaat maar dat zij ons nooit zullen bezoeken.

4l13N

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door 4l13N » 14 jul 2019, 13:16

Het aantal UFO-enthousiastelingen dat in september de geheimzinnige legerbasis Area 51 wil bestormen, staat inmiddels op ruim 827.000.
Het Pentagon is bezorgd dat sommigen van hen daadwerkelijk een poging gaan doen om de basis binnen te dringen.
De hashtag #Area51memes is inmiddels viraal gegaan op Twitter.

Hoewel de meesten zich waarschijnlijk voor de grap hebben aangemeld, neemt de Amerikaanse luchtmacht de zaak zeer serieus.
Woordvoerster Laura McAndrews zei dat ze ‘iedereen afraadt om naar het gebied te komen waar we Amerikaanse soldaten trainen’.
“De Amerikaanse luchtmacht staat altijd paraat om Amerika te beschermen,” klonk het.

Het bestaan van Area 51 werd pas in 2013 officieel erkend door de CIA. Alienjagers vermoeden dat er gecrashte buitenaardse schepen worden bewaard.
Het evenement met de titel ‘Bestorm Area 51, ze kunnen ons niet allemaal tegenhouden’ zou op 20 september moeten plaatsvinden.

De grenzen van het gebied worden permanent bewaakt en borden waarschuwen dat ‘dodelijk geweld’ mag worden gebruikt tegen mensen die zich ongeoorloofd toegang verschaffen.
Passagiers van tourbussen die naar de rand van het gebied komen, krijgen geregeld een rode laserstip op hun voorhoofd vanuit de woestijn.

https://www.rt.com/usa/464118-aliens-ar ... e-warning/

Bron: Ninefornews.nl

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Tammy » 14 jul 2019, 13:27

Ik vind het initiatief begrijpelijk, de meeste mensen weten dat veel verborgen word gehouden voor het publiek.
Deze achterdocht speelt al vanaf 1947.
Maar bestorming kan een bloedbad veroorzaken.
Want er word daar duidelijk gemaakt dat men bevoegd is om te schieten als mensen het gebied willen betreden.
Genoeg waarschuwingen daar.
Dus als er doden gaan vallen dan a.u.b. niet weer lopen gillen hoe erg de overheid is maar gewoon de consequenties aanvaarden.

Je maakt een keuze dus dat is jouw verantwoordelijkheid.
Schoot to kill kan daar in dat gebied en iedereen weet dat.
Dus even goed nadenken, en zo niet de rekening is voor degene die het terrein toch betreed.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door gusteman » 15 jul 2019, 09:36

Eigenlijk een hoop gedoe om niks ... maar elke keer als het onderwerp wordt bekeken op Ninefornews rinkelt de kassa bij meneer De Boer ..... en daar draait het om.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Determinist » 15 jul 2019, 12:30

Dit is weer een goed voorbeeld van hoe massahysterie aangaande complottheorieën gevaarlijk kan worden.
Wat we zeker weten is dat de plek gebruikt wordt voor het ontwikkelen en testen van geheime militaire technologie. En dit is per definitie verboden toegang voor onbevoegden.
Het maakt niet uit welk argument je gebruikt om als onbevoegde toch toegang te willen verschaffen. Of je nu een UFO aanhanger bent en eindelijk wil weten of er aliens op de basis aanwezig zijn, of een russische spion die de laatste technologische militaire snufjes wil inspecteren.

In het laatste geval is dit aantoonbaar een reden om dit soort personen met geweld tegen te houden. Deze technologische geheime snufjes dienen niet in verkeerde handen te vallen.
In het eerste geval is het niet aantoonbaar dat er geheimen op de basis aangaande aliens te vinden is, maar toch zal ook een dergelijk persoon met geweld tegengehouden worden.

Ik vind het dus onverantwoordelijk dat UFO fanaten zulke oproepen doen. Dit is dus eigenlijk oproepen tot geweld, door uitlokking.
Alleen al die oproep is IMHO strafbaar.

Probleem is dat op social media en het ophitsen van normale burgers de notie wordt gewekt dat een dergelijke actie te verantwoorden is. Iemand die dus met die gedachte erheen gelokt wordt en daarmee dus een criminele activiteit gaat begaat zal dit eventueel met de dood moeten bekopen. Het is dus de mensen die hiertoe oproepen om voordat het uit de hand loopt ter verantwoording te roepen.

Ik zal nogmaals "pizzagate" aanhalen. Een typisch voorbeeld hoe zaken uit de hand kunnen lopen.

https://www.ad.nl/nieuws/pizzagate-hoe- ... ~ac771a92/

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Witte wel » 15 jul 2019, 17:27

Ik moet nog zien hoeveel mensen er op komen dagen.
Als er die grote mensenmassa op zou komen dagen dan is het gewaagd van de overheid om met geweld in te grijpen. Dat zou een domino effect kunnen laten ontstaan wat een grote volksopstand tot gevolg kan hebben. Maar vooralsnog, ik moet eerst zien dat de aangemelde hoeveelheid ook daadwerkelijk komt.
Dat men bevoegd is te schieten dat mag een regel zijn maar als dat ook gebeurd dan is het hek van de dam. De enige manier voor het volk om tegen de overheid te opereren is massaal in opstand komen. Ga je een miljoen mensen opsluiten? Dat gaat niet lukken. Wat dan wél? We gaan het zien.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Vitharr » 15 jul 2019, 19:24

gouwepeer schreef:
13 jul 2019, 18:21
Het heelal is zo groot dat een speld in een hooiberg eerder zal worden gevonden dan leven op een andere planeet.
[think] Dat is toch niet afhankelijk van de grootte maar van de eventuele bevolkingsdichtheid?
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door gusteman » 16 jul 2019, 07:49

Mijn zoon van 23 kwam er gisteren mee aanzetten; blijkbaar gaat dit ding behoorlijk viraal want UFO's en dergelijke interesseren hem geen snars maar hij bracht het toch ter sprake aan tafel.

En wat is ons geheugen weer kort.

Wat hier gebeurt met die oproep tot betogen (een verboden zone binnen dringen op zoek naar bewijslast is ook een vorm van betogen) is, zoals Determinist terecht aanstipt, ook een oproep tot geweld waarbij dodelijke slachtoffers kunnen vallen en dus al even strafbaar als bijvoorbeeld tijdens een betoging staan schreeuwen "als je XXX dood wil, roep dan pang!".

Nog niet zo lang geleden werd iemand door een rechtbank veroordeeld nadat zij dit in het openbaar had gedaan ... zelf vond ik dat overdreven maar binnen dit forum was de teneur dat zoiets echt niet kon en dat de straf terecht was. Daar merk ik nu bitter weinig van.

Het is natuurlijk altijd moeilijk om uit te maken of zo'n betoging al dan niet gewelddadig bedoeld is en er zijn ook zo goed als geen onderzoeken verricht naar wat nu precies een gewelddadige betoging is.

De complexiteit van een dergelijk gebeuren laat zich lezen in deze verhandeling: Geweld bij betogingen ..... een aanrader voor wie zich een objectieve mening en/of een correcte inschatting van de mogelijke gevolgen wil vormen over zo'n betoging.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Vitharr » 16 jul 2019, 18:56

Dat vind ik nou het grote gevaar van overtuigd zijn van je eigen gelijk. Dit kan op geen enkele manier je leven waard zijn volgens mij maar er is dan ook niets wat mij zou kunnen overtuigen dat ik niet fout kon zitten. Alleen al daarom keur ik deze queste af en vermoed dat een paar sadisten een spelletje spelen met de hoop van believers. Safety in numbers is statistiek en waardeloos voor de ongelukkige.
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door gusteman » 16 jul 2019, 20:41

Vitharr schreef:
16 jul 2019, 18:56
Alleen al daarom keur ik deze queste af en vermoed dat een paar sadisten een spelletje spelen met de hoop van believers.
Dat vrees ik ook, meer zelfs, ik ben er zeker van dat achter de schermen een smerig spelletje wordt gespeeld met de 'believers'.

En ja, ik heb ergens een vorm van medelijden met die 'believers' die er niet in slagen het verschil te zien tussen werkelijkheid en wat zij graag zouden zien als werkelijkheid.

We zien dat ook in de ontelbare verhalen over de maanlandingen van het Apollo project; die zouden nooit hebben plaatsgevonden.

Stel nu eens dat dit zo zou zijn, dat alles één grote doorgestoken kaart zou geweest zijn.

Wat zou dan bijvoorbeeld China doen wanneer zij een maanmissie plannen? Zouden zij de kans om de VS me hun idiote president Trump te kakken te zetten laten voorbij gaan en hun robot naar de maan zuidpool sturen om de ondergrond te onderzoeken?
Of zouden zij hun robot laten landen op de plaats waar volgens NASA de Apollo landingen zouden gebeurd zijn om dan aan de hele wereld te kunnen aantonen: inderdaad, hier is nooit een Amerikaans landingsvaartuig geweest?
Stel je voor hoe dit de positie van China op wereldvlak zou verstevigen: de geloofwaardigheid van de Chinezen zou de pan uitrijzen en Amerika zou aan de kant staan met beschaamde kaakjes.

China stuurt gewoon zijn maanlander naar de maan zuidpool, net zoals India van plan is te doen, om daar wetenschappelijk onderzoek uit te voeren, voornamelijk op zoek naar methaan.

Wat op zich al bewijst dat de Apollo maanlandingen echt gebeurd zijn.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Tammy » 17 jul 2019, 16:06

Het aantal dat Area 51 wilt bestormen is al opgelopen naar 1.4 miljoen........ :roll:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/al ... ~a554856d/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ruim 170.000 alienjagers willen ‘Area 51 bestormen’ om waarheid boven tafel te krijgen. Gaat het ze lukken?

Bericht door Tammy » 17 jul 2019, 16:13

Dat er mensen zijn die denken dat de maanlandingen niet echt zijn Gusteman is iets wat ik nooit zal snappen.
Maar ze bestaan hoe raar het ook is.
En ja, ik heb ergens een vorm van medelijden met die 'believers' die er niet in slagen het verschil te zien tussen werkelijkheid en wat zij graag zouden zien als werkelijkheid.
En laten de ‘believers’ dat nu net met de niet ‘believers’ hebben. :aliensmile:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie