UFO-expert waarschuwt voor contact met ET

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

UFO-expert waarschuwt voor contact met ET

Bericht door 4l13N » 19 jul 2019, 19:52

Voormalig CIA-agent, Darrel Sims, beweert dat een poging om contact te maken met intelligente aliens een heel slecht idee is.
Sims, die 38 jaar onderzoek deed naar het fenomeen van buitenaardse ontvoering, beweert zijn eerste ontmoeting met het onbekende te hebben gehad toen een buitenaards wezen in zijn slaapkamer verscheen en probeerde zijn gedachten te manipuleren toen hij amper vier jaar oud was.

Hij beschreef hoe de alien had geprobeerd zijn waarneming te veranderen om hem te laten denken dat het slechts een clown was.

Tegenwoordig blijft Sims onvermurwbaar dat deze vermeende buitenaardse bezoekers alles behalve goedaardig zijn. Volgens hem zijn het manipulatieve wezens die op verschillende manieren slachtoffers maken van mensen.

Om deze reden zou het een vergissing zijn om contact te proberen te maken met ET.

"Het is een niet-geïnformeerde positie voor [SETI etc.] om in contact te komen met iedereen die er is," zei hij. "Sommige mensen hebben dat gedaan en stierven als gevolg daarvan. Sommige mensen raakten gewond."

Het evenement waarnaar hij verwijst zou zich in 1994 hebben voorgedaan toen een film- en televisieproductiemedewerker die probeerde contact te maken met buitenaardse wezens door schijnende lichten op een bekende UFO-hotspot op mysterieuze wijze te verdwijnen.

Het is echter onduidelijk wie deze personen werkelijk waren of dat het verhaal een verdienste heeft.

Je kunt een volledig interview met Sims bekijken in de onderstaande video.



https://www.ibtimes.com/ufo-abduction-e ... ns-2805715

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: UFO-expert waarschuwt voor contact met ET

Bericht door Kristof Piessens » 19 jul 2019, 21:50

Heb nog niet de hele video beluisterd, slechts een klein deel aan het begin.
Maar sloot ook voorlopig af, daar dat ik allang weet dat er wezens zijn die zich manipulerend kwaadaardig gedragen, alleen weet ik niet in welke zin ik dat dien te zien, er kunnen ook goedaardige zijn maar dat is een kleine minderheid, het onderscheid is hier moeilijk vast te stellen...

Aan de andere kant bekruipt mij ook een gevoel dat wat de man in de video verklaart ook de reden is om er zich afzijdig van te houden en er absoluut geen contact mee te zoeken, het zijn zij (et) die dat al automatisch doen om contact te zoeken met de mensen die ze eventueel kunnen slachtofferen, bedoel maar om er alert mee te zijn want het zijn meesters in schijnwerkelijkheden, als je er zelf op reageert doe je zonder het te beseffen zelf mee aan hun spel daar dat het spel grotendeels mentaal van aard is en dus het verschil uitmaakt tussen wat je erkent als je natuurlijke gedrag en de projectie (van et) waarmee je je onterecht mee gaat identificeren, in zekere zin houdt contact met hen gevaren in.

Maar als er in de loop van de tijd getuigenissen zijn geweest waarbij die et zichzelf laten zien aan de persoon wordt er weinig belang aan gehecht omdat het ongeloofwaardig klinkt en als zodanig ook opgenomen, het heeft me in zekere zin ook aan het denken gezet over deze materie en uit boeken die ik heb gelezen gehad ging het er over dat deze wezens (et) manifestaties zijn van de wezens die hun eigen wereld hebben vernietigd, binnen het kader van de tijdlijn van verleden, heden en toekomst, kwam ik al vrij snel uit dat wij de mens ook in die spoor als toekomst scenario kunnen terechtkomen, geen doemdenken, immers denk ik dat zij al de toekomst is en wij de mens het heden, daarom denk ik ook dat zij (et) naar het verleden (bij ons heden dus) komen om hun probleem duidelijk te maken, ze zoeken op 1 of andere manier via hulp van ons om hun wereld terug te herstellen...uiteraard hebben ze hun eigen wereld zelf kapotgemaakt dus.

Waarom moet de oplossing bij ons gevonden worden in plaats van bij hen zelf ?

Dat is een vraag dat toch al geregelmatig door mijn hoofd spookt.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: UFO-expert waarschuwt voor contact met ET

Bericht door herman50 » 20 jul 2019, 13:44

domme redenatie, maar hoe kun je expert zijn als je de andere -eventueel- zelf-s- niet kent heb gesproken ontmoet én zegt niet cq geen contact te leggen ...... kijk wij hebben ook rotzakken in de wereld ..so wath ...is iedereen dan zo ...hoop t niet ----weet wel zeker-
zolang alles/veel word achtergehouden en er geen openheid over komt blijft het een ´moeilijke´ zaak ....... [think]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: UFO-expert waarschuwt voor contact met ET

Bericht door Kristof Piessens » 20 jul 2019, 14:35

herman50 schreef:
20 jul 2019, 13:44
domme redenatie, maar hoe kun je expert zijn als je de andere -eventueel- zelf-s- niet kent heb gesproken ontmoet én zegt niet cq geen contact te leggen ...... kijk wij hebben ook rotzakken in de wereld ..so wath ...is iedereen dan zo ...hoop t niet ----weet wel zeker-
zolang alles/veel word achtergehouden en er geen openheid over komt blijft het een ´moeilijke´ zaak ....... [think]
Soms denk ik meer aan het volgende;

https://www.wanttoknow.nl/overige/archo ... -fenomeen/

Hierbij stel ik mij de vraag in hoeverre technologie en frequentie samengaat en dus de suggestie van manipulatie inhoudt ?

Even dieper gravend ontdek ik dat dit kan kloppen daar dat bewustzijn en de kern van je hele identiteit hoe dan ook volledig is verbonden met elkaar, als dit geblokkeerd word dan zit je gevangen...

Ik ga denk ik ook mijn onderschrift aanpassen aan dit gegeven, het heeft me weer een nieuwe inzicht gegeven.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie