Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door 4l13N » 05 okt 2019, 11:36

Op 3 oktober 2019 heeft sky-watcher BruceSeesall tijdens het gebruik van zijn telescoop een reeks niet-geïdentificeerde heldere sferische objecten vastgelegd die over het maanoppervlak bewegen.

Afbeelding

De Italiaanse astronoom Alberto Mayer ontdekte op 29 april 2007 een donker bewegend object op de maan met behulp van zijn telescoop. Het object beweegt over het maanoppervlak en verandert na een tijdje van richting !.

Hieronder het live beeld van deze afwijkingen waarvan BruceSeesall denkt dat ze kunnen worden geconstrueerd. De tweede live video toont het donkere object dat is vastgelegd door astronoom Alberto Mayer.

Ondanks dat ruimteagentschappen ontkennen dat er enige vorm van activiteit is op het maanoppervlak of in de ondergrond, bewijzen beide video's het tegenovergestelde, er is inderdaad buitenaardse activiteit op de maan.




gusteman

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door gusteman » 05 okt 2019, 20:36

Aha ... we krijgen al geen bronvermeldingen meer.

Behalve ene meneer 'Bruce die alles ziet' ... zonder enige controleerbare referentie.

Begint aardig te lijken op overheidsverklaringen ... daar heb je er ook het raden naar waar in hemelsnaam de informatie vandaan komt en je kan ze ook zo goed als nooit controleren. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door Tammy » 05 okt 2019, 20:41

inderdaad graag bronvermelding van de tekst.
Dank u. :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door faithless » 08 okt 2019, 13:08

gusteman schreef:
05 okt 2019, 20:36
Aha ... we krijgen al geen bronvermeldingen meer.

Behalve ene meneer 'Bruce die alles ziet' ... zonder enige controleerbare referentie.

Begint aardig te lijken op overheidsverklaringen ... daar heb je er ook het raden naar waar in hemelsnaam de informatie vandaan komt en je kan ze ook zo goed als nooit controleren. :mrgreen:
Jij deed toch al niet aan bronvermeldingen ? kan ik me van een andere thread nog herinneren.
De bron lijkt me in deze vrij duidelijk.....

gusteman

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door gusteman » 09 okt 2019, 18:31

faithless schreef:
08 okt 2019, 13:08
De bron lijkt me in deze vrij duidelijk.....
Nou, tegen mij kan je dan wel een grote bek opzetten maar leg dat van die bronvermelding nu maar eens uit aan Tammy want die vindt het ook nergens terug. :mrgreen:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door univers » 09 okt 2019, 18:52

Die BruceSeesall heeft wel een website.
Ze vragen een donatie, laat ik nou mijn portemonnee vergeten zijn. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door faithless » 10 okt 2019, 10:25

gusteman schreef:
09 okt 2019, 18:31
faithless schreef:
08 okt 2019, 13:08
De bron lijkt me in deze vrij duidelijk.....
Nou, tegen mij kan je dan wel een grote bek opzetten maar leg dat van die bronvermelding nu maar eens uit aan Tammy want die vindt het ook nergens terug. :mrgreen:
een grote bek nog wel, nou nou niet zo aangevallen voelen hoor.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door univers » 10 okt 2019, 10:44

Afbeelding

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door MetalPig » 11 okt 2019, 10:54

Alle activiteiten op de maan zijn per definitie buiten-aards [think]

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Sky-watcher filmde bewegende maanoppervlakafwijkingen die bewijzen dat er buitenaardse activiteit op de maan is

Bericht door univers » 11 okt 2019, 10:58

[clap] [clap] [clap] :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Plaats reactie