Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 07 okt 2019, 08:22

Mypos schreef:
06 okt 2019, 19:00
Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.

DURF JIJ DEZE UITSPRAKEN NOG EENS TE DOEN TEGENOVER MIJN VROUW?
Als Frank denkt dat Raemakers ongelijk heeft dan moet ie dat maar aantonen in plaats van met hoofdletters naar iemands durf te vragen.

Ik herhaal: Frank Reusink is een kansloos figuur.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 07 okt 2019, 08:30

Mypos schreef:
06 okt 2019, 19:00
ps: Tenslotte Rens Raemakers kijk gerust nog eens goed naar de bijgevoegde foto met de gezichtjes van de overleden kinderen nadat ze waren gevaccineerd.

Deze foto is genomen bij een wake in Amerika zo 'n kleine maand geleden.
Ja hoe zat dat nu precies? Mocht iedereen daar zomaar foto's heen sturen zonder dat gecontroleerd werd of het inderdaad om overleden ongevaccineerd kind ging?

Er zaten immers ook foto's tussen van levende mensen, o.a. een pro-vaccinatie-activist:

https://deadstate.org/pro-vaccine-activ ... -vaccines/

Frank Ruesink valt voor nepnieuws en denkt desondanks de waarheid in pacht te hebben...

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 07 okt 2019, 10:49

MetalPig schreef:
07 okt 2019, 08:22
Mypos schreef:
06 okt 2019, 19:00
Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.

DURF JIJ DEZE UITSPRAKEN NOG EENS TE DOEN TEGENOVER MIJN VROUW?
Als Frank denkt dat Raemakers ongelijk heeft dan moet ie dat maar aantonen in plaats van met hoofdletters naar iemands durf te vragen.

Ik herhaal: Frank Reusink is een kansloos figuur.
Ik ga niet mee in dit soort taal. Liever gebruik ik argumenten.

Rens Raemakers: "En op de tweede plaats zie je natuurlijk dat er op internet allerlei onzin verhalen circuleren over mogelijke dingen die je van vaccineren zou kunnen krijgen, maar dat is allemaal niet waar.”

Jinek: “Van bijwerkingen van vaccinaties?”

Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.

DURF JIJ DEZE UITSPRAKEN NOG EENS TE DOEN TEGENOVER MIJN VROUW?

Raemakers doet uitspraken (net zoals Dijkhoff trouwens) die hij verder niet aantoont (omdat dat onmogelijk is). En ondertussen beledigen ze mensen. Lijkt me dus vrij duidelijk wie er hier iets moet aantonen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 07 okt 2019, 10:54

MetalPig schreef:
07 okt 2019, 08:30
Mypos schreef:
06 okt 2019, 19:00
ps: Tenslotte Rens Raemakers kijk gerust nog eens goed naar de bijgevoegde foto met de gezichtjes van de overleden kinderen nadat ze waren gevaccineerd.

Deze foto is genomen bij een wake in Amerika zo 'n kleine maand geleden.
Ja hoe zat dat nu precies? Mocht iedereen daar zomaar foto's heen sturen zonder dat gecontroleerd werd of het inderdaad om overleden ongevaccineerd kind ging?

Er zaten immers ook foto's tussen van levende mensen, o.a. een pro-vaccinatie-activist:

https://deadstate.org/pro-vaccine-activ ... -vaccines/

Frank Ruesink valt voor nepnieuws en denkt desondanks de waarheid in pacht te hebben...
Dat zegt niks over de betrouwbaarheid van de foto's. Nepnieuws heb je overal tegenwoordig...

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 07 okt 2019, 11:03

Mypos schreef:
07 okt 2019, 10:49
Lijkt me dus vrij duidelijk wie er hier iets moet aantonen.
Frank doet uitspraken en legt de bewijslast bij Dijkhoff. Dan zou hij een vent moeten zijn en andersom de bewijslast van uitspraken van anderen op zich nemen.
Anders is hij gewoon een schreeuwerig kansloos figuur die zelf niets wil uitzoeken.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 07 okt 2019, 11:07

Mypos schreef:
07 okt 2019, 10:54
MetalPig schreef:
07 okt 2019, 08:30
Er zaten immers ook foto's tussen van levende mensen, o.a. een pro-vaccinatie-activist:
Dat zegt niks over de betrouwbaarheid van de foto's.
Waarom zegt het niets over de betrouwbaarheid van de foto's?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 07 okt 2019, 13:05

MetalPig schreef:
07 okt 2019, 11:03
Mypos schreef:
07 okt 2019, 10:49
Lijkt me dus vrij duidelijk wie er hier iets moet aantonen.
Frank doet uitspraken en legt de bewijslast bij Dijkhoff. Dan zou hij een vent moeten zijn en andersom de bewijslast van uitspraken van anderen op zich nemen.
Anders is hij gewoon een schreeuwerig kansloos figuur die zelf niets wil uitzoeken.
Die rare gedachtekronkels van jou kan ik echt niet volgen.

Dijkhoff beledigt Frank (en een hele hoop andere mensen) door ze onverantwoordelijke ouders te noemen oa. Frank spreekt Dijkhoff daar op aan en Dijkhoff zegt met bewijs te komen. Dijkhoff komt niet met bewijs dus Frank blijft Dijkhoff hier terecht op aanspreken. Dijkhoff zwijgt als het graf.

Wat moet Dijkhoff dan doen? De bal ligt totaal in de hoek van Dijkhoff.

Ik ben trouwens wel beetje klaar met jou nu. Zonder argumenten mensen kansloos noemen is niet de manier waarop ik wil discussieren.

Desalniettemin wens ik je een fijne dag! :peace:

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 07 okt 2019, 13:22

Mypos schreef:
07 okt 2019, 10:49
Rens Raemakers: "En op de tweede plaats zie je natuurlijk dat er op internet allerlei onzin verhalen circuleren over mogelijke dingen die je van vaccineren zou kunnen krijgen, maar dat is allemaal niet waar.”

Jinek: “Van bijwerkingen van vaccinaties?”

Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.
Ik moet de daadwerkelijke uitspraken bij Jinek zelf even controleren. Ik weet niet of deze zinnen zodanig en in de volgorde en in context gemaakt zijn.
Ik heb deze aflevering niet gezien.

Het kan best zijn dat Raemakers een onjuiste uitspraak gedaan heeft in het programma. Als dat inderdaad zo is dan heb je een punt Mypos, wat dit betreft.
Ik zal de aflevering gaan bekijken en goed opletten wat er gezegd wordt.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 07 okt 2019, 14:13

Mypos schreef:
07 okt 2019, 13:05
Die rare gedachtekronkels van jou kan ik echt niet volgen.
Dat snap ik. Hele simpele vragen weet je ook al niet te beantwoorden, dus dat je dit niet kan volgen is logisch.
Mypos schreef:
07 okt 2019, 13:05
Dijkhoff beledigt Frank (en een hele hoop andere mensen) door ze onverantwoordelijke ouders te noemen oa.
Frank *voelt* zich beledigd. Dat is zijn keuze.
Uit het vervolg blijkt dat Dijkhoff het in het geval van Frank iig bij het juiste eind had.
Mypos schreef:
07 okt 2019, 13:05
Frank spreekt Dijkhoff daar op aan en Dijkhoff zegt met bewijs te komen.
Dat is iets anders dan waarmee je het topic begon en wat je later herhaalde:
Hij heeft Klaas Dijkhoff oa uitgedaagd onder het mom van "als jij mij wetenschappelijk bewijs aanlevert dat de stoffen in de BMR prik veilig zijn en een wetenschappelijke onderbouwing kunt leveren voor de 95% dekkingsgraad laat ik mijn kinderen inenten"
Frank zet de gezondheid van zijn kinderen en anderen op het spel om een punt te scoren. Onverantwoordelijke ouder? Check.
Mypos schreef:
07 okt 2019, 13:05
Wat moet Dijkhoff dan doen? De bal ligt totaal in de hoek van Dijkhoff.
Ja, naar mijn mening had Dijkhoff de uitdaging van Frank niet moeten aannemen.
Mypos schreef:
07 okt 2019, 13:05
Ik ben trouwens wel beetje klaar met jou nu. Zonder argumenten mensen kansloos noemen is niet de manier waarop ik wil discussieren.
Hmm, 'zonder argumenten' vind ik een vreemde mening voor iemand die net toegegeven heeft dat hij het allemaal niet kan volgen.

De manier waarop jij wilt discussiëren is blijkbaar het klakkeloos overnemen van Franks teksten, het afhaken als iemand suggereert wat onderzoek te doen, en het niet beantwoorden van vragen.
Met andere woorden: jij wilt helemaal niet discussiëren, jij wilt preken.

Wat wordt bedoeld het de 'veiligheid' van vaccins, als het niet om de bijwerkingen gaat?
Wat is veiliger; de mazelen of het mazelenvaccin? En waarom?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 09 okt 2019, 12:53

Determinist schreef:
07 okt 2019, 13:22
Mypos schreef:
07 okt 2019, 10:49
Rens Raemakers: "En op de tweede plaats zie je natuurlijk dat er op internet allerlei onzin verhalen circuleren over mogelijke dingen die je van vaccineren zou kunnen krijgen, maar dat is allemaal niet waar.”

Jinek: “Van bijwerkingen van vaccinaties?”

Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.
Ik moet de daadwerkelijke uitspraken bij Jinek zelf even controleren. Ik weet niet of deze zinnen zodanig en in de volgorde en in context gemaakt zijn.
Ik heb deze aflevering niet gezien.

Het kan best zijn dat Raemakers een onjuiste uitspraak gedaan heeft in het programma. Als dat inderdaad zo is dan heb je een punt Mypos, wat dit betreft.
Ik zal de aflevering gaan bekijken en goed opletten wat er gezegd wordt.
Om hierop terug te komen. Ik heb nu deze aflevering bekeken en de quotes hierboven zijn in context.

Ik heb het belangrijke gedeelte hierboven rood gemarkeerd.
Het onderwerp is hier circulerende onzin verhalen.
Dit zijn die verhalen die aantoonbaar onjuist zijn.

Men spreekt hier niet over ALLE verhalen over bijwerkingen. Maar over aantoonbare onware verhalen over bijwerkingen.
De aantoonbare bijwerkingen zijn bekend en worden ook niet ontkent. Echter gaat het in dit stukje gesprek daar niet over.
Het gaat om de redenen waarom mensen negatief over vaccinaties denken en één van de redenen is dat mensen aantoonbare onwaarheden over vermeende bijwerkingen te lezen krijgen op internet.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 okt 2019, 14:50

MetalPig schreef:
07 okt 2019, 08:22
Mypos schreef:
06 okt 2019, 19:00
Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.

DURF JIJ DEZE UITSPRAKEN NOG EENS TE DOEN TEGENOVER MIJN VROUW?
Als Frank denkt dat Raemakers ongelijk heeft dan moet ie dat maar aantonen in plaats van met hoofdletters naar iemands durf te vragen.

Ik herhaal: Frank Reusink is een kansloos figuur.
Grappig trouwens dat je Frank Reusink een kansloos figuur noemt. Dit topic gaat namelijk over Frank Ruesink.... :rolfl: :hahaha:

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 okt 2019, 14:58

Determinist schreef:
09 okt 2019, 12:53
Determinist schreef:
07 okt 2019, 13:22
Mypos schreef:
07 okt 2019, 10:49
Rens Raemakers: "En op de tweede plaats zie je natuurlijk dat er op internet allerlei onzin verhalen circuleren over mogelijke dingen die je van vaccineren zou kunnen krijgen, maar dat is allemaal niet waar.”

Jinek: “Van bijwerkingen van vaccinaties?”

Rens Raemakers: “Precies dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Dat is natuurlijk ook heel kwalijk. Daar moeten we ook echt wat tegen doen en dat gebeurt ook.
Ik moet de daadwerkelijke uitspraken bij Jinek zelf even controleren. Ik weet niet of deze zinnen zodanig en in de volgorde en in context gemaakt zijn.
Ik heb deze aflevering niet gezien.

Het kan best zijn dat Raemakers een onjuiste uitspraak gedaan heeft in het programma. Als dat inderdaad zo is dan heb je een punt Mypos, wat dit betreft.
Ik zal de aflevering gaan bekijken en goed opletten wat er gezegd wordt.
Om hierop terug te komen. Ik heb nu deze aflevering bekeken en de quotes hierboven zijn in context.

Ik heb het belangrijke gedeelte hierboven rood gemarkeerd.
Het onderwerp is hier circulerende onzin verhalen.
Dit zijn die verhalen die aantoonbaar onjuist zijn.

Men spreekt hier niet over ALLE verhalen over bijwerkingen. Maar over aantoonbare onware verhalen over bijwerkingen.
De aantoonbare bijwerkingen zijn bekend en worden ook niet ontkent. Echter gaat het in dit stukje gesprek daar niet over.
Het gaat om de redenen waarom mensen negatief over vaccinaties denken en één van de redenen is dat mensen aantoonbare onwaarheden over vermeende bijwerkingen te lezen krijgen op internet.
Dan hoor jij er wat anders in dan een heleboel andere mensen. Hij zegt letterlijk: In de tweede plaats zie je dat er op internet allerlei onzinverhalen circuleren over mogelijke dingen die je van vaccineren zou kunnen krijgen maar dat is allemaal niet waar. Waarop Jinek vraag: van bijwerkingen van vaccinaties? Waarop Raemakers antwoord Precies, dat is allemaal aantoonbaar onjuist. Hij antwoord dus op de vraag van Jinek die gaat over bijwerkingen van vaccinaties (wat gewoon op de bijsluiters staat) dat dat aantoonbaar onjuist is. Waarschijnlijk bedoelt hij wat anders dan Jinek maar dat is voor de neutrale kijker niet duidelijk.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 okt 2019, 14:59

MIJN MISSIE VOOR VOLGENDE WEEK : EEN GEZAMENLIJKE INFORMATIECAMPAGNE OPZETTEN MET HET RIVM

Beste Facebookvolger,

Op deze zondagavond neem ik je allereerst graag mee in mijn levensmissie:

✨ Ik wil mensen inspireren om meer vanuit vertrouwen i.p.v. angst te leven;

✨ Ik wil mensen inspireren om volledig en vrijuit hun creatiekracht te gebruiken;

✨ ik wil met alles wat ik doe bijdragen aan een vrije en eerlijke maatschappij.

Het mag duidelijk zijn dat het voornamelijk mijn derde punt is dat ik sinds 5 mei jl. zoveel tijd besteed aan schrijven van brieven en op mijn manier de directe verbinding leg met politici.

Ik schrijf trouwens altijd vanuit de verbinding met politici omdat we als mensen sneller en beter creëren vanuit de verbinding.

Hier ga ik volgende week mee verder. Dan richt ik mijn aandacht op Rens Raemakers - D66 maar ook op het RIVM - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.

De RIVM is de site waar Rens Raemakers - D66 altijd naar verwijst als het gaat om betrouwbare en volledige vaccinatie informatie.

Maar het mag duidelijk zijn voor iedereen, die zich in het onderwerp verdiept dat er te vaak essentiële informatie ontbreekt op deze site waardoor de waarheid wordt verzwegen.

TIJD VOOR ACTIE

Dus neem ik aankomende week contact op met het RIVM - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu om een gezamenlijke informatiecampagne op te zetten. Dit met als doel om jonge ouders veel beter voor te lichten zodat zij ook kennis maken met de verzwegen waarheid.

Ik heb een aantal ideeën uitgewerkt, die ik hen ga voorleggen. We leven in een "vrij" land dus aan hen de keus of ze hierin participeren of niet. Als ze meedoen blijven ze aan de bal, als ze niet meedoen, even goede vrienden, dan pak ik het zelfstandig op.

Het is hoog tijd alle jonge ouders in Nederland eens het eerlijke verhaal gaan horen!

VOLG MIJ OP ZONDAG IN MIJN PERSOONLIJKE KEEK OP DE WEEK

Voor iedereen die mijn acties wil steunen, nodig ik van harte uit om mij vanaf volgende week elke zondagavond live te volgen.

Tot aan het eind van het jaar deel ik elke zondagavond een uur lang mijn inzichten in mijn manier van denken, mijn vervolgstappen en waarom ik doe wat ik doe. Daarnaast is er natuurlijk ruimte om vragen te stellen.

Ik zou het gaaf vinden als veel mensen zich bij deze `inside my brain experience` aansluiten. Voor mij is naast hetgeen wat ik nu doe het beste om mijn levensmissie te realiseren.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 09 okt 2019, 15:36

Als wij hier op een klein forumpje Frank al op meerdere onwaarheden kunnen betrappen dan is het wel opmerkelijk dat hij zegt dat het tijd wordt dat jonge ouders de waarheid cq een eerlijk verhaal te horen krijgen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 09 okt 2019, 15:40

Mypos schreef:
09 okt 2019, 14:58
Waarschijnlijk bedoelt hij wat anders dan Jinek maar dat is voor de neutrale kijker niet duidelijk.
Ah, bedoel je dat.
Tsja. In de uitleg van hem aangaande de onzin verhalen (waarbij hij refereert naar onzin verhalen over bijwerkingen) zegt hij geen bijwerkingen, maar

"over mogelijke dingen die je van vaccineren zou kunnen krijgen"

Wat uiteraard bijwerkingen zijn, maar wat hij niet zo benoemd in zijn zin.

Jinek tettert er tussendoor

"aan bijwerkingen van vaccinaties?"

Waarin ze dus wel bijwerking benoemd in plaats van mogelijke dingen.

Dit is nog steeds in de context van hem waar hij een reden noemt aangaande de onzin verhalen.

Ik kan mij voorstellen dat je dit uit context kan zien en denken dat hij ALLE bijwerkingen bedoelt.
Maar dat is spijkers op laag water zoeken.

Maar ik begrijp nu je punt.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 09 okt 2019, 15:42

Mypos. Jij volgt hem en kan misschien aangeven met wat hij bedoelt met

essentiële informatie ontbreekt op deze site waardoor de waarheid wordt verzwegen
Welke informatie ontbreekt over welke waarheid?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 okt 2019, 16:38

Determinist schreef:
09 okt 2019, 15:42
Mypos. Jij volgt hem en kan misschien aangeven met wat hij bedoelt met

essentiële informatie ontbreekt op deze site waardoor de waarheid wordt verzwegen
Welke informatie ontbreekt over welke waarheid?
Informatie waar hij het in zijn brieven vaak over heeft. Dus geen bewijs dat vaccinaties veilig zijn. Geen wetenschappelijke onderbouwing van de vaccinatiegraad. (Hier kun je trouwens nog meer vraagtekens bij zetten zie bv: https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... jcfw4FcKUw.

Er is zo veel informatie wat het RIVM niet verteld mbt vaccinaties. Het RIVM ligt nu ook onder vuur vanuit de politiek zelf mbt het boerenprotest en de stikstof eisen trouwens.

En dan het laatste goeie nieuws nog:

DEN HAAG - Er komt voorlopig geen inentingsplicht voor kinderen die naar de crèche of kinderopvang gaan. Dat besluit gaat het kabinet binnenkort nemen, melden bronnen aan De Telegraaf. Maar de mogelijkheid tot het invoeren van zo’n vaccinatieplicht gaat ook zeker niet van tafel.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2640989 ... dNnyBNT7Ho

Uit hetzelfde bericht:

Het kabinet gaat nu eerst een grens vaststellen waaronder de vaccinatiegraad onacceptabel wordt. Op dat moment komt de vaccinatieplicht in de kinderopvang in beeld en mocht dat niet baten dan wordt er ook naar een algehele vaccinatieplicht gekeken.

Ik kan me niet voorstellen dat het kabinet zo achterlijk is dat ze denken dat ze dat er doorheen gaan krijgen. Uberhaupt natuurlijk waanzin van een partij als de VVD. De arrogantie van iemand als Dijkhoff om dit nu nog steeds te beweren terwijl hij er nu denk ik toch wel achter gekomen is dat het allemaal niet zo zwart wit is in het hele vaccinatie verhaal. Die man heeft wel een enorm bord voor zijn kop....
Laatst gewijzigd door Mypos op 09 okt 2019, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 okt 2019, 16:39

MetalPig schreef:
09 okt 2019, 15:36
Als wij hier op een klein forumpje Frank al op meerdere onwaarheden kunnen betrappen dan is het wel opmerkelijk dat hij zegt dat het tijd wordt dat jonge ouders de waarheid cq een eerlijk verhaal te horen krijgen.
Volgens mij leef jij in je eigen fantasiewereldje.....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 09 okt 2019, 16:40

Even tussendoor, ken jij dit Determinist?

https://wetenschap.infonu.nl/diversen/1 ... verij.html

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 10 okt 2019, 09:35

Er word nu dna gevonden in vaccins van menselijke foetussen met kankergenen.

https://childrenshealthdefense.org/wp-c ... Iiv0dx1pLs

Plaats reactie