Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

In sommige opzichten is het menselijk lichaam te vergelijken met een machine, soms zelfs een zeer geavanceerde: het lichaam herstelt zich en past zich aan aan de omstandigheden. Alles hier over virologie, anatomie, biomedische technologie en genetica en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door taigitu » 29 okt 2019, 11:26

Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

24 juni 2018 - Author Henk Mutsaers

Wat zien we nooit in de pers over de tragische massa schietpartijen die nu routinematig plaatsvinden?
Welke farmaceutische medicijnen hebben deze schutters gebruikt, hun gezondheidsgeschiedenis en wie zijn de artsen die verantwoordelijk zijn
voor de fysieke en mentale gezondheid van deze massamoorden? Want dat is het!


Zevenentwintig waarschuwingen van regelgevende instanties over geneesmiddelen noemen psychiatrische bijwerkingen van manie, psychose, geweld en moordzuchtige ideeën; 1.531 gevallen van door psychiatrische medicijnen veroorzaakte doodslag / moorddadige gedachten zijn gerapporteerd aan de Amerikaanse FDA; 65 high-profile gevallen van massale schietpartijen / moord zijn gepleegd door individuen onder invloed van deze drugs, maar er is nooit een federaal onderzoek geweest naar het verband tussen ogenschijnlijk zinloze gewelddaden en het gebruik van psycho=trope geneesmiddelen die de geest veranderen.
Origineel artikel: Pharmaceutical Murder – Mass Shootings Caused by Drugs!
Door Dr. Sircus
Vertaling: Henk Mutsaers
Maar onlangs in de Associated Press en verschillende kranten in Washington lezen we een hysterische golf van protest nadat de aankomende president van de National Rifle Association schoolschietpartijen en ander geweld met het gebruik van medicijnen zoals Rita=lin met elkaar in verband bracht:

George DuPaul, een psycholoog aan de Lehigh University in Pennsylvania, zei: “Er is echt geen enkel bewijs dat de behandeling van ADHD in verband brengt met Rit=alin en drugs zoals die met geweld, laat staan geweld met wapens.” DuPaul zei dat kinderen vaak minder agressief zijn. Precies hier in deze verklaring zien we hoe massamoorden zijn gesanctioneerd door de pers en reguliere instellingen.

Dr. Leonard Sax, die zowel een arts als een psycholoog is, zegt in de New York Times: “De volgende keer dat je een arts hoort zeggen, met betrekking tot het voorschrijven van stimulerende medicijnen,” laten we het proberen en kijken of het helpt “, Ik stel voor dat je loopt – niet loopt maar rent – naar de dichtstbijzijnde uitgang. ”

Chemisch vergelijkbaar met coca=ïne, omschrijven ze de bijwerkingen op korte termijn van Rita=lin “nervositeit, agitatie, angst, slapeloosheid, verlies van eetlust, misselijkheid, braken, duizeligheid, hartkloppingen, hoofdpijn, verhoogde hartslag, verhoogde bloeddruk en psychose. Justice Research zegt duidelijk: “Verschillende beruchte school killers hadden op het moment van hun aanvallen medicijnen gebruikt. T.J. Solomon nam Rit=alin toen hij op zijn middelbare school in Georgia op een schietpartij startte, en er zijn aanwijzingen dat Kip Kinkel ook Rit=alin had gebruikt. “De media benoemen dit niet!

Dr. Kelly Brogan schrijft: “We weten dat alle medicijnen bijwerkingen hebben.
Dat is slechts een deel van de deal, toch? Maar is het echt mogelijk dat een antide=pressivum ervoor kan zorgen dat een verstandig persoon zich gedraagt ​​als een koelbloedige misdadiger? “

Het antwoord is ja en erger, ze zorgen ervoor dat mensen massa moordenaars worden, die het weefsel van de samenleving vernietigen. Amerika en de pers hebben niet de integriteit om erover te rapporteren.

Zoals gemeld in The New York Times, nemen drie miljoen kinderen in dit land medicijnen voor ADHD.
In de afgelopen 30 jaar is er een toename van 2.000 procent in de consumptie van geneesmiddelen voor aandachtstekort stoornissen.
Onder veel kinderen is het misbruik van Rita=lin gemeengoed geworden.

Het resultaat van de beschadiging door Rita=lin in de hersenen is vergelijkbaar met het frontale kwabsyndroom. In de loop van de tijd kan het frontaalkwabsyndroom ervoor zorgen dat een persoon niet meer in staat is om impulsief gedrag te remmen. Bovendien draagt dergelijke schade bij aan het begin van klinische depressie.

En nee, bijwerkingen maken geen deel uit van de deal, ze zijn de belangrijkste deal. Neveneffecten, zo leren we, zijn de belangrijkste gevolgen van deze gruwelijke drugs dat farmaceutische bedrijven, de FDA, medische organisaties en artsen van vreugde springen om door de keel van onze kinderen te rammen terwijl ze er stinkend rijk van worden.

De massamoorden die we wekelijks zien op Amerikaanse scholen beginnen niet met de wapens die worden gebruikt of de haat loze mensen die de trekker overhalen, maar met de eigenaren en redacteuren van belangrijke kranten, iedereen die bij de FDA werkt, farmaceutische leidinggevenden en politici die geen belangrijke kwestie blijken te kennen als ze er een zien.

Er zijn 65 spraakmakende acties van zinloos geweld geweest, waaronder massale schietpartijen, massa-steekpartijen en zelfs het opzettelijk laten crashen van een commercieel vliegtuig, gepleegd door personen die sinds 9 oktober 2017 psychiatrische drugs slikken of uittreden, volgens CCHR International. Sindsdien is de lijst tragisch gegroeid en is het aantal jonge mensen dat wordt neer gemaaid versneld en toch leeft het farmaceutische paradigma van de dood door drugs voort.

The New American Magazine publiceerde: “Van Pro=zac naar Parkland: veroorzaken psychiatrische geneesmiddelen massale schietpartijen?”, Met een lijst van vele ontsporingen met als resultaat:

- De schutter van Parkland, Florida die op Valentijnsdag 17 mensen vermoordde, had medicatie voor emotionele problemen. Als informatie over een ‘dader’ naar voren komt, vertrouwt een familielid een krant toe dat de ‘jonge’ in moeilijkheden was ‘die de massamoord pleegde, op psychiatrische medicijnen was – je weet wel, die krachtige, weinig begrepen, geest veranderende medicijnen met angstaanjagende bijwerkingen, waaronder zelfmoordneigingen ‘en zelfs’ moordzuchtige ideeën. ‘”

- Connecticut, moordenaar Adam Lanza, die in 2013 26 jaar doodde op Sandy Hook Elementary School. Hij was ook op medicatie, volgens familie vriend Louise Tambascio. Columbine-massamoordenaar Eric Harris gebruikte Lu=vox – zoals Pro=zac, Pa=xil, Zol=oft, Eff=exor en vele anderen, een modern en algemeen voorgeschreven type antidepressivum dat selectieve serotonine heropname remmers of SS=RI’s wordt genoemd. ”

- “De drug Las Vegas-shooter Stephen Paddock kreeg Va=lium voorgeschreven, een benzodiazepine die door verschillende onderzoeken is gedocumenteerd om geweld, agressie, moordzuchtige gedachten en zelfmoordrisico’s of -pogingen te veroorzaken. Nieuwe rechtbankverslagen verkregen door CNN geven aan dat Paddock de drug reeds in 2013 is voorgeschreven. “

Dr. Hyla Cass schrijft: “Waarom een ​​shooter twintig kinderen en zes volwassenen doodde op een basisschool in Newtown. 60 minuten rapporteerden dat Adam Lanza voorgeschreven medicatie nam, maar de reguliere media slaagden er niet in om dit op te volgen. De schutter Virginia Tech vermoordde er tweeëndertig. Cho kreeg het antidepressivum Pro=zac vóór zijn rampage voorgeschreven. Jeffrey Weiss ging op een schietpartij te keer op 21 maart 2005, op de Red Lake High School die tien doden achterliet, waaronder hij. Eerder die dag had Weiss zijn grootvader en de vriendin van zijn grootvader gedood. Hij was op Pr=ozac en de dosering was onlangs verhoogd. ”

Dan Roberts schreef in 2013: “Bijna elk massaal schietincident in de afgelopen twintig jaar en meerdere andere gevallen van zelfmoord en geïsoleerde shootings hebben allemaal één ding gemeen, en het zijn niet de gebruikte wapens. Het overweldigende bewijsmateriaal wijst op het signaal grootste gemeenschappelijke factor in al deze incidenten is het feit dat alle daders ofwel actief krachtige psycho=farmaca slikten of op een bepaald moment in het directe verleden dat deden voordat ze hun misdaden pleegden. ”

Wij zijn verantwoordelijk

“Hoe zijn we hier gekomen,” vraagt ​​Time Magazine? “Hoe werd ‘s werelds grootste democratie en economie een land van afbrokkelende wegen, galopperende inkomensongelijkheid, bittere polarisatie en een disfunctionele regering?” Hoe werden we zo dom dat we farmaceutische bedrijven, psychiaters, artsen en medische overheidsinstanties ons naar de punt brachten dat ze Amerikanen massaal vermoorden met opi=oïde drugs en psycho=trope drugs konden plegen die leiden tot de ene massamoord na de andere op scholen?

“In 2015 stierven 33,091 mensen aan overdoses opi=oïden in de VS Mijn zuster was een van hen. Zij is op 31 juli 2015 op 44-jarige leeftijd overleden. Ik denk vaak aan haar laatste dag en hoe haar laatste momenten waren. Ik denk ook aan de persoon die haar de medicijnen heeft gegeven die haar leven hebben beëindigd. Hieronder is wat ik tegen die persoon zou kunnen zeggen als we elkaar ooit hadden ontmoet. ‘

We laten onze kinderen vermoorden. We staan ​​toe dat criminele psychopaten regeren over onze media, regeringen en medische instellingen en we hebben niet de intellectuele of emotionele moed om er iets aan te doen. Het is niet dat we het niet weten, we willen het niet weten.

Artsen en de FDA zijn schuldig en krijgen de rekening gepresenteerd

We moeten gaan vragen wie de moordenaar was en welke medicijnen hij gebruikte? Dr. Kelly Brogan schreef: “Hoe zit het met ernstige risico’s – inclusief impulsieve zelfmoord en moord – toch informeren we patiënten zeker over die mogelijkheid, toch? Fout. In feite hebben de FDA en de farmaceutische industrie zich tot het uiterste ingespannen om meerdere signalen van schade te verbergen, dus we kunnen zeker niet van uw gemiddelde voorschrijver verwachten dat hij het onderzoekswerk heeft gedaan dat nodig is om de waarheid te achterhalen. Inderdaad, vanaf 1999-2013, psychiatrische medicatie voorschriften zijn toegenomen met een maar liefst 117% gelijktijdig met een 240% toename van de sterftecijfers van deze medicijnen. ”

Ondanks het feit dat internationale drugsregulators waarschuwen dat deze medicijnen manie, psychose, hallucinaties, zelfmoord en moorddadige ideeën kunnen veroorzaken, moet het Congres de rol van psychiatrische medicijnen bij de meeste schietpartijen op scholen nog onderzoeken. Dit komt omdat politici hun ziel hebben verkocht aan de enorme invloed van de farmaceutische industrie.

De New American concludeert: “De beroemde psychiater Sigmund Freud geloofde ooit dat cocaïne, legaal tijdens zijn jonge jaren, de beste remedie voor depressie als die er ooit was geweest. “Bayer Hero=in” werd ooit geadverteerd als een remedie voor allerlei kwalen. Vandaag, met een op de zes Amerikanen op een psychiatrische medicatie, moeten we misschien in gedachten houden dat alleen omdat een medicijn aan de rechterkant van de wet staat, dit niet betekent dat het je niet naar de verkeerde kant van de lijn van gek verklaring brengt .”



We kunnen de angst bijna elke week op Amerikaanse scholen bekijken en we kunnen deze video bekijken en zien dat er een hele klas mensen en organisaties is die aan de dichtstbijzijnde boom moeten worden opgehangen.

Velen van ons zijn depressief omdat we depressief of vreselijk boos moeten zijn op de plaats waar de beschaving en onze leiders ons brengen. Onze ellendige politici zouden liever hebben dat we Russen haten en een nucleaire oorlog met hen riskeren, omdat ze niet willen dat we hun huizen platbranden in realisatie van wat ze Amerikanen en hun kinderen aandoen.

“Maak je klaar voor twee weken van berichtgeving in de media over politici die zich gedragen alsof ze een s *** geven, terwijl ze in werkelijkheid gewoon hun goedkeuringsclassificatie willen verbeteren voor de middag,” Parkland student David Hogg tweeted.

Niemand mag vergeten dat het British Medical Journal iedereen waarschuwde: “De FDA gaf in 2007 toe dat SS=RI’s op alle leeftijden waanzin kunnen veroorzaken en dat de medicijnen zeer gevaarlijk zijn; anders zou dagelijkse monitoring niet nodig zijn: families en zorgverleners van patiënten moeten worden geadviseerd om elke dag op zoek te gaan naar de opkomst van dergelijke symptomen, aangezien veranderingen abrupt kunnen zijn. ”

Ten minste één student op de middelbare school in Texas die vrijdag het toneel van een massaschietpartij werd, heeft gezegd dat ze niet verrast was. Ze heeft dit verwacht. “Het is overal al gebeurd,” zei de 17-jarige student Paige Curry in een interview uur na de schietpartij. “Ik heb het altijd een beetje gevoeld alsof het uiteindelijk ook hier zou gaan gebeuren.”
En het zal blijven gebeuren totdat we het er over hebben gehad en het niet meer aankunnen en naar Washington, het Pentagon marcheren, evenals de kantoren van de FDA, CDC, AMA en artsen en psychiatrische kantoren dreigen al hun huizen af te branden . Het hele kader van de mainstream zit gevangen in wat alleen als farmaceutisch terrorisme kan worden beschouwd.

Magnesium is the Perfect Anti-Depressant Anti-Violence Medication

Magnesium is essentieel bij het reguleren van de exciteerbaarheid van het centrale zenuwstelsel, dus magnesiumtekort kan agressief gedrag [1], depressie of zelfmoord veroorzaken. [2] Magnesium kalmeert de hersenen en mensen hoeven geen ernstig tekort aan magnesium te krijgen, zodat de hersenen hyperactief worden. Eén studie [3] bevestigde eerdere rapporten dat een marginale magnesiuminname de neuronen van de hersenen overbelast en resulteert in minder coherentie-creërende kakofonie in plaats van symfonie-volgens elektro-encefalogram (EEG) -metingen. [4]

Er is een epidemie van magnesiumtekort in Amerika en in populaties over de hele wereld.
Dit is, voor een deel, wat zo’n sterke toename van geweld aan het veroorzaken is? De twee meest basale vereisten voor de normale werking van ons brein zijn een voldoende energievoorziening en een optimale aanwezigheid van biochemicaliën die betrokken zijn bij het overbrengen van berichten. Magnesium is cruciaal in zowel de productie van energie en neuro=transmitters, om nog maar te zwijgen van de integriteit van de bloed-hersenbarrière. Het is gesteente wetenschap die magnesium verbindt met neurologische aandoeningen. [5]
Het duurde vier dagen voordat de eerste door de elite gecontroleerde media een van de belangrijkste redenen publiceerden dat al deze mensen in Vegas moesten sterven. De moordenaar gebruikte massieve doseringen van Val=ium (dia=zepam). In juni kreeg hij 50 dia=zepam pillen van 10 mg. In een beschamend artikel lezen we dat de meeste dokters het erover eens zijn dat het bijna onmogelijk is dat een pil de oorzaak is van de moord op de dood van Paddock 58 en meer dan 500 verwondingen veroorzaakt.

Wat is er nodig om de overheid ertoe te brengen al deze gevaarlijke medicijnen te verbannen en om magnesium, bicarbonaten en zelfs jodium te vervangen in plaats daarvan?
Toen de Amerikanen zich verenigden in de rouw over het bloedbad op school in Connecticut, drongen velen er bij de Amerikaanse politici op aan de 28 slachtoffers, vooral de kinderen, te eren door te streven naar sterkere wapen beheersingswetten. Als ze eerlijk waren, zouden ze er bij de Amerikaanse regering op aandringen om eindelijk een einde te maken aan de criminele en wrede aanval op kinderen door Big Pharma.

https://gedachtenvoer.nl/2018/06/24/far ... edicijnen/

In dit artikel staan tussen sommige woorden medicijnnamen een = teken.
Als ik dat niet doe kan ik dit artikel niet op het forum zetten omdat het zonder =teken niet
door de beveiliging van het forum krijg.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Vitharr » 29 okt 2019, 18:58

Misschien niet zo'n fijn voorbeeld maar ik heb door medicijnen eens spontaan de opwelling gehad om mijn leven te beëindigen. Ik had geen enkel benul dat mijn geest zo beïnvloed was en het leek zo ontzettend vanzelfsprekend gezien de omstandigheden. Ik heb in mijn hele leven nooit suïcidale gedachten gehad en ineens *poef*.

Wat overigens nog schokkender was, was dat ik in eerste instantie geen idee had waar het vandaan kwam en niemand er over wilde praten. Ik denk dat ik heeeeeeeeel veel geluk heb gehad.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Fenna » 29 okt 2019, 22:01

Ik geloof je Vitharr, Prozac deed dit bij mjjn oom.
Hij kreeg ook zelfmoord neigingen.
Als zijn kleinkinderen hem daar niet van hadden weerhouden was hij er niet meer geweest.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Vitharr » 29 okt 2019, 22:34

Bij mij was het de combinatie van Di-Kalium en een maagbeschermer, Omeprazol. Het was een hele rare ervaring. Mijn omgeving had wel degelijk een verandering bij me gezien maar ik heb niets gemerkt. Ik was rustig in plaats van hyperactief en ambitieus en mensen dachten dat dat beter voor me was. Ik was echter mijn vechtlust kwijt. Geconfronteerd met een ernstig zwaarwegend dilemma wilde ik compleet tegen mijn natuur in kiezen voor zelfopoffering in plaats van de confrontatie. Of beter gezegd, er was een ernstige situatie en ik wilde voor de optie kiezen die direct een eind aan de dreiging voor anderen had gemaakt. Precies de motivatie die me normaal de strijd op doet pakken. Ik was zo dichtbij toen ik besefte dat een goede vriend hier getuige van zou zijn en ik zag een flits van hem met zo'n trauma bij zijn gezin. Toen ik besefte wat ik deed was de impuls gelukkig zo verdwenen. Zo'n verlies van controle kan bij iedereen gebeuren. Daarom is goed op elkaar letten, en vooral ook luisteren, toch heel belangrijk. Dat niemand wilde luisteren hielp echt niet mee.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Osiris » 29 okt 2019, 22:54

En precies zoals de huidige farmaceutische industrie het bedoeld heeft.
Ze zijn er niet om te helpen ziektes op te lossen,ondanks dat er integere mensen zijn die daar werken en geloven dat ze dat wel doen.
Ook de reden dat ze alles wat er maar aan natuurlijke middelen is, verketteren via allerlei instanties zoals o.a. het RIVM en wetenschappelijk onderzoek ,wat gemanipuleerd word.

Maar goed, valt weer eens onder één van de vele complottheorieen, die de meesten toch als onzin zien.
Ooit hadden ze misschien in hun beginfase de moraal om werkelijk mensen te genezen met hun middelen, nu zijn er behalve grof geld verdienen, andere doelstellingen.

En dat is hoe ik de huidige industrie zie en ervaar....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door gusteman » 30 okt 2019, 09:09

Osiris schreef:
29 okt 2019, 22:54
Maar goed, valt weer eens onder één van de vele complottheorieen, die de meesten toch als onzin zien.
Och, het hangt er maar van af wat je als 'onzin' ziet.

Nemen we even dit in ogenschouw
Osiris schreef:
29 okt 2019, 22:54
En precies zoals de huidige farmaceutische industrie het bedoeld heeft.
Als we dit als norm nemen dan kunnen we niet anders dan ook de bierbrouwers en distilleerders van sterke dranken te zien als een bedrijfstak die er op uit is mensen ziek te maken.
Want je kan er niet naast kijken dat heel wat zelfmoorden gebeuren onder invloed van alcohol.

En dan is er de automobielindustrie: er wordt mensen aangepraat hoe veilig hun auto wel niet is, voorzien van alle denkbare snufjes die de veiligheid ten top voeren. Het resultaat is natuurlijk dat mensen dan weer roekeloos gaan rijden, want ja zeg, er kan toch niks fout gaan?
Dat zal dan ook wel bedoeld zijn door de autoconstructeurs, niet?

Kijk, weinigen weten dit echt en de meeste mensen nemen dit zelden mee op in hun betoog maar het is een vaststaand feit dat jaarlijks wereldwijd meer mensen zelfmoord plegen dan dat er sterven in oorlogen en gewelddelicten.
Bewijst dit iets over het fenomeen zelfmoord? Natuurlijk niet, maar het zou naar mijn mening wel moeten aanzetten om eens wat dieper in te gaan op het waarom van alle aandacht die naar oorlog en geweld gaat ... terwijl bijvoorbeeld zelfmoord nog steeds in het taboe sfeertje zit.

En ja, je kan natuurlijk een hoop productieprocessen gaan bekijken als 'bedoeld om mensen ziek te maken' ... maar is dat dan wel zo?
Kan je ook echt bewijzen dat dit zo is, kan je zulke vermoedens ook hard maken?
Of zijn dat allemaal gewoon toevalligheden?
Of dan toch maar complotten allerhande?

I'll let you be the judge of that!

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Fenna » 30 okt 2019, 09:25

De pharmacie heeft geen financieel gewin als iedereen gezond zou zijn.
Het is een bedrijf wat winst wil maken en ze gaan daarbij gerust over lijken gusteman.
Het is geen filantropische instelling.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door taigitu » 30 okt 2019, 10:45

Vitharr schreef:
29 okt 2019, 18:58
Misschien niet zo'n fijn voorbeeld maar ik heb door medicijnen eens spontaan de opwelling gehad om mijn leven te beëindigen. Ik had geen enkel benul dat mijn geest zo beïnvloed was en het leek zo ontzettend vanzelfsprekend gezien de omstandigheden. Ik heb in mijn hele leven nooit suïcidale gedachten gehad en ineens *poef*.

Wat overigens nog schokkender was, was dat ik in eerste instantie geen idee had waar het vandaan kwam en niemand er over wilde praten. Ik denk dat ik heeeeeeeeel veel geluk heb gehad.
Gelukkig ben je er nog. Maar ik kan me voorstellen dat het een angstgevoel kan achterlaten, zeker als je geen enkele respons krijgt
als je wilt weten wat er met je aan de hand was en of het opnieuw zou kunnen gebeuren.......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door MetalPig » 31 okt 2019, 08:07

Fenna schreef:
30 okt 2019, 09:25
De pharmacie heeft geen financieel gewin als iedereen gezond zou zijn.
Gaat dat ooit gebeuren dan? Ik denk zelf dat mensen ziek blijven worden, ook zonder de inmenging van big farma.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Mypos » 31 okt 2019, 11:03

Osiris schreef:
29 okt 2019, 22:54
En precies zoals de huidige farmaceutische industrie het bedoeld heeft.
Ze zijn er niet om te helpen ziektes op te lossen,ondanks dat er integere mensen zijn die daar werken en geloven dat ze dat wel doen.
Ook de reden dat ze alles wat er maar aan natuurlijke middelen is, verketteren via allerlei instanties zoals o.a. het RIVM en wetenschappelijk onderzoek ,wat gemanipuleerd word.

Maar goed, valt weer eens onder één van de vele complottheorieen, die de meesten toch als onzin zien.
Ooit hadden ze misschien in hun beginfase de moraal om werkelijk mensen te genezen met hun middelen, nu zijn er behalve grof geld verdienen, andere doelstellingen.

En dat is hoe ik de huidige industrie zie en ervaar....


Ken je deze al? Bij mij gingen de haren in mijn nek recht overeind staan tijdens het kijken van deze lening. Het gaat over de geschiedenis van de farmaceutische bedrijven, hun rol in beide wereldoorlogen, hoe ze na WO2 nog decennia door Nazi's geleid zijn en wat het doel is van deze bedrijven.

Enorme aanrader!

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Mypos » 31 okt 2019, 11:04

MetalPig schreef:
31 okt 2019, 08:07
Fenna schreef:
30 okt 2019, 09:25
De pharmacie heeft geen financieel gewin als iedereen gezond zou zijn.
Gaat dat ooit gebeuren dan? Ik denk zelf dat mensen ziek blijven worden, ook zonder de inmenging van big farma.
Denk je dat de bijwerkingen bij al die medicijnen gunstig of niet gunstig zijn voor de farmaceutische industrie?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door MetalPig » 31 okt 2019, 12:27

Mypos schreef:
31 okt 2019, 11:04
Denk je dat de bijwerkingen bij al die medicijnen gunstig of niet gunstig zijn voor de farmaceutische industrie?
Niet gunstig. Voor een middel zonder bijwerkingen kun je meer geld vragen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Osiris » 31 okt 2019, 16:37

MetalPig schreef:
31 okt 2019, 12:27
Mypos schreef:
31 okt 2019, 11:04
Denk je dat de bijwerkingen bij al die medicijnen gunstig of niet gunstig zijn voor de farmaceutische industrie?
Niet gunstig. Voor een middel zonder bijwerkingen kun je meer geld vragen.
Wel gunstig.
Voor al die pillen met bijwerkingen zijn weer andere pillen nodig om die bijwerkingen te bestrijden,echter hebben die ook weer bijwerkingen, nog meer pillen..... kassa !!
En met genoeg van die troep in je lichaam, ga je vanzelf een keer door het lint.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Fenna » 31 okt 2019, 17:12

:post:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door univers » 31 okt 2019, 17:21

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door taigitu » 31 okt 2019, 19:47

Hopelijk gaan de vele bijwerkingen van medicijnen leiden tot een boycot door artsen en patiënten.
Dat de patiënt eerder wordt geloofd als die ernstige bijwerkingen meld en serieus genomen wordt.
Nu wordt dat vaak weggepoetst terwijl er al bewezen is dat met het testen met proefpersonen al
wordt gerommeld. Dat wanneer één proefpersoon duidelijk flinke bijwerkingen heeft, deze wordt
vervangen door iemand die daar minder last van heeft. Zodoende wordt het gemiddelde lager en
kan worden doorgegeven dat de bijwerkingen minimaal zijn....

Verder ben ik voorstander dat de reguliere geneeskunde en de alternatieve geneeswijzen meer met
elkaar samenwerken. Zo worden alternatieve middelen, zoals het kruid St, Janskruid, na veel
testen bij de reguliere middelen onder gebracht. Dan heet het alleen geen St. Janskruid meer
maar wordt het Hypericum perforatum genoemd, de latijnse naam. Alleen zijn er nog weinig
artsen die dit middel werkelijk voorschrijven. En zo zijn er meer voorbeelden.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Tammy » 31 okt 2019, 20:41

Ik wil even zeggen tegen Vitharr dat ik het heel erg vind dat je die gevoelens omtrent zelfdoding hebt meegemaakt.
Gelukkig ben je ok.
De wereld is leuker met jou erin Viking.
Dat wilde ik even zeggen.
Take care. :knuffie:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Mypos » 31 okt 2019, 22:20

MetalPig schreef:
31 okt 2019, 12:27
Mypos schreef:
31 okt 2019, 11:04
Denk je dat de bijwerkingen bij al die medicijnen gunstig of niet gunstig zijn voor de farmaceutische industrie?
Niet gunstig. Voor een middel zonder bijwerkingen kun je meer geld vragen.
Zie reactie van Osiris. Dat is het hele bedrijfsmodel van die bedrijfstak.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Farmaceutische moord – Massa-schietpartijen veroorzaakt door drugs! [medicijnen]

Bericht door Mypos » 31 okt 2019, 22:22

taigitu schreef:
31 okt 2019, 19:47
Hopelijk gaan de vele bijwerkingen van medicijnen leiden tot een boycot door artsen en patiënten.
Dat de patiënt eerder wordt geloofd als die ernstige bijwerkingen meld en serieus genomen wordt.
Nu wordt dat vaak weggepoetst terwijl er al bewezen is dat met het testen met proefpersonen al
wordt gerommeld. Dat wanneer één proefpersoon duidelijk flinke bijwerkingen heeft, deze wordt
vervangen door iemand die daar minder last van heeft. Zodoende wordt het gemiddelde lager en
kan worden doorgegeven dat de bijwerkingen minimaal zijn....

Verder ben ik voorstander dat de reguliere geneeskunde en de alternatieve geneeswijzen meer met
elkaar samenwerken. Zo worden alternatieve middelen, zoals het kruid St, Janskruid, na veel
testen bij de reguliere middelen onder gebracht. Dan heet het alleen geen St. Janskruid meer
maar wordt het Hypericum perforatum genoemd, de latijnse naam. Alleen zijn er nog weinig
artsen die dit middel werkelijk voorschrijven. En zo zijn er meer voorbeelden.
Volgens mij is het wel zo dat als de reguliere geneeskunde dat soort kruiden uit de natuur gaat verkopen het niet het kruid zelf is maar een nagemaakt product.

Plaats reactie