Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 16 okt 2019, 13:08

Niet inenten is veilig, kijk maar naar de middeleeuwen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 16 okt 2019, 14:30

Mypos schreef:
16 okt 2019, 12:50
MetalPig schreef:
16 okt 2019, 12:28
Mypos schreef:
15 okt 2019, 19:38
✨ En als jij tolereert dat tijdens de geschiedenislessen onze kinderen niet leren dat IG Farben (Bayer) Auschwitz en WO2 heeft gefinancierd, dan zijn jouw kinderen de volgende.
En Hugo Boss ontwierp SS-uniformen.
Maar wat heeft dat met de veiligheid van vaccins te maken?
Lijkt me nogal logisch.
Maar dat is het niet.
Analoog aan jouw redenering zou het T-shirt dat ik nu draag niet veilig zijn omdat Hugo Boss SS-uniformen ontwierp. Ik ben een slechte ouder omdat ik mijn kind kleren laat dragen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 16 okt 2019, 21:03

MetalPig schreef:
16 okt 2019, 14:30
Mypos schreef:
16 okt 2019, 12:50
MetalPig schreef:
16 okt 2019, 12:28

En Hugo Boss ontwierp SS-uniformen.
Maar wat heeft dat met de veiligheid van vaccins te maken?
Lijkt me nogal logisch.
Maar dat is het niet.
Analoog aan jouw redenering zou het T-shirt dat ik nu draag niet veilig zijn omdat Hugo Boss SS-uniformen ontwierp. Ik ben een slechte ouder omdat ik mijn kind kleren laat dragen.
Die redenering is ten eerste niet van mij. En ten tweede haal je weer dezelfde tacktiek uit de kast als eerder in dit topic. En daar ga ik verder niet op in. :peace:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 17 okt 2019, 08:29

Mypos schreef:
16 okt 2019, 21:03
Die redenering is ten eerste niet van mij.
En dan hoef je ook geen inhoudelijke reactie te geven blijkbaar. Jouw tactieken zijn ook overduidelijk.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 okt 2019, 20:10

KLAAS DIJKHOFF - HOE STAAT HET MET UW MORELE KOMPAS?

Beste Klaas Dijkhoff,

Natuurlijk heb ik afgelopen dinsdag je bericht online zien staan https://tinyurl.com/y29gu75x. De inhoud van dit bericht was opmerkelijk.

Waar de overheid stelt dat we als mensen vooral een leven lang moeten leren, plaats jij als politicus deze week op social media precies hetzelfde verhaal als in je Klaasbrief van meer dan een jaar geleden https://tinyurl.com/y6lqkv3u.

Je gaat je bijna afvragen: "Heb jij en de VVD überhaupt iets bijgeleerd over dit dossier in meer dan een jaar tijd?". Het is één van de vele vragen, die deze week bij me opkwamen.

MIJN ONTMOETING MET JOUW COLLEGA SOPHIE HERMANS

Natuurlijk zat ik afgelopen dinsdag met een klein groepje mensen waaronder Thanh Hagoort in de 2e kamer.

Na al mijn berichten wilde ik gewoon zien hoe het debat over het wetsvoorstel "Wijziging in de Kinderopvang" werd gevoerd met Rens Raemakers.

Ik wilde horen wat de inhoudelijke inbreng van de verschillende partijen zou zijn. Ik was benieuwd hoe pijnlijk de gehele discussie over de kritische ondergrens van de dekkingsgraad zou worden.

Dat dit pijnlijk zou worden stond natuurlijk al vast nadat het RIVM - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu had geweigerd om het kabinet te adviseren over deze kritische ondergrens. https://tinyurl.com/yyw3n9s5

Ik begreep dan ook heel goede de opmerking van Fleur Agema (PVV Community NL🇳🇱) dat we afglijden naar een bananenrepubliek als de Tweede Kamer deze kritische ondergrens nu zelf gaat bepalen.

Voor mij was los van de inhoud van het debat de uitwisseling met jouw collega Sophie Hermans (VVD woordvoerder op dit thema) het belangrijkste van mijn bezoek aan de 2e kamer.

Vanaf de tribune sprak ik haar na afloop van het debat.
Natuurlijk wilde ik van haar graag weten, wanneer zij dacht dat jij mij documenten had toegestuurd. Dit n.a.v. jouw eerdere berichtgeving, die dag op facebook (zie foto).

Deze uitwisseling werd nogal ongemakkelijk.

✨ Sophie Hermans liet mij weten, dat ze in de veronderstelling leefde dat jij mij iets had toegestuurd na het democratiefestival op 31 augustus jl. https://tinyurl.com/y6jk4pyq

✨ Ik vertelde vervolgens, misschien ten overvloede, aan Sophie Hermans dat jij en ik elkaar nog voorafgaand aan PSV-Ajax (22 september jl) hadden gesproken.

✨ Jij liet mij toen weten, dat "men" jou had geadviseerd om geen contact met mij op te nemen en dat jij mij nog niets had gestuurd.

Wie het weet mag het zeggen.

In de afgelopen dagen heb ik natuurlijk ook alle reacties nog eens rustig door gelezen. En natuurlijk ook gelezen wat jij over mij schreef (zie foto).

Terwijl ik dit las, moest ik opeens terugdenken aan een bericht van de VVD partijvoorzitter van 14 juni jl.

HOE ZIT HET NU MET HET MORELE KOMPAS BIJ DE VVD?

Een dag voordat ik jou en Mark Rutte sprak op het VVD festival in Aalsmeer, https://tinyurl.com/yycw2yk5 lanceerde VVD partijvoorzitter Christine van der Wal de VVD helpdesk tegen integriteitsproblemen https://tinyurl.com/y5aygaed

Vanuit haar perspectief leek mij dat een heel goed idee.
Iedereen weet natuurlijk dat de VVD al tijden koploper is als het gaat om integriteitsproblemen https://tinyurl.com/y5x7ehxq

Iets waar je je als partij en als politicus best voor mag schamen,
zeker als je zo graag andere mensen de wet wil voorschrijven.

Ik was het volledig eens met haar wanneer zij stelt: "dat je een moreel kompas alleen ontwikkelt en aanscherpt door continu het gesprek met elkaar te voeren en door elkaar aan te spreken".

Dit zijn mooie woorden, maar zoals jij ook weet is de praktijk tussen ons heel anders geweest in de afgelopen maanden. Jij hebt het gesprek sinds 15 juni nooit meer met mij aan willen gaan.

Je mail van 1 juli jl. dat je geen tijd hebt voor een gesprek, heb ik als karig aandenken nog in mijn mailbox staan.

Dus ben ik wel benieuwd of jij deze helpdesk hebt gebeld
voordat jij deze week e.e.a. over mij schreef?

EEN MIDDAG OVER NATURAL LAW

Voordat ik jou een goede middag ga wensen, wil ik je graag laten weten wat ik vanmiddag ga doen. Vanmiddag staat er voor mij een bijeenkomst op het programma, die gaat over Natural Law.

In de afgelopen jaren heb ik hier veel over geleerd. Graag adviseer ik je om de volgende video (7:17 min.) eens te bekijken. https://tinyurl.com/y584warf

Het is meer dan de moeite waard. Tijdens het kijken, kan je je direct afvragen of het moreel klopt wat jij afgelopen dinsdag hebt gepubliceerd.

Ik wens je veel moraliteit en wijsheid toe.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink
Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, zittende mensen

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 okt 2019, 20:10

Je kind niet vaccineren; ik snap het nog steeds niet. Het betekent meer risico voor al onze kinderen. In de Tweede Kamer gaan we hopelijk vandaag mogelijk maken dat een kinderopvang kinderen mag weigeren die niet zijn ingeënt. Een stap in de goede richting, we werken aan meer.
Lees m'n eerdere stuk hierover 👇

Een paar weken geleden waren mijn vrouw en ik met ons dochtertje bij het consultatiebureau.
Wegen, meten, trots vertellen wat ze allemaal al kan en dat ze zo geweldig is.
Ja, eten doet ze ook goed, dankuwel mevrouw.
Oja, dan nog even ‘de prikjes’…
Op de een of andere manier hebben wij volwassenen bedacht dat het minder pijn doet als we verkleinwoordjes gebruiken. Aan de reactie van onze Linde te horen helpt dat voor geen meter.

Ik zal eerlijk zijn: ik vind het echt niet leuk, m’n dochter laten inenten. Je moet haar vasthouden terwijl ze er een naald insteken. En als ze pech heeft is het een dag voor twee prikken en moet het drama nog een keer terwijl ze al doorheeft wat er gaat gebeuren. Als het tegenzit, is ze er ook nog een dag (of twee) naar van met koorts en al en je kunt wel sussen, maar niet goed uitleggen waarom je haar dat toch hebt aangedaan. Want ja, ze is 1, dat kan ze nog niet snappen.

Gelukkig snappen wij volwassen wel heel goed waarom we dat onze kinderen aandoen. Omdat het verstandig is. Wat zeg ik, omdat wij mensen de geniale vondst hebben gedaan die vaccinatie heet. Zodra een land ook maar enigszins geld heeft voor zorg, is dat het eerste wat je doet: vaccineren. Het kleine leed van een prik valt in het niet bij de risico’s die kinderen anders lopen. Voor ons klinken de mazelen als iets uit een Lucky Luke-stripverhaal. In de realiteit zijn de mazelen een dodelijke ziekte. Het heeft de knapste koppen eeuwen gekost om te voorkomen dat er elk jaar veel baby’s aan doodgaan. Ik vind het prachtig dat ons dat gelukt is: wetenschap! Ik hou ervan!

Nog mooier is dat vaccinatie niet alleen per kind werkt. Hoe meer mensen er ingeënt zijn, hoe moeilijker het virus het heeft. Geen epidemieën, geen doden. Als 95% of meer van ons ingeënt is, dan zitten we goed. Als we daaronder zitten is dat niet alleen gevaarlijk voor de kinderen die niet ingeënt zijn, maar zelfs voor de kinderen die wel hun liefdevolle beschermende prik hebben gekregen.

Vaccinatie is een kwestie van onze kinderen beschermen en het is een kwestie van elkaars kinderen beschermen.
Het moment van de prik is voor geen kind leuk en voor geen ouder leuk, maar o zo nodig. Dat doen we allemaal, we zitten samen in hetzelfde schuitje. Je weet als ouder dat alle andere ouders het ook meemaken en samen houden we elkaar veilig.

Een kind voelt alleen de pijn van de prik, maar volwassenen begrijpen gelukkig hoe noodzakelijk die is.
Tenminste, dat dacht ik.
“Minder vaccinaties, veel meer mazelen in Europa."
“Hoge sterfte in Europa door mazelen, WHO slaat alarm.”
Ook in Nederland:
“RIVM: Risico op mazelenuitbraak door te lage vaccinatiegraad."

De vereiste veilige 95% waar ik het al over had? Zijn we in Nederland verloren. We zitten op 90,1% vaccinatiegraad mazelen voor kinderen op 2-jarige leeftijd.
Logisch dat mensen nu vragen wat "de politiek" vindt.
Wel, "de politiek” vindt dit moeilijk.
Nouja, een paar partijen vindt het makkelijk. Hun achterban rekent op de bescherming van de Heer en de Heer alleen en weigert inentingen. Ik zal me niet te veel in religieuze debatten mengen, maar mij lijkt dat de Heer door ons vaccins te laten ontdekken behoorlijk aan de weg timmert om onze kinderen te beschermen.

Voor de andere partijen, en zeker voor mijn liberale partij, is het lastig. Want wij houden niet van verplichten. Lang hoefden we die vraag ook helemaal niet te beantwoorden. Als we de weigeraars hun gang lieten gaan, bleven we toch nog boven de veilige 95% en voor verwijten van religieuze aard zijn we van oudsher nogal gevoelig. Een fijne polderoplossing dus. Bovendien was de verwachting dat minder en minder mensen zouden kiezen voor het weigeren van de beschermende inenting.

Helaas, er is een hele nieuwe groep vaccin-weigeraars bijgekomen. Ze worden ‘anti-vaxxers’ genoemd, zijn ook vaak hoogopgeleid, wordt er dan bij verteld. Wat maar weer eens aangeeft dat opleidingsniveau niet alles zegt. Ze weigeren niet op religieuze gronden, maar op grond van bronnen die beweren dat inenten het risico op autisme verhoogt (een claim gelegd door een inmiddels bewezen fraudeur), dat er enge stoffen bijzitten (er zitten stoffen in het vaccin die eng klinken, want in hoge dosering zijn ze schadelijk. Dat klopt wel, maar in te hoge dosering is water ook dodelijk. Het gaat er dus om hoeveel er van die stof in zit. Dat bepaalt of iets behulpzaam is, geen kwaad kan of schadelijk is. In onze vaccins zitten geen schadelijke doses) en andere pseudo-interessant gemaakte bullshit.

Het wrangste argument is nog wel ‘joh, dat is helemaal niet nodig, die ziektes zijn er helemaal niet meer, wanneer hoor je daar nou nog van?’. Nee, Einstein, dat klopt, die ziektes komen weinig voor en we hebben het virus er goed onder. Weet je waarom? Omdat we onze kinderen inenten. En omgekeerd, nu de mensen die het zelf beter weten dan eeuwen wetenschap zorgen voor minder vaccinatie, stijgt het aantal zieken en doden. Je verwacht het niet...

Er wordt mij vervolgens gevraagd daar respect voor te hebben. Nee, sorry, heb ik niet. Dat je kritisch bent is top, dat je veel vragen stelt voor je iets in de bloedbaan van je kind laat inbrengen, prima. Maar uiteindelijk is niet alles een mening, er zijn gewoon feiten. De wetenschap zit er vol mee.
Feit is dat je eigen kind en alle andere kinderen meer risico lopen als je inentingen weigert.
Feit is dat als een virus zoals de mazelen hierdoor weer meer ruimte krijgt, er kinderen ziek worden. En doodgaan.
En dat de kans bestaat dat dat jouw kind is. Of mijn kind.

Ik vind het dus eigenlijk te bizar voor woorden dat ik moet nadenken over overheidsmaatregelen. Maar goed, het is zover gekomen. De dekkingsgraad is onder het veilige niveau. Het aantal weigeraars stijgt. Het aantal gevallen van zieke mensen stijgt. Het aantal doden stijgt.

Laten we beginnen met betere voorlichting. Het gezond verstand van mensen moet worden wakker geschud. Laten we daar voor de veiligheid van onze kinderen maar flink wat PR-budget tegenaan knallen.

Ik zou nog een andere stap willen zetten. Niet omdat ik denk dat daarmee meer kinderen worden ingeënt, maar als directe bescherming voor kinderen. Op de kinderopvang zijn ook kinderen die nog te jong zijn voor de vaccinatie en ook voor de ingeënte kinderen is het veiliger als er geen andere kinderen zijn die ingeënt hadden kunnen worden, maar wiens ouders dit geweigerd hebben.

Ik snap dan ook heel goed dat ouders willen weten of er niet-ingeënte kinderen op de opvang zitten. Dat een kinderopvang wil weten of kinderen ingeënt zijn. Dat een kinderopvang tegen ouders wil kunnen zeggen ‘uw kind is welkom als u het vaccin niet weigert’. Dat moeten we wat mij betreft dan ook mogelijk maken, want dat mogen ze nu niet.

Moeten we nog verder gaan? “Geen inenting, geen kinderbijslag? Geen prik, geen pieken?” Tsja, op de een of andere manier lijkt me dit geen dossier voor een marktprikkel. Het kunnen ‘afkopen' van bescherming van je eigen kind en daarmee alle andere kinderen vind ik een fout signaal.

Een andere optie is het verplichten van vaccinaties als voorwaarde voor toegang tot kinderopvang. Of naschoolse opvang. Dat is zeker het onderzoeken waard.

Maar ik kan er toch vooral met m’n pet niet bij dat ouders weigeren hun kinderen de beschermende prik te gunnen. Consultatiebureaus en artsen zouden het weigerende ouders ook niet makkelijk moeten maken. Geen ‘ok, ja, als u dat niet wilt, dan houdt het op’, maar wijzen op de risico’s die hun kinderen lopen. En alle andere kinderen ook.
Ouders erop wijzen dat er een verschil is tussen medische wetenschap en iets wat je op internet leest. En dat zo’n blog van een andere weigerouder je kind niet redt als het ziek wordt. Niet alleen op het moment van weigering, maar ook herhaaldelijk daarna. We moeten elkaar aanspreken op de gevolgen van niet-vaccineren. En de onzin van de redenen die daarvoor worden opgevoerd. Hopelijk krijgen we dan snel de vaccinatiegraad weer boven de 95%.

Mocht dat allemaal niet lukken, dan moet ik als liberaal misschien toch maar gaan pleiten voor een vaccinatieplicht. Met daarbij de liberaal John Stuart Mill aan mijn zijde (iemands vrijheid is niet onbeperkt. Ze eindigt waar schade aan anderen wordt berokkend). Als we volwassenen beboeten als ze zelf hun gordel niet omdoen, mogen ze ook bestraft worden als ze hun kinderen basale bescherming tegen dodelijke virussen ontzeggen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 okt 2019, 20:14

Bovenstaande reactie is een post van Dijkhoff op FB. Wat me opvalt is dat het volstaat met de mening van Dijkhoff. Weinig feiten. Verder zegt hij dus dat het bewijs geleverd is. Wat niet gebeurd is. Een leugen dus. Bijzonder dat een prominent lid van de VVD laat zien totaal niet te kunnen of willen leren en zo makkelijk leugens vertelt.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 20 okt 2019, 22:55

Dijkhoff heeft diezelfde brief op Linked In geplaatst blijkbaar. Volgens mij is hij echt een beetje van het padje af. Waarom zou je die respectloze mening op dat platform delen? En dan ook nog eens als fractievoorzitter van de VVD, de partij die zicht voordoet als liberaal. En dan met een standpunt van verplichte vaccinatie. Dan kun je je toch geen liberaal meer noemen?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 21 okt 2019, 09:09

Mypos schreef:
20 okt 2019, 22:55
..En dan met een standpunt van verplichte vaccinatie. Dan kun je je toch geen liberaal meer noemen?
Ik weet niet wat jij onder liberalisme verstaat, maar...
Het liberalisme heeft als uitgangspunt zo veel mogelijk vrijheid van het individu zolang hij de vrijheid van anderen niet beperkt.
Dat laatste is van belang hier.

Jij hebt de vrijheid om een stalen stang om je heen te zwiepen op een verlaten grasveld.
Maar je hebt niet de vrijheid om dat zelfde te doen in een drukke winkelstraat.
Mensen hebben het recht (de vrijheid) om veilig te kunnen winkelen zonder dat een idioot je in gevaar brengt.
Zijn vrijheid wordt dus ingeperkt omdat het vrijheid van anderen inperkt.

Simpel as that.

Mijn kinderen hebben het recht om te verblijven in een veilige omgeving.
Dat gaat boven de vrijheid van anderen die deze veilige omgeving in gevaar brengt.

Het past dus prima in een liberaal gedachtegoed.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 21 okt 2019, 13:20

Determinist schreef:
21 okt 2019, 09:09
Mypos schreef:
20 okt 2019, 22:55
..En dan met een standpunt van verplichte vaccinatie. Dan kun je je toch geen liberaal meer noemen?
Ik weet niet wat jij onder liberalisme verstaat, maar...
Het liberalisme heeft als uitgangspunt zo veel mogelijk vrijheid van het individu zolang hij de vrijheid van anderen niet beperkt.
Dat laatste is van belang hier.

Jij hebt de vrijheid om een stalen stang om je heen te zwiepen op een verlaten grasveld.
Maar je hebt niet de vrijheid om dat zelfde te doen in een drukke winkelstraat.
Mensen hebben het recht (de vrijheid) om veilig te kunnen winkelen zonder dat een idioot je in gevaar brengt.
Zijn vrijheid wordt dus ingeperkt omdat het vrijheid van anderen inperkt.

Simpel as that.

Mijn kinderen hebben het recht om te verblijven in een veilige omgeving.
Dat gaat boven de vrijheid van anderen die deze veilige omgeving in gevaar brengt.

Het past dus prima in een liberaal gedachtegoed.
Het probleem is alleen dat:

1. De hele vaccinatie discussie niet zo zwart wit is wat Dijkhoff en jij ook trouwens hier beweren. Er zitten veel haken en ogen aan. Grijs gebied dus mbt gezondheid.
2. Als je overgaat tot verplichte vaccinatie dit net zo goed niet in dat plaatje past aangezien je dan OOK mensen in gevaar brengt mbt de bijwerkingen van vaccinaties.

Waar ik me voornamelijk aan stoor in het geval van Dijkhoff is dat hij blijkbaar niet snapt of niet wil snappen dat de andere kant (de antiVax) precies hetzelfde doel heeft als hij. Namelijk gezondheid van jezelf en je kinderen. Beide kanten geloven alleen dat op totaal tegenovergestelde manieren te bereiken. Daar moet je dan gewoon respect voor hebben en verder proberen te komen door te discussieren. Wat Dijkhoff doet is tweedeling creeeren. De antivaxxers zet hij in een hoekje.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 22 okt 2019, 03:38

De verdraaide theorie
De theorie van kudde-immuniteit werd in 1933 uitgevonden door A.W. Hedrich. Hij keek hoe vaak mazelenuitbraken in de VS voorkwamen tussen 1900 en 1931 (dat was vóór de introductie van een vaccin tegen mazelen). Hij concludeerde dat er geen mazelenuitbraken meer plaatsvonden als 68% van de kinderen de ziekte had doorgemaakt en natuurlijke weerstand had opgebouwd.4
Jaren later namen vaccinonderzoekers deze conclusie over – maar zij brachten er twee veranderingen in aan:
1. Zij spraken niet meer over het doormaken van de ziekte, maar over vaccineren als bescherming tegen uitbraken (en pretendeerden dat de conclusie hierop van betrekking was).
2. Zij verhoogden – zonder wetenschappelijke onderbouwing – het percentage van 68% naar 95%, en verklaarden dat als 95% van de kinderen gevaccineerd waren er geen mazelenuitbraken meer plaats zouden vinden.
De Theorie van de ‘kudde-immuniteit’ is ALLEEN van toepassing op natuurlijke immuniteit – niet op vaccins!
De term kudde-immuniteit wordt door vaccinproducenten misbruikt om vaccins te promoten. En politici zijn helaas de laatste die dit doorhebben.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vaccingate

Bericht door Determinist » 22 okt 2019, 11:42

Mypos schreef:
21 okt 2019, 13:20
De hele vaccinatie discussie niet zo zwart wit is wat Dijkhoff en jij ook trouwens hier beweren.
Dat mag je uitleggen. Waar en bij wat stel ik iets zwart-wit.


Mypos schreef:
21 okt 2019, 13:20
...De verdraaide theorie...

Graag links plaatsen van de bron van je plakwerk.

Dus doe ik het maar even:
https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/va ... ge-kennis/


Ik help je graag met echte historische informatie.
Lees eerst dit eens

http://op12no2.me/stuff/herdhis.pdf


En coined is incorrect vertaald met "uitgevonden".

De TERM herd immunity is voor het eerst gebruikt. Is terug te voeren op.

De theorie was er al veel eerder

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2167341/

Tevens is het geen uitvinding. Het betreft een fenomeen welke ontdekt is en die door een theorie wordt beschreven en verklaard.


Het getuigt weer van een belabberde algemene kennis en blind plakwerk van niet geïnformeerde bronnen

Maargoed. De links die ik geef lees je toch niet, want daar heb je geen zin in en omdat je de vaktermen niet machtig bent, zoals je zelf al eerder aangegeven hebt.

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 22 okt 2019, 13:42

Determinist schreef:
22 okt 2019, 11:42
Maargoed. De links die ik geef lees je toch niet, want daar heb je geen zin in en omdat je de vaktermen niet machtig bent, zoals je zelf al eerder aangegeven hebt.
Waardoor het er veel van weg heeft, beste Determinist, dat jij water naar de zee dragen ervaart als een leuke vrijetijdsbesteding.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 24 okt 2019, 23:08

Determinist schreef:
22 okt 2019, 11:42
Mypos schreef:
21 okt 2019, 13:20
De hele vaccinatie discussie niet zo zwart wit is wat Dijkhoff en jij ook trouwens hier beweren.
Dat mag je uitleggen. Waar en bij wat stel ik iets zwart-wit.


Mypos schreef:
21 okt 2019, 13:20
...De verdraaide theorie...

Graag links plaatsen van de bron van je plakwerk.

Dus doe ik het maar even:
https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/va ... ge-kennis/


Ik help je graag met echte historische informatie.
Lees eerst dit eens

http://op12no2.me/stuff/herdhis.pdf


En coined is incorrect vertaald met "uitgevonden".

De TERM herd immunity is voor het eerst gebruikt. Is terug te voeren op.

De theorie was er al veel eerder

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2167341/

Tevens is het geen uitvinding. Het betreft een fenomeen welke ontdekt is en die door een theorie wordt beschreven en verklaard.


Het getuigt weer van een belabberde algemene kennis en blind plakwerk van niet geïnformeerde bronnen

Maargoed. De links die ik geef lees je toch niet, want daar heb je geen zin in en omdat je de vaktermen niet machtig bent, zoals je zelf al eerder aangegeven hebt.
Het verschijnsel Herd Immunity gaat alleen op voor mensen die immuun zijn geworden door de actuele ziekte. Alle mensen boven de 25 in een maatschappij zijn immers niet meer beschermd aangezien die vaccinatie allang uitgewerkt is. Herd Immunity door vaccinaties is dan ook een mythe.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 24 okt 2019, 23:09

MIJN BRIEF AAN KLAAS DIJKHOFF - U WEET TOCH OOK DAT HOOGMOED KOMT VOOR DE VAL?

Beste Klaas Dijkhoff,

Kiest u ervoor om mijn mail van vandaag te beantwoorden?
Of kiest u ervoor om de brief van mijn advocate af te wachten?

Ik ben benieuwd waar u voor kiest.
U bent een vrij man dus u kunt zelf de keus maken.

Voor mij maakt het niets uit.
Ik wacht het geduldig af.

U mag het zelf kiezen.
Ik heb niets te verliezen.

Het ergste wat mij kan overkomen,
is dat ik de waarheid in handen krijg.

En u bent de gelukkige om maximaal bij te dragen aan het feit, dat we als ouders steeds dichter bij de waarheid uitkomen.

Zelfs uw foto op Linkedin http://tiny.cc/yogwez van afgelopen week droeg u hier aan bij. Van wie kwam het trouwens het idee om een mok te plaatsen met de tekst "ik ben de slimste mens"?

En koos u er echt zelf voor om uw facebookbericht http://tiny.cc/g3bwez te beginnen met de zin "ik begrijp het nog steeds niet"? Of had iemand anders dat geadviseerd?

Sinds 5 mei jl. verbaas ik me nergens meer over.
En over verbazen gesproken.

Veel mensen verbazen zich over het geduld dat ik richting u kan opbrengen. Voor mij is dit heel eenvoudig omdat ik weet dat "hoogmoed voor de val komt".

Ik weet dat heel veel mensen niet kunnen wachten tot de dag dat de farmaceutische industrie met hun arrogantie van hun voetstuk valt.

Net zoals de katholieke kerk ooit hard van hun voetstuk is gevallen.

In alle uitingen heeft u er bewust voor gekozen om nooit een kritische kanttekening te plaatsen over de schadelijke effecten van vaccinaties.

Terwijl u echt wel weet van al die miljarden die in Amerika zijn uitgekeerd aan vaccinatieslachtoffers.

Terwijl u echt wel weet van het bestaan van de VAERS database (database met alle vaccinatiebijwerkingen) in Amerika. Ik raad veel lezers aan eens naar deze website te gaan. http://www.medalerts.org/vaersdb/index.php

Toets eens in "MMR (BMR)" in en selecteer vervolgens "Died" "yes". De schokkende resultaten, die je gaat zien heb ik al bijgevoegd in het overzicht naast de foto van Klaas Dijkhoff.

"Found 405 cases where Vaccine is MMR and Patient Died".

Elke politicus in Nederland, die doet alsof er geen bijwerkingen zijn van het BMR vaccin moet zich echt heel diep schamen Rens Raemakers, Sophie Hermans, Maarten Hijink

EEN GEBREK AAN BEGRIP IS EEN GEBREK AAN EMPATHIE

In de afgelopen maanden heb ik u meerdere malen uitgelegd dat een ander begrip geven een teken van liefde is. De andere onbegrip geven is niets anders dan een ander je angst geven.

Het feit dat u nog steeds geen begrip geeft aan de vele ouders zoals ik, is uw uiting van angst of anders gezegd uw uiting van liefdeloosheid.

Angst is een emotie, die iedereen kent maar als samenleving verdienen wij niet langer politici die ons angst geven.

Het kan ook u niet ontgaan zijn, dat Nederland echt helemaal klaar is met bange politici. Ik ben één van de vele Nederlanders, die klaar is met al die uitingsvormen van liefdeloosheid.

Het feit dat u na meer dan een jaar een hele groep mensen nog steeds onbegrip geeft is niet alleen voor die mensen spijtig, dit is vooral voor uw geliefden heel treurig.

Ik weet hoeveel ouders uit elkaar gaan omdat ze niet in staat zijn om elkaar begrip te geven. Ik hoop dan ook vanuit heel mijn hart dat u uw eigen vrouw meer begrip geeft dan al die Nederlanders, die u afgelopen week weer onbegrip gaf.

De mensen die echt de wereld in positieve zin hebben veranderd waren mensen, die zelfs liefde konden geven aan degene die hen het meest hadden onderdrukt.

Iedereen die dit leest denkt dan waarschijnlijk direct aan Nelson Mandela, Martin Luther King en Mahatma Gandhi.

U bent in potentie in staat om zo'n zelfde positieve impact op de wereld te hebben. U bent in potentie in staat om mensen met elkaar te verbinden.

Deze potentie zit in ieder mens, maar op 15 oktober heeft u er wederom voor gekozen om van deze potentie geen gebruik te maken.

U koos er bewust voor om weer mensen te ridiculiseren, u koos weer voor een hoeveelheid disrespect, u koos er weer voor om u niet van uw liefdevolle kant te laten zien, u koos ervoor om u van uw bange kant te laten zien.

Blijkbaar zit er nog niet zoveel liefde in u dat u begrip, respect en acceptatie kunt opbrengen voor andere mensen.

Blijkbaar blijft u hangen op het bewustzijnsniveau om mensen met andere kennis en een ander perspectief op het leven te veroordelen.

WIJ VERDIENEN BETER IN NEDERLAND

Ik ben van mening dat wij in Nederland politici verdienen, die dit niveau ontstijgen.

Ik ben van mening dat wij in Nederland politici verdienen, die niet langer blijven hangen op het niveau van strijd en veroordelen.

Ik ben van mening dat wij politici verdienen die tot in hun vezels begrijpen wat Einstein bedoelde met zijn uitspraak:
"Je kunt het probleem niet oplossen op hetzelfde bewustzijnsniveau, als waarop het gecreëerd is".

Ik ben van mening dat wij politici verdienen die tot in al hun poriën begrijpen wat Gandhi bedoelde met zijn antwoord op de vraag van een journalist: "Meneer Gandhi wat vindt u van de westerse beschaving? Waarop Gandhi zei: "ik zou het een heel goed idee vinden".

Ik ben van mening dat wij volksvertegenwoordigers verdienen, die weten wat het verschil tussen liefde en angst is.

En ja, ik ben zeker van mening dat als wij in Nederland politici hebben, die zoals u dit allemaal niet begrijpen, wij deze mensen een halt moeten toeroepen.

Ik doe dit op mijn manier zoals u in de afgelopen maanden heeft ontdekt. Het feit dat u dezelfde brief online zet als die van meer dan een jaar geleden, laat zien dat er voor mij geen enkele aanleiding is om hiermee te stoppen.

Sterker nog ik kan niet anders dan een tandje bijzetten,
omdat ik vind dat wij in Nederland veel beter verdienen dan dit.

Mijn kinderen verdienen het niet om in een land te wonen waarin politici zonder moreel kompas andere mensen de wet voorschrijven.

IK STEL U GRAAG VOOR AAN MIJN ADVOCATE

Binnenkort laat ik u dan ook graag kennismaken met een vrouw, die u gaat helpen om uw morele kompas terug te vinden.

Zij is mijn advocate en vanuit haar vak is zij heel goed in staat om mensen, die de grenzen van moraliteit overschrijden tot inkeer te laten komen.

Zij heeft in het verleden een rechtszaak gewonnen namens een stichting tegen de katholieke kerk.

En u weet als geen ander dat vanaf dag 1 ik hetzelfde patroon zie in de vaccinatie-industrie als in de katholieke kerk.

✨ Een systeem dat meent zich ver boven de mensen te verheffen.

✨ Een systeem dat slachtoffers zonder enig probleem negeert en veroordeelt.

✨ Een systeem dat niet meer voelt dat ze aansprakelijk zijn voor hun daden.

✨Een systeem dat zich onaantastbaar waant..... totdat.... totdat, de mensen zo krachtig zijn geworden dat ze de ziekte van het systeem niet langer accepteren.

Deze advocate heeft op een briljante manier o.a. de katholieke kerk deze les geleerd. En ik hoop dat deze vrouw samen met mij u deze les ook gaat leren.

✨ Dit is een les van nederigheid. Het is een les dat je slachtoffers nooit mag negeren.

✨ Het is een les dat je compassie moet hebben met de mensen die onderdrukt worden.

Dit is vooral voor politici een les, die niet prettig is om te ondergaan.

✨ Omdat het een les is om uit je ivoren toren te komen.
Het is een les waarin je de pijn gaat voelen, die je andere mensen hebt aangedaan.

✨ Het is een les waarin je gaat voelen wat Creedence Clearwater Revival bedoelde met hun song "Have you ever seen the rain". http://tiny.cc/vah3ez

Beste Klaas Dijkhoff, u mag zelf bepalen op welke manier u deze les gaat leren.

U bent een vrij mens. U kunt rustig in uw ivoren toren blijven zitten en afwachten tot mijn advocate u de eerste brief gaat sturen.

Of u kunt om te beginnen gewoon eens open kaart spelen en op een oprechte manier mijn mail van vandaag beantwoorden (zie onder).

Terwijl u vrij bent om te bepalen welke keus u gaat maken, leef ik in compassie mee met de ouders, die mede door u in angst leven voor de volgende verplichting die u in Den Haag wilt gaan doorvoeren.

De keus is aan u.....

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

ps: Mijn email aan de heer Klaas Dijkhoff van vanochtend:

Beste Klaas,

Natuurlijk heb ik afgelopen week op Facebook en ook op Linkedin je berichtgeving gelezen.

Sowieso goed om weer iets van je te horen over het thema vaccinatie en complimenten voor de goede foto op Linkedin.

Ik las in één van de reacties, dat je schrijft dat jij mij hebt toegezonden wat je mij hebt beloofd.

Ik heb hier een viertal vragen over:
• Op welke datum heb je mij dat toegestuurd?
• Welke documenten betreft het precies?
• Heb je dit per post of per mail gestuurd?
• Kan je dit nogmaals sturen?

De reden dat ik deze vragen stel is omdat ik zowel per mail als per post, tot de dag van vandaag, niets heb ontvangen.

Mijn vraag is of je voor 1 november a.s. mij antwoord kan geven op de bovenstaande vier vragen.

Alvast bedankt.

Ik hoor graag van je en ik wens je een goed herfstreces toe.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 03 nov 2019, 16:50

MIJN BRIEF AAN SOPHIE HERMANS (VVD) :

JE EMAIL MET ARTIKELEN OVER HET VVD STANDPUNT IS EEN MOOI BEGIN.

DE TWEE BEWIJZEN OF EXCUSES ZOALS CORA VAN NIEUWENHUIZEN IS PAS HET EIND.

Beste Sophie Hermans,

Wat een bijzondere dag was het donderdag. Sinds 12 juni heb ik gewacht op een inhoudelijke reactie van de heer Klaas Dijkhoff.

En dan opeens op 31 oktober om 21:32 verschijnt er een email van jou. Voor mij was dit een Chriet Titulaer momentje.

Het was zoals hij altijd zo mooi zei: "een wondere wereld"
Vrijdagavond heb ik je per mail al direct laten weten, dat ik blij verrast was (zie ps 3).

Naast alle VVD vaccinatie reclamecampagnes en het nogmaals plaatsen van de uiterst disrespectvolle Klaasbrief van de heer Dijkhoff was het buitengewoon verrassend om een keer een inhoudelijk bericht te ontvangen.

De timing van je email was super strak. Zoals je wist zou ik op 1 november mijn advocate inschakelen als ik voor die datum nog niets had gehoord.

Immers aan mijn geduld zit ook een grens. Dus jouw email is dan ook een teken van het betere just in time management.

In mijn reactie heb ik aangegeven, dat ik onze uitwisseling transparant zou delen op Facebook.

Dit doe ik dus ook vandaag aangevuld met een aantal vragen van mijn kant.

Here we go!

BESEFT DE HEER DIJKHOFF WEL DAT HIJ VOOR ONS WERKT?

Op 15 oktober jl. had ik in de Tweede Kamer, al tegen je gezegd, dat ik nog niets ontvangen had van de heer Dijkhoff. Dit in tegenstelling tot zijn uitspraken op Facebook.

Dat ik dan nog eens twee weken moet wachten om een inhoudelijk reactie van jullie te ontvangen is zeer opmerkelijk.

Zeker als je beseft dat de heer Dijkhoff ondertussen van zijn vrijheid gebruik maakt om over mij te schrijven, dat ik de boel verdraai.

Als ik dat lees dan denk ik alleen: "man o man is dit wat de politiek in Nederland is geworden?".

Beseft de heer Dijkhoff wel dat wij als mensen meebetalen aan zijn salaris? Immers hij is, als het goed is, voor ons aan het werk.

In feite huren wij als mensen, politici zoals de heer Klaas Dijkhoff in. Dit omdat we blijkbaar vinden dat wij niet goed voor onszelf kunnen zorgen en dat we daar politici voor nodig hebben.

Logisch gezien betekent dit, dat wij ook de opdrachtgever zijn van de heer Klaas Dijkhoff. Immers wij betalen hem om voor ons te werken.

Tijdens zijn werk heeft de heer Dijkhoff zelf de keus gemaakt om mij en daarmee alle jonge ouders in Nederland de twee belangrijkste vaccinatiebewijzen te beloven.

Vervolgens heeft hij er ook bewust zelf voor gekozen om deze opdracht voor meer dan vier maanden niet uit te voeren.

Sterker nog in de afgelopen vier maanden heeft hij mij en daarmee ook alle jonge ouders in Nederland volledig genegeerd.

En als hij dan als overtreffende trap live voor de camera's van de NOS https://tinyurl.com/y4gzukkp beweert, dat onze afspraak en de bewijzen niet belangrijk zijn, dan denk:

"HOEZO IS DIT NIET BELANGRIJK?"

Wel vanuit je positie als volksvertegenwoordiger dreigen met verplichte vaccinatie.

Wel op het punt staan om ouders te verplichten om hun gezonde baby in handen te leggen van farmaceut Merck & Co.

Merck & Co, Sophie Hermans, ik hoef het toch niet nogmaals uit te leggen?

Merck & Co, Nederlandse banken zetten de relatie stop met dit bedrijf omdat zij als bedrijf te onethisch zijn.

En terecht, Merck & Co, het bedrijf wat al 10 jaar lang in een rechtszaak verwikkeld is met interne medewerkers over het gesjoemel met data rondom het BMR vaccin.

Merck & Co, het bedrijf wat 40 jaar lang het eerste veiligheidsrapport naar het BMR vaccin in de doofpot heeft gestopt om dat de resultaten bedroevend slecht waren.

En dan wel op 15 oktober nogmaals vanuit je ivoren toren met het eeuwige machtsmiddel geld dreigen.

Dit om zo ouders te manipuleren om te doen wat hij vindt dat een ander moet doen. Ik schreef het in mijn eerdere brief aan de heer Klaas Dijkhoff en ik herhaal het hier nogmaals "ik ben niet zijn soldaat"

En als je dan vier maanden lang je afspraken niet nakomt en dan op nationale TV zegt dat het allemaal niet zo belangrijk is, dan vraag ik me hardop af of je dan nog wel weet voor wie je werkt.

SOPHIE HERMANS : JE EMAIL IS EEN MOOIE EERSTE AANZET

Stel je voor dat ik dit zou doen bij één van mijn opdrachtgevers? Mijn afspraken niet nakomen en dan ook nog op social media mijn opdrachtgever zwart maken.

Ik weet wel wat de consequentie van dit gedrag zou zijn. Er zou nooit meer gebruik gemaakt worden van mijn diensten en er zou een aanklacht volgen.

Maar blijkbaar is dit gedrag als fractievoorzitter in Nederland heel normaal. Laat ik duidelijk zijn voor mij is dit helemaal niet normaal.

Voor mij is je email ook niet het einde, voor mij begint nu pas de dialoog. Ik vroeg om bewijzen en niet om achtergrond informatie waar de VVD haar standpunt op heeft gebaseerd.

Daarmee is je email van 31 oktober een mooie eerste aanzet en kijk ik uit naar de reactie op mijn eenvoudige vervolgvragen.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

ps 1: Wil je namens mij Cora van Nieuwenhuizen hartelijk bedanken? Haar optreden van afgelopen week rondom het Stint drama is precies zoals ik het me al jaren visualiseer in het vaccinatiedrama. https://tinyurl.com/y4vvtzv5

Jouw VVD collega laat precies zien waar ik en heel veel Nederlanders naar verlangen.

Verantwoordelijkheid nemen voor fouten.
Publiekelijk excuses aanbieden aan slachtoffers.

Emoties laten zien omdat je als politicus ook een mens bent.
Stil vallen om je weet dat het leed zelfs met excuses niet goed te praten valt.

Haar tranen waren echt.

Haar excuses waren echt.

Haar manier van verantwoordelijkheid nemen is zoals het hoort.

ps 2: Thanh Hagoort, Kristel Stevenhagen, Fenny Adema, Loes Ruesink, Bonny Jordan Devan, Nicky Bosveld, Linda Elshof en nog vele anderen Mevrouw van Nieuwenhuizen heeft laten zien dat het kan. Erkenning voor het leed dat jullie is aangedaan en excuses maken voor de fouten die zijn gemaakt.

ps 3: Hierbij onze emailuitwisseling tussen Sophie Hermans en mij.

Van: Frank Ruesink <frank@thegamechangers.nl>
Verzonden: zaterdag 2 november 2019 01:47
Aan: 'Hermans, S.' <s.hermans@tweedekamer.nl>
CC: 'k.dijkhoff@tweedekamer.nl' <k.dijkhoff@tweedekamer.nl>
Onderwerp: RE: Vaccineren

Beste Sophie,

Laat ik allereerst zeggen dat ik blij ben dat ik een email van jou mag ontvangen.
Sinds 12 juni heb ik moet wachten op een inhoudelijk bericht.

Dus dat ik dit bericht ontvang, stemt mij positief.
Laat ook duidelijk zijn dat de heer Dijkhoff mijn geduld behoorlijk op de proef heeft gesteld,
maar ik beschouw dit maar als een leerzame les voor mijzelf.

De timing van je bericht is ook precies goed.
Ik had natuurlijk kenbaar gemaakt dat ik 1 november contact zou leggen met mijn advocate als ik dan nog niets had gehoord van de heer Dijkhoff.

Dus je bericht van 31 oktober om 21:32 uur gaf daarmee een andere wending aan dit gesprek.
En laat nogmaals duidelijk zijn, ik zit niet te wachten op advocaatkosten en een rechtszaak.

Ik zit vooral te wachten op de waarheid, op eerlijkheid en op transparantie.
Dus nogmaals goed dat je mij deze email stuurt.

Echter voor mij is het wel belangrijk om de les van “Mark Harbers” toe te passen op jouw email.
Ik heb hier zeker aan het begin van mijn brieven veelvuldig aan gerefereerd. .

Zoals wij alle drie weten is dit de les van meer en beter doorvragen.
Dus voordat ik de linkjes en de informatie ga bekijken heb ik de volgende eenvoudige vragen voor je:

Stuur je mij nu alleen de informatie toe wat het vaccinatie standpunt van de VVD onderbouwt?
Want dit is niet waar ik om had gevraagd en ook niet wat we hebben afgesproken.

Of stuur je mij de twee gevraagde bewijzen toe?
Want dit is waar ik wel om had gevraagd en wat de heer Dijkhoff en ik in Marum wel hebben afgesproken.

Als het wel gaat om de twee besproken en beloofde bewijzen:
• In welk document vind ik dan het veiligheidsbewijs voor het BMR vaccin (voor de specifieke beschrijving zie ps 3)
• In welk document vind ik dan de wetenschappelijke onderbouwing van de 95% dekkingsgraad? (voor de specifieke beschrijving zie ps 3)

Ik stel natuurlijk deze vragen omdat ik niet wil dat we elkaar verkeerd begrijpen.

Ik ga er vanuit dat ik ditmaal niet nog een keer 4,5 maand hoef te wachten op een antwoord dus kijk ik vol verwachting uit naar je snelle reactie

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Ps 1: ik vind het kloppend om ook de heer Klaas Dijkhoff mee te nemen in de cc van deze emailuitwisseling aangezien wij met z’n tweeën natuurlijk de afspraak hebben gemaakt.

Ps 2: Zoals je weet heb ik er voor gekozen om de les van Hans Hoogervorst ter harte te nemen. Transparantie voorkomt de crisis. Dus kies ik ervoor om ook dit bericht volledig transparant te delen op facebook met een toelichting in een stijl die bij mij past.

PS 3: Voor alle duidelijkheid hierbij nogmaals de formulering van de twee bewijzen zoals deze mondeling is besproken op 12 juni in Marum, vervolgens schriftelijk is bevestigd op 15 juni in Aalsmeer en uiteindelijk nog meerdere malen is herhaald.

1. Het bewijs dat aantoont dat alle stoffen in de BMR vaccinatie veilig zijn.

a. Anders gezegd: Het bewijs van de veiligheid van het BMR vaccin, aangetoond in wetenschappelijk, dubbelblind, zuiver placebogecontroleerd onderzoek en in zogenaamd farmacokinetisch onderzoek.

b. Dat laatste heeft te maken met alle stoffen in het vaccin en het gaat daarbij om vragen zoals, wat doen ze, waar zitten ze, hoe en wanneer verlaten ze het lichaam.

2. Daarnaast de onderliggende wetenschappelijke onderbouwing dat bij een vaccinatiegraad van 95% bij de BMR vaccinatie alle Nederlandse kinderen zijn beschermd tegen de mazelen.

Van: Hermans, S. <s.hermans@tweedekamer.nl>
Verzonden: donderdag 31 oktober 2019 21:32
Aan: frank@thegamechangers.nl
Onderwerp: Vaccineren


Beste Frank,

Hierbij nogmaals de links die ik je eerder namens Klaas en mijzelf toezond. Helaas heb je die mail niet ontvangen, daarom een nieuwe poging.

Niet om je te overtuigen, want ik realiseer mij dat onze standpunten daarvoor te zeer uiteen liggen.

Wel om onze ‘agree to disagree’ af te ronden door jou inzicht te geven in een aantal artikelen dat ons als VVD in ons standpunt heeft gesterkt.

Met groet, mede namens Klaas Dijkhoff,

Sophie Hermans
Wereld Gezondheidsorganisatie
https://www.who.int/…/1_MTR_Report_Fina ... t_20_v2.pd

https://www.jstor.org/stable/30075829

Linkjes met referenties naar informatie
https://www.healthychildren.org/…/Vacci ... -Examine-t

https://www.chop.edu/…/vaccine-ed…/vacc ... references

https://www.cdc.gov/vaccin…/research/pu ... index.html

https://www.ecdc.europa.eu/…/addressing ... tions-meas

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 03 nov 2019, 23:46

Angst is een emotie, die iedereen kent maar als samenleving verdienen wij niet langer politici die ons angst geven.
Dat geldt niet alleen voor politici
Terwijl u echt wel weet van het bestaan van de VAERS database (database met alle vaccinatiebijwerkingen) in Amerika. Ik raad veel lezers aan eens naar deze website te gaan. http://www.medalerts.org/vaersdb/index.php

Toets eens in "MMR (BMR)" in en selecteer vervolgens "Died" "yes". De schokkende resultaten, die je gaat zien heb ik al bijgevoegd in het overzicht naast de foto van Klaas Dijkhoff.

"Found 405 cases where Vaccine is MMR and Patient Died".
Ja en? Wat is het punt hier? VAERS is geen database met vaccinbijwerkingen zoals iedereen die doet wat hierboven staat zelf kan zien. Het resultaat zijn 405 ongeverifieerde sterfgevallen over een periode van 30 jaar van mensen die ook een BMR vaccinatie hebben gehad. Het is geen overzicht van BMR-vaccin gerelateerde doden. Waar ziet Frank die schokkende resultaten in deze dan? [think]
Morgen is vandaag ook gisteren....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 04 nov 2019, 00:17

Vitharr schreef:
03 nov 2019, 23:46
Angst is een emotie, die iedereen kent maar als samenleving verdienen wij niet langer politici die ons angst geven.
Dat geldt niet alleen voor politici
Terwijl u echt wel weet van het bestaan van de VAERS database (database met alle vaccinatiebijwerkingen) in Amerika. Ik raad veel lezers aan eens naar deze website te gaan. http://www.medalerts.org/vaersdb/index.php

Toets eens in "MMR (BMR)" in en selecteer vervolgens "Died" "yes". De schokkende resultaten, die je gaat zien heb ik al bijgevoegd in het overzicht naast de foto van Klaas Dijkhoff.

"Found 405 cases where Vaccine is MMR and Patient Died".
Ja en? Wat is het punt hier? VAERS is geen database met vaccinbijwerkingen zoals iedereen die doet wat hierboven staat zelf kan zien. Het resultaat zijn 405 ongeverifieerde sterfgevallen over een periode van 30 jaar van mensen die ook een BMR vaccinatie hebben gehad. Het is geen overzicht van BMR-vaccin gerelateerde doden. Waar ziet Frank die schokkende resultaten in deze dan? [think]
Doden die gelinked zijn aan het vaccin. Hetzelfde als doden die gelinkt worden aan een ziekte.

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 04 nov 2019, 12:04

Mypos schreef:
04 nov 2019, 00:17
Doden die gelinked zijn aan het vaccin.
Onzin, natuurlijk ... dit soort redenering vinden we ook terug bij mensen die zeggen "in 30% van de dodelijke verkeersongevallen is een dronken bestuurder betrokken ... dat betekent dat 70% van de verkeersdoden te danken zijn aan nuchtere bestuurders ... dus rijden dronken bestuurders veiliger dan nuchtere bestuurders".

Neen, beste Mypos, je zal moeten kunnen aantonen dat er een causaal verband is ... causaal komt van het latijn 'causa' oftewel 'oorzaak' of 'reden'.
Het volstaat niet om te kunnen aantonen dat er ergens wel één of ander verband is tussen een vaccin en een overlijden, zolang je niet kan bewijzen dat het vaccin de effectieve doodsoorzaak was heb je geen poot om op te staan.

Veel succes met die 405 sterfgevallen ;P!

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 04 nov 2019, 12:15

gusteman schreef:
04 nov 2019, 12:04
Mypos schreef:
04 nov 2019, 00:17
Doden die gelinked zijn aan het vaccin.
Onzin, natuurlijk ... dit soort redenering vinden we ook terug bij mensen die zeggen "in 30% van de dodelijke verkeersongevallen is een dronken bestuurder betrokken ... dat betekent dat 70% van de verkeersdoden te danken zijn aan nuchtere bestuurders ... dus rijden dronken bestuurders veiliger dan nuchtere bestuurders".

Neen, beste Mypos, je zal moeten kunnen aantonen dat er een causaal verband is ... causaal komt van het latijn 'causa' oftewel 'oorzaak' of 'reden'.
Het volstaat niet om te kunnen aantonen dat er ergens wel één of ander verband is tussen een vaccin en een overlijden, zolang je niet kan bewijzen dat het vaccin de effectieve doodsoorzaak was heb je geen poot om op te staan.

Veel succes met die 405 sterfgevallen ;P!
Ik MOET helemaal niks aan tonen. Dit topic gaat nog steeds over de bewijslast van de politiek en in het bijzonder Dijkhoff die de bewijslast heeft om aan te tonen dat er een wetenschappelijke onderbouwing is voor de 95% vaccinatiegraag en de veiligheid van het BMR vaccin.

Als er ergens een overlijden word opgetekend ivm een ziekte, bv een griep, een longontsteking of de mazelen, hoe werkt die procedure denk je?

Plaats reactie