Ancient Head Zit Rechtop Op Mars Hillside

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Ancient Head Zit Rechtop Op Mars Hillside

Bericht door univers » 07 nov 2019, 16:18

Afbeelding

Ik keek naar een Gigapan-foto van Mars toen ik er slechts 10 seconden in zat, ik merkte een enorm hoofd op aan de rand van deze heuvel. Het is gemakkelijk om te zien dat het hoofd op een helm staat die lijkt te zijn gemaakt van een schildpadschild. Zijn ogen, neus en wangen vallen ook op.

Zoals u in de bovenstaande fotovergelijking ziet, heeft het hoofd veel overeenkomsten met Mexicos Colossal Olmec-hoofden. Zeker, het is versleten en erodeert door weersinvloeden en tijd, maar de details vallen nog steeds sterk op. Ook ... heb je gemerkt dat het hoofd rechtop zit? Heb je gemerkt dat het hoofd vanaf de zijkant van de heuvel naar buiten kijkt voor het uitzicht? Wauw, die twee details zijn grote deals. Ze bedoelen dat het hoofd niet is afgebroken en hier vanaf de top van de heuvel rolt. Het is gemaakt en op deze specifieke locatie geplaatst ... doelbewust naar buiten gericht om het best mogelijke zicht te krijgen. Uiteraard is dit een monument voor iemand belangrijk.
Scott C. Waring-Taiwan


https://www.etdatabase.com/2019/11/anci ... -mars.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: Ancient Head Zit Rechtop Op Mars Hillside

Bericht door gouwepeer » 07 nov 2019, 19:26

Breaking news:
Op Mars is ook een zeepaard gevonden :mrgreen:
Afbeelding

Ontopic:
Op Mars zijn echt geen beelden te vinden. Wel rotsformaties waarbij met genoeg fantasie vanaf een bepaalde hoek een gezicht in te zien kan zijn.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ancient Head Zit Rechtop Op Mars Hillside

Bericht door univers » 07 nov 2019, 19:40

:rolfl:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Annemiet
Onderzoeker
Berichten: 294
Lid geworden op: 19 okt 2019, 14:08

Re: Ancient Head Zit Rechtop Op Mars Hillside

Bericht door Annemiet » 08 nov 2019, 06:47

gouwepeer schreef:
07 nov 2019, 19:26
Breaking news:
Op Mars is ook een zeepaard gevonden :mrgreen:
Afbeelding

Ontopic:
Op Mars zijn echt geen beelden te vinden. Wel rotsformaties waarbij met genoeg fantasie vanaf een bepaalde hoek een gezicht in te zien kan zijn.
:lol:

En ja, ik moet ook nog het eerst geloofwaardige 'beeld' zien op Mars, deze stelt niet veel voor.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ancient Head Zit Rechtop Op Mars Hillside

Bericht door univers » 08 nov 2019, 06:54

Hij is we,l om door een ringetje te halen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie