Vaccingate

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 04 nov 2019, 12:22

Mypos schreef:
04 nov 2019, 12:15
Dit topic gaat nog steeds over de bewijslast van de politiek en in het bijzonder Dijkhoff die de bewijslast heeft om aan te tonen dat er een wetenschappelijke onderbouwing is voor de 95% vaccinatiegraag en de veiligheid van het BMR vaccin.
Fijn dat je het even noemt.

Wat begrijp je nog niet mbt kudde-immuniteit, en wat wordt precies bedoeld met die veiligheid?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 04 nov 2019, 23:56

Mypos schreef:
04 nov 2019, 00:17
Doden die gelinked zijn aan het vaccin. Hetzelfde als doden die gelinkt worden aan een ziekte.
Ik weet niet wat jij onder 'gelinkt' verstaat maar het resultaat van Frank's query in VAERS levert geen causale verbanden tussen doden en vaccins maar klinische feiten voor wetenschappelijk onderzoek op. Het is letterlijk een data-bank met niet geverifieerde meldingen. Naast bijwerkingen kent het BMR vaccin ook complicaties die onderzocht kunnen worden met hulp van VAERS. Wat mij dan opvalt is dat een worst case gemiddelde van 14 doden op tientallen miljoenen vaccinaties per jaar significant lager ligt dan de prognoses uit de wetenschappelijke studies. Ik begrijp daarom niet waarom deze bron aangehaald en als schokkend betiteld wordt? Er zijn relatief opvallend weinig gevallen waarbij BMR als potentiele factor genoemd wordt. Een eventuele link kan onderzocht worden en dat gebeurt ook regelmatig getuige de bronverwijzing in menige studie. De schok blijft bij mij nog weg maar de twijfel rond Frank''s betoog groeit wel.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 06 nov 2019, 17:28

Frank Ruesink
5 uur ·
MAARTEN HIJINK (SP) - ZIT ER EEN GRENS AAN JOUW LIEFDE VOOR SOPHIE HERMANS (VVD) EN MERCK & CO?

Beste Maarten Hijink,

We hebben elkaar nog nooit ontmoet.
Maar we weten allebei dat dit snel gaat veranderen.

Ik ga graag het gesprek aan met politici over dit onderwerp. Precies zoals de heer Paul Blokhuis het graag ziet.

Ouders die het Rijksvaccinatieprogramma (RVP) niet volgen, hebben immers een goed gesprek nodig vindt hij.

Nou hoe langer ik me met dit onderwerp bezighoud, hoe meer ik me besef dat ouders zoals ik een heel goed gesprek met politici moeten hebben.

Vier maanden lang geeft de VVD niet thuis als het gaat over het aanleveren van de twee belangrijkste en beloofde vaccinatiebewijzen.

Vier maanden lang hebben vele duizenden mensen staan wachten tot de heer Klaas Dijkhoff zou komen met de waarheid.

Ouders hebben me laten weten dat ze het vaccineren van hun kind uitstellen omdat de heer Dijkhoff met de waarheid zou komen.

Maar helaas vijf voor twaalf ontving ik een aantal artikelen, die slechts het standpunt van de VVD onderbouwen.

Maar dat is niet wat de fractievoorzitter van de VVD mij had beloofd. Dat is niet waar ik samen met heel veel ouders op zat te wachten.

WE ZATEN TE WACHTEN OP DE WAARHEID

Iedereen weet dat de overheid voor de mensen hoort te werken. Iedereen weet dat de informatie van de overheid ons toebehoort.

Maar met verbijstering ontdekken steeds meer mensen dat het traineren van WOB (Wet Openbaarheid van Bestuur) verzoeken eerder de regel dan uitzondering is in Nederland. https://tinyurl.com/yxoawd8u

Niets geen openheid. Niets geen transparantie. Niet iets wat je van een bestuurders in Nederland mag verwachten.

In Nederland hebben we te maken met politici die zonder enig gevoel van schaamte een groep mensen in een hoek drukt en hen labels opplakt, die hen goed uitkomt.

Maar Maarten, ik vertel het ook jou met alle liefde nogmaals. Ik ben net als vele anderen een ex-vaccer. Ik ben door schade en schande wijs geworden.

Ik ben net zoals Thanh Hagoort keurig naar het consultatiebureau gegaan. Net als Thanh heb ik mijn zoon keurig laten vaccineren volgens het RVP.

Ik kwam met mijn zoon in het ziekenhuis terecht. Thanh Hagoort heeft haar zoon moeten begraven.

Onze persoonlijke ervaring geeft politici geen enkel recht om ons te ridiculiseren of ons in een hoek weg te zetten als anti-vaccers.

HET GAAT OVER LIEFDE EN ANGST

En nu komen we bij de kern van dit onderwerp uit.

Iedereen die mij al een tijdje volgt, weet dat deze hele discussie alleen maar gaat over angst (in dit geval de politieke angst voor de mazelen) en over liefde (in dit geval de politieke liefde voor het BMR vaccin van Merck & Co).

Zoals ik steeds meer begrijp zijn jullie doodsbang voor de mazelen en hebben jullie zielsveel liefde voor het bedrijf Merck & Co.

Laat ik me in dit bericht niet richten op jullie angst. Immers angst is slechts een emotie die op liefde wacht.

Maar net zoals huisarts Dirk Jan van Wijk zijn er nog vele mensen die met stijgende verbazing luisteren naar de angst waarmee jullie praten over de mazelen. https://tinyurl.com/yxrsn4u5

IK STA NIET STIL BIJ JOUW ANGST

Maar zoals gezegd sta ik in dit bericht niet stil bij jullie angst. Daarom koos ik voor dit bericht ook niet voor de titel:

"Zou jij niet bang zijn dat Jan Marijnissen jou ook de wind van voren zou geven?"

Jan Marijnissen is zonder twijfel de icoon van de SP. Ik heb veel herinneringen aan de heer Jan Marijnissen.

Maar de herinnering, die bij mij toch het meest is blijven hangen, was zijn uitbrander richting Agnes Kant. https://tinyurl.com/y562zchp

Zij pakte de farmaceutische industrie met fluwelen handschoenen aan, terwijl Jan Marijnissen allang de misdadige praktijken kende van deze industrie.

Een wijsheid, die blijkbaar na zijn vertrek verloren is gegaan bij de SP. Want waar is die SP politicus gebleven, die zich vastbijt in alle rechtszaken tegen de BMR vaccin producent Merck & Co?

Waar is de oppositie die niet allen stil blijft staan bij de angst voor de ziekte, maar eens heel kritisch kijkt naar de praktijken van de organisatie die claimt de gouden oplossing gevonden te hebben (Merck & Co).

Ik was in de Tweede Kamer en ik heb deze politicus bij de SP niet gezien. Sterker nog ik keek naar een SP politicus, die aan het flirten was met VVD politicus Sophie Hermans.

JULLIE ZIJN HET BIJ DE SP TOCH NIET VERGETEN?

Terwijl ik dit aan het aanschouwen was op 15 oktober, dacht ik:

✨ jullie zijn bij de SP toch niet de Vioxx affaire van Merck & CO vergeten? Duizenden doden en het manipuleren van hun data zou er voor moeten zorgen dat jullie dit bedrijf uiterst kritisch volgen. https://tinyurl.com/y4nhxzg7

✨ jullie zijn toch niet vergeten waarom Paul Blokhuis 5 miljoen moest reserveren voor de slachtoffers van het Mexicaanse Griepvaccin? https://tinyurl.com/y2my7z8r

✨ jullie zijn toch niet vergeten, dat ook hier een farmaceut "vergat" om de bijwerkingen te vermelden? https://tinyurl.com/y6g6yyf8

De liefde van de VVD voor Merck & Co begrijp ik nog wel.

Dat deze politieke partij met de meeste integriteitsproblemen houdt van een bedrijf met een nog langere waslijst aan integriteitsproblemen dat is nog uitlegbaar.

Soort zoekt soort noemen ze dat.

Maar waar komt jouw liefde voor BMR vaccin fabrikant Merck & Co nou precies vandaan?

✨ Is het omdat je vol bewondering hebt gekeken hoe zij 40 jaar lang het schokkende onderzoek naar de veiligheid van het BMR vaccin in de doofpot hebben gestopt? https://tinyurl.com/y5kfmqop

✨ Is het omdat je vol respect kijkt naar de rechtszaak die zij al bijna 10 jaar lang weten te traineren tegen hun interne virologen? https://tinyurl.com/y63wzrbk

✨ Is het omdat je het waanzinnig knap vindt hoe het ze gelukt is om voor het grote publiek te verbergen dat er in hun vaccins cellijnen zitten van (levend) geaborteerde foetussen? https://tinyurl.com/y2a72ukz (8:43 min)

✨ Is het omdat je met afschuw de conclusie van de directeur Joyce van der Est van de ASN Bank hebt gelezen waarin zij vermelde dat Merck & Co te onethisch is om zaken mee te doen? https://tinyurl.com/y2fwuc7n

✨ Of Is het omdat je zoveel begrip hebt voor hoe Merck & Co 8 jaar lang de rechtszaak heeft weten te rekken bij het overleden 21 jarige meisje Chistina Richelle Tarsell. Zij was het eerste en helaas niet het laatste meisje waarbij werd vastgesteld dat ze overleed aan het HPV Gardasil vaccin.

ZEG ME DAT HET NIET ZO IS

Beste Maarten Hijink,

Het mooie van leven op aarde is. is dat we elke dag bij leren. Elke dag ontstaat er als het goed is voortschrijdend inzicht.

Zo gelooft niemand nog de angstverhalen over de Mexicaanse griep.
Zo schrijven dokters geen Vioxx meer voor.
Zo hebben we gelukkig voor onze kinderen in Nederland afscheid genomen van het Infanrix Hexa vaccin van GSK.

Allemaal inzichten die zijn ontstaan omdat we ontdekten dat farmaceuten zonder enig moreel kompas door het leven gaan.

De vraag die voor jou overblijft is: wat ga jij doen met jouw liefde voor de ideëen van Sophie Hermans? Wat ga jij doen met jouw liefde voor Merck & Co?

Ik weet wel wat ik je gun. En dat is dat je jouw liefde voor Merck & Co heel snel bijstelt en je jouw liefde gaat geven aan die ouders die nog elke dag geconfronteerd worden met de schade die Merck & Co bij hun kinderen heeft aangericht.

En terwijl je met Sophie Hermans nog eens verder praat, hoop ik dat jullie op de achtergrond een andere Frank horen zingen:

"Zeg me dat het niet zo is, Zeg me dat het niet waar is". https://tinyurl.com/y6m8ez3e

Want sinds ik met mijn net gevaccineerde zoon uit het ziekenhuis reed hoop ik al dat het niet waar is.

Maar ook ik heb intussen bijgeleerd en weet dat het helaas wel waar is.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 06 nov 2019, 17:42

Vitharr schreef:
04 nov 2019, 23:56
Mypos schreef:
04 nov 2019, 00:17
Doden die gelinked zijn aan het vaccin. Hetzelfde als doden die gelinkt worden aan een ziekte.
Ik weet niet wat jij onder 'gelinkt' verstaat maar het resultaat van Frank's query in VAERS levert geen causale verbanden tussen doden en vaccins maar klinische feiten voor wetenschappelijk onderzoek op. Het is letterlijk een data-bank met niet geverifieerde meldingen. Naast bijwerkingen kent het BMR vaccin ook complicaties die onderzocht kunnen worden met hulp van VAERS. Wat mij dan opvalt is dat een worst case gemiddelde van 14 doden op tientallen miljoenen vaccinaties per jaar significant lager ligt dan de prognoses uit de wetenschappelijke studies. Ik begrijp daarom niet waarom deze bron aangehaald en als schokkend betiteld wordt? Er zijn relatief opvallend weinig gevallen waarbij BMR als potentiele factor genoemd wordt. Een eventuele link kan onderzocht worden en dat gebeurt ook regelmatig getuige de bronverwijzing in menige studie. De schok blijft bij mij nog weg maar de twijfel rond Frank''s betoog groeit wel.
Het is een databank met alle bijwerkingen rondom vaccins. Je kunt door zelf de onderschriften te lezen je eigen conclusie trekken over in hoeverre het vaccineren van invloed is geweest op het overlijden. Twee voorbeelden:

Pt vacc. /w Mumpsvax 1st dose in response to local mumps epidemic, 2 wks later he developed chest pain & abnormal ECG. Admitt to hospital & died 2 days later /p admission /w DX of myocarditis.MD could not establish a causal relationship.

Pt vaccinated with MMR/HIB developed puffy eyes seen in office dx allergy given Benadryl; Seen 8AUG some vomiting, 9AUG admitted more puffiness & edematous See WORM for more details.

Pt vaccinated with DTP/OPV/HIB/MMR found apneic in crib on 06OCT90.

Allemaal mensen of baby's dus die vlak na het vaccineren rare reacties vertoonden en niet vrij lang daarna zijn overleden. 405 van deze gevallen waarbij je ervan uit kan gaan dat dit maar een paar procent is van de werkelijke aantallen aangezien de meeste mensen niet de moeite nemen om dit door te geven. Vrij schokkend dus. Zeker als je ervanuit gaat dat dit om het worst case scenario gaat namelijk overlijden.

Eigenlijk ga ik niet meer op dit soort loze berichten in aangezien het toch altijd precies dat is. De onwetende mening van iemand die geen kritiek op vaccineren wil horen. En ik word nu weer bevestigd in die mening nu. Ik vind het eigenlijk zo zonde van mijn tijd...

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 07 nov 2019, 07:43

Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Het is een databank met alle bijwerkingen rondom vaccins. Je kunt door zelf de onderschriften te lezen je eigen conclusie trekken over in hoeverre het vaccineren van invloed is geweest op het overlijden. Twee voorbeelden:

Pt vacc. /w Mumpsvax 1st dose in response to local mumps epidemic, 2 wks later he developed chest pain & abnormal ECG. Admitt to hospital & died 2 days later /p admission /w DX of myocarditis.MD could not establish a causal relationship.
Daar is dus expliciet geen link gevonden met een vaccin.

Goed gekozen voorbeeld, Mypos [doh]

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vaccingate

Bericht door Vitharr » 07 nov 2019, 19:25

Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Het is een databank met alle bijwerkingen rondom vaccins.
Mypos, dat is het niet. Je hoeft mij niet te geloven maar misschien helpen VAERS eigen woorden je bij het vormen van een correcte mening:
The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) is a national vaccine safety surveillance program run by CDC and the Food and Drug Administration (FDA). VAERS serves as an early warning system to detect possible safety issues with U.S. vaccines by collecting information about adverse events (possible side effects or health problems) that occur after vaccination.
Bron: https://www.cdc.gov/vaccinesafety/ensur ... index.html
Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Je kunt door zelf de onderschriften te lezen je eigen conclusie trekken over in hoeverre het vaccineren van invloed is geweest op het overlijden. Twee voorbeelden:

Pt vacc. /w Mumpsvax 1st dose in response to local mumps epidemic, 2 wks later he developed chest pain & abnormal ECG. Admitt to hospital & died 2 days later /p admission /w DX of myocarditis.MD could not establish a causal relationship.

Pt vaccinated with MMR/HIB developed puffy eyes seen in office dx allergy given Benadryl; Seen 8AUG some vomiting, 9AUG admitted more puffiness & edematous See WORM for more details.

Pt vaccinated with DTP/OPV/HIB/MMR found apneic in crib on 06OCT90.

Allemaal mensen of baby's dus die vlak na het vaccineren rare reacties vertoonden en niet vrij lang daarna zijn overleden. 405 van deze gevallen waarbij je ervan uit kan gaan dat dit maar een paar procent is van de werkelijke aantallen aangezien de meeste mensen niet de moeite nemen om dit door te geven. Vrij schokkend dus. Zeker als je ervanuit gaat dat dit om het worst case scenario gaat namelijk overlijden.
Het klopt dat deze mensen vlak na het vaccineren rare reacties vertoonden en niet lang daarna zijn overleden. Het klopt dat je er van uit kan gaan dat de 405 gevallen slechts een deel van de lotgenoten betreft. Maar dat is nog steeds niet schokkend. VEARS legt namelijk geen causaal- maar een chronologisch verband tussen vaccineren en bijverschijnselen of complicaties als de dood. Staat precies uitgelegd op de pagina die ik hierboven als bron aanhaal. VAERS zegt verder op dezelfde pagina:
VAERS is used to detect possible safety problems – called “signals” – that may be related to vaccination. If a vaccine safety signal is identified through VAERS, scientists may conduct further studies to find out if the signal represents an actual risk.
Wat je dus nodig hebt om de verbanden tussen vaccinaties en deze gevallen te beoordelen zijn de uitgevoerde studies. Als je zelf al iets van een conclusie uit VAERS wilt trekken zul je net als de wetenschappers de bron moeten verifiëren. VAERS bevat namelijk enkel ongeverifiëerde meldingen zoals op de VAERS site te lezen staat. Dat maakt VAERS een ruwe databank, niet meer en niet minder. VAERS data kan op zichzelf ook niet schokkend zijn.
Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Eigenlijk ga ik niet meer op dit soort loze berichten in aangezien het toch altijd precies dat is. De onwetende mening van iemand die geen kritiek op vaccineren wil horen. En ik word nu weer bevestigd in die mening nu. Ik vind het eigenlijk zo zonde van mijn tijd...
Ik vind het erg vervelend dat je bij inhoudelijke kritiek van mijn kant gelijk op de man gaat spelen. Hier bijvoorbeeld weer met de kreet; 'loze berichten'. Je post hier tekst van iemand die zijn eigen bron tegenspreekt. Als ik daar vraagtekens bij plaats ga jij diezelfde bron ook tegenspreken. En als ik dan vervolgens de moeite neem om mijn standpunt over het topic verder toe te lichten noem je dat neerbuigend 'loze berichten' en bazel je over de 'onwetende mening van iemand die geen kritiek op vaccineren wil horen'. Daar neem ik aanstoot aan omdat ik meerdere malen aan heb gegeven kritisch te zijn op vaccinaties. Jij roept dat je dat bent maar je geeft nergens blijk van een kritisch inzicht. Klakkeloos iemand citeren en blind volgen heeft niets met kritisch zijn van doen. Het zou fijn zijn als je je standpunt eens ging verdedigen zonder op de man te spelen. Je gedrag holt je argumentatie alleen maar verder uit.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vaccingate

Bericht door univers » 07 nov 2019, 19:43

:post: ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 07 nov 2019, 19:44

MetalPig schreef:
07 nov 2019, 07:43
Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Het is een databank met alle bijwerkingen rondom vaccins. Je kunt door zelf de onderschriften te lezen je eigen conclusie trekken over in hoeverre het vaccineren van invloed is geweest op het overlijden. Twee voorbeelden:

Pt vacc. /w Mumpsvax 1st dose in response to local mumps epidemic, 2 wks later he developed chest pain & abnormal ECG. Admitt to hospital & died 2 days later /p admission /w DX of myocarditis.MD could not establish a causal relationship.
Daar is dus expliciet geen link gevonden met een vaccin.

Goed gekozen voorbeeld, Mypos [doh]
Dat lees jij. Ik lees heel wat anders. 2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie. Nu moet je je afvragen, wanneer zal een arts WEL stellen dat er een relatie is met de vaccinatie? Om dit te doen moet een arts alles loslaten wat hij of zij ooit heeft geleerd. Komt nog bij tegen dat hij zowel zijn collega's als Big Pharma waar hij of zij heilig geloof in heeft over zich heen krijgt.

Vandaar dat je bij dit soort situaties haast nooit leest dat een arts wel een causaal verband vindt met de vaccinatie.

En hetzelfde geldt voor de omgekeerde weg. Een arts vindt natuurlijk wel een causaal verband als de patient niet gevaccineerd is en bv de mazelen heeft en ook een longontsteking. Als die patient dan overlijdt dan word het onder het kopje dood door mazelen gearchiveerd en niet onder het kopje dood door longontsteking.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 07 nov 2019, 19:54

Vitharr schreef:
07 nov 2019, 19:25
Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Het is een databank met alle bijwerkingen rondom vaccins.
Mypos, dat is het niet. Je hoeft mij niet te geloven maar misschien helpen VAERS eigen woorden je bij het vormen van een correcte mening:
The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) is a national vaccine safety surveillance program run by CDC and the Food and Drug Administration (FDA). VAERS serves as an early warning system to detect possible safety issues with U.S. vaccines by collecting information about adverse events (possible side effects or health problems) that occur after vaccination.
Bron: https://www.cdc.gov/vaccinesafety/ensur ... index.html
Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Je kunt door zelf de onderschriften te lezen je eigen conclusie trekken over in hoeverre het vaccineren van invloed is geweest op het overlijden. Twee voorbeelden:

Pt vacc. /w Mumpsvax 1st dose in response to local mumps epidemic, 2 wks later he developed chest pain & abnormal ECG. Admitt to hospital & died 2 days later /p admission /w DX of myocarditis.MD could not establish a causal relationship.

Pt vaccinated with MMR/HIB developed puffy eyes seen in office dx allergy given Benadryl; Seen 8AUG some vomiting, 9AUG admitted more puffiness & edematous See WORM for more details.

Pt vaccinated with DTP/OPV/HIB/MMR found apneic in crib on 06OCT90.

Allemaal mensen of baby's dus die vlak na het vaccineren rare reacties vertoonden en niet vrij lang daarna zijn overleden. 405 van deze gevallen waarbij je ervan uit kan gaan dat dit maar een paar procent is van de werkelijke aantallen aangezien de meeste mensen niet de moeite nemen om dit door te geven. Vrij schokkend dus. Zeker als je ervanuit gaat dat dit om het worst case scenario gaat namelijk overlijden.
Het klopt dat deze mensen vlak na het vaccineren rare reacties vertoonden en niet lang daarna zijn overleden. Het klopt dat je er van uit kan gaan dat de 405 gevallen slechts een deel van de lotgenoten betreft. Maar dat is nog steeds niet schokkend. VEARS legt namelijk geen causaal- maar een chronologisch verband tussen vaccineren en bijverschijnselen of complicaties als de dood. Staat precies uitgelegd op de pagina die ik hierboven als bron aanhaal. VAERS zegt verder op dezelfde pagina:
VAERS is used to detect possible safety problems – called “signals” – that may be related to vaccination. If a vaccine safety signal is identified through VAERS, scientists may conduct further studies to find out if the signal represents an actual risk.
Wat je dus nodig hebt om de verbanden tussen vaccinaties en deze gevallen te beoordelen zijn de uitgevoerde studies. Als je zelf al iets van een conclusie uit VAERS wilt trekken zul je net als de wetenschappers de bron moeten verifiëren. VAERS bevat namelijk enkel ongeverifiëerde meldingen zoals op de VAERS site te lezen staat. Dat maakt VAERS een ruwe databank, niet meer en niet minder. VAERS data kan op zichzelf ook niet schokkend zijn.
Mypos schreef:
06 nov 2019, 17:42
Eigenlijk ga ik niet meer op dit soort loze berichten in aangezien het toch altijd precies dat is. De onwetende mening van iemand die geen kritiek op vaccineren wil horen. En ik word nu weer bevestigd in die mening nu. Ik vind het eigenlijk zo zonde van mijn tijd...
Ik vind het erg vervelend dat je bij inhoudelijke kritiek van mijn kant gelijk op de man gaat spelen. Hier bijvoorbeeld weer met de kreet; 'loze berichten'. Je post hier tekst van iemand die zijn eigen bron tegenspreekt. Als ik daar vraagtekens bij plaats ga jij diezelfde bron ook tegenspreken. En als ik dan vervolgens de moeite neem om mijn standpunt over het topic verder toe te lichten noem je dat neerbuigend 'loze berichten' en bazel je over de 'onwetende mening van iemand die geen kritiek op vaccineren wil horen'. Daar neem ik aanstoot aan omdat ik meerdere malen aan heb gegeven kritisch te zijn op vaccinaties. Jij roept dat je dat bent maar je geeft nergens blijk van een kritisch inzicht. Klakkeloos iemand citeren en blind volgen heeft niets met kritisch zijn van doen. Het zou fijn zijn als je je standpunt eens ging verdedigen zonder op de man te spelen. Je gedrag holt je argumentatie alleen maar verder uit.
Wie speelt er hier nu op de man? Als je het topic doorleest dan zul je zien dat ik de standpunten zeker wel verdedig. Alleen kies is ervoor om mijn battles te kiezen en niet lukraak overal op ga reageren omdat er in mijn ogen zeker regelmatig loze berichten tussen zitten. Van jou bv weet ik door schade en schande dat je gewoon blijft discussieren om het discussieren en nauwelijks iets toe kan geven. Dan sta je bij mij al met 1-0 achter want ik vind het nogal zinloos om mijn tijd daar aan te verdoen. Zo bedoel ik dat dus als ik heb over loze berichten.

On Topic:

Je stelt dat je VAERS niet kunt gebruiken omdat het enkel een ruwe databank is. Ik denk dat ook een ruwe databank door ons simpele zielen wel gebruikt kan worden om voorzichtige conclusies uit te trekken onder het mom van waar rook is is vuur. ALs normale mensen die moeite nemen om in zo'n databank de gegevens in te voeren van bekenden of familie mbt vaccinaties dan kan je er zeer zeker vanuit gaan dat ze dat niet voor niks doen. En dat die mensen dus vermoeden dat de vaccinatie verband houdt met het overlijden of met de bijwerkingen.

p.s. ZIe ook bovenstaande post voor meer info dat de conclusies van artsen of er een causaal verband is met vaccinatie zeer twijfelachtig is.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 08 nov 2019, 08:29

Mypos schreef:
07 nov 2019, 19:44
MetalPig schreef:
07 nov 2019, 07:43
Daar is dus expliciet geen link gevonden met een vaccin.
Goed gekozen voorbeeld, Mypos [doh]
Dat lees jij. Ik lees heel wat anders.
Vitharr heeft je al uitgelegd dat VAERS niet is wat jij denkt dat het is.

De conclusies die jij eruit trekt zijn gebaseerd op de drogreden post hoc ergo propter hoc (wiki).

gusteman

Re: Vaccingate

Bericht door gusteman » 08 nov 2019, 09:39

Mypos schreef:
07 nov 2019, 19:54
Vitharr schreef:Klakkeloos iemand citeren en blind volgen heeft niets met kritisch zijn van doen. Het zou fijn zijn als je je standpunt eens ging verdedigen zonder op de man te spelen. Je gedrag holt je argumentatie alleen maar verder uit.
Van jou bv weet ik door schade en schande dat je gewoon blijft discussieren om het discussieren en nauwelijks iets toe kan geven.
Discussiëren om het discussiëren ..... [think]

Dat compliment komt vrij vaak mijn richting uit ... en nu dus ook naar Vitharr toe.

Me dunkt dat we een clubje kunnen opstarten: M&W Forum leden die met loze berichten en wars van kritiek discussiëren om het discussiëren, afgekort DOD.

En natuurlijk als opposant (elke pool heeft een tegenpool) meteen ook maar een ander clubje: M&W Forum leden met een plank voor de kop, afgekort PVK.

En elk voorjaar komen de twee clubs tegen elkaar uit tijdens een dagje paintballen. :mrgreen:

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 08 nov 2019, 12:04

MetalPig schreef:
08 nov 2019, 08:29
Mypos schreef:
07 nov 2019, 19:44
MetalPig schreef:
07 nov 2019, 07:43
Daar is dus expliciet geen link gevonden met een vaccin.
Goed gekozen voorbeeld, Mypos [doh]
Dat lees jij. Ik lees heel wat anders.
Vitharr heeft je al uitgelegd dat VAERS niet is wat jij denkt dat het is.

De conclusies die jij eruit trekt zijn gebaseerd op de drogreden post hoc ergo propter hoc (wiki).
Vertel jij dat aan al die mensen die kinderen hebben met vaccinatieschade of zelfs dode kinderen na vaccinatie?

Als ik jou was zou ik eens wat verder op mijn argumenten in gaan ipv dit.

Dat lees jij. Ik lees heel wat anders. 2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie. Nu moet je je afvragen, wanneer zal een arts WEL stellen dat er een relatie is met de vaccinatie? Om dit te doen moet een arts alles loslaten wat hij of zij ooit heeft geleerd. Komt nog bij tegen dat hij zowel zijn collega's als Big Pharma waar hij of zij heilig geloof in heeft over zich heen krijgt.

Vandaar dat je bij dit soort situaties haast nooit leest dat een arts wel een causaal verband vindt met de vaccinatie.

En hetzelfde geldt voor de omgekeerde weg. Een arts vindt natuurlijk wel een causaal verband als de patient niet gevaccineerd is en bv de mazelen heeft en ook een longontsteking. Als die patient dan overlijdt dan word het onder het kopje dood door mazelen gearchiveerd en niet onder het kopje dood door longontsteking.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 08 nov 2019, 12:29

Mypos schreef:
08 nov 2019, 12:04
Dat lees jij. Ik lees heel wat anders.
Dan heb je niet goed gelezen of je leest wat je graag wilt lezen of je leest meer dan er staat.
Vitharr heeft je voorgekauwd wat er in die database staat en meer dan dat is het niet. Dat jij er meer uit wilt halen is prima, maar je conclusies worden niet ondersteund door die database.

NB: bovenstaande is een reactie op je argumenten.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 08 nov 2019, 12:32

MetalPig schreef:
08 nov 2019, 12:29
Mypos schreef:
08 nov 2019, 12:04
Dat lees jij. Ik lees heel wat anders.
Dan heb je niet goed gelezen of je leest wat je graag wilt lezen of je leest meer dan er staat.
Vitharr heeft je voorgekauwd wat er in die database staat en meer dan dat is het niet. Dat jij er meer uit wilt halen is prima, maar je conclusies worden niet ondersteund door die database.

NB: bovenstaande is een reactie op je argumenten.
Nog 1 maal proberen aangezien je het belangrijkste deel uit mijn verhaal gewoon overslaat. Kun je misschien verder ingaan op dit stukje?

2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie. Nu moet je je afvragen, wanneer zal een arts WEL stellen dat er een relatie is met de vaccinatie? Om dit te doen moet een arts alles loslaten wat hij of zij ooit heeft geleerd. Komt nog bij tegen dat hij zowel zijn collega's als Big Pharma waar hij of zij heilig geloof in heeft over zich heen krijgt.

Vandaar dat je bij dit soort situaties haast nooit leest dat een arts wel een causaal verband vindt met de vaccinatie.

En hetzelfde geldt voor de omgekeerde weg. Een arts vindt natuurlijk wel een causaal verband als de patient niet gevaccineerd is en bv de mazelen heeft en ook een longontsteking. Als die patient dan overlijdt dan word het onder het kopje dood door mazelen gearchiveerd en niet onder het kopje dood door longontsteking.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 08 nov 2019, 12:34

MIJN BRIEF AAN MARK RUTTE – IK DAAG U UIT OM SAMEN MET MIJ BEN LUCAS CEO MSD (MERCK & CO) TER VERANTWOORDING TE ROEPEN

Beste Minister-president

Natuurlijk stond ik met mijn neus vooraan om u als eerste aan te spreken na uw speech op het VVD Festival van 15 juni jl.

Zelfs de NOS was ik te snel af om u te betrekken bij mijn afspraak met de heer Klaas Dijkhoff

Vol vuur stond u net daarvoor uw verhaal af te steken over hoe CEO’s hun gezicht eens moeten laten zien in het publieke debat.

U liet weten met weemoed terug te kijken naar de “good old times” toen directeuren nog wel verantwoording aflegden in de media.

Dat vervolgens de fractievoorzitter van uw eigen partij zou kiezen voor dezelfde struisvogelpolitiek als de CEO's die u aansprak had u misschien ook niet voorzien.

Of wel? Was u het juist, die aan de heer Klaas Dijkhoff het advies gaf om zijn belofte met mij niet na te komen?

Ik weet het niet, maar ik ga het u zeker vragen op het VVD festival 23 november a.s. Maar genoeg over de heer Dijkhoff en zijn belofte aan mij.

HET GAAT IN DEZE BRIEF OVER IETS VEEL BELANGRIJKERS

Het gaat over bezieling, ethiek, transparantie, verantwoordelijkheid nemen en excuses aanbieden als je mensen misleidt.

Op deze 15e juni stelde u terecht dat teveel CEO’s zich in hun ivoren torens verstoppen https://tinyurl.com/y4fawebv (16:00 min). Ik kon het niet meer met u eens zijn.

Want ik heb net als heel veel andere Nederlanders mijn buik vol van alle manipulaties en omkeringen van de grote multinationals.

Of het nu gaat over de censuur van Google, de misleidende producten van de voedingsindustrie, de chemicaliën van de Monsanto’s van deze wereld of de financiële wereld die nog steeds niet weet wat het betekent om moreel en ethisch te handelen.

Het uiterlijke probleem ziet er misschien anders uit, maar het onderliggende spel, dat met ons als belastingbetalers wordt gespeeld is precies hetzelfde.

Ik ben dus ook overtuigd dat wij als mensen zelf moeten opstaan en zelf het spel en het systeem drastisch moeten veranderen.

Dit veranderen start voor mij ook door met z'n allen één voor één alle CEO’s en politici ter verantwoording te roepen, die ons in de afgelopen jaren hebben misleid en bedrogen.

EN DIT BEGINT VANDAAG

Laten we beginnen met de industrie die de kroon spant als het gaat om het misleiden van de mensheid. De farmaceutische industrie.

Als er één industrie is, die keer op keer schaamteloos elke ethische norm overschrijdt dan is het de farmaceutische industrie wel.

Het zijn organisaties die claimen het beste voor te hebben met onze gezondheid, die de grootste misstanden veroorzaken.

Het zijn de GSK´s van deze wereld, die keer op keer precies hetzelfde proces doorlopen.

Eerst de angst voor een ziekte kunstmatig oppompen.
Dan een medicijn op de markt brengen.

Dan de bijwerkingen verzwijgen.
Dan de winst binnen harken.

Dan de klachten binnenkrijgen.
Dan de klachten negeren.

Dan rechtszaken traineren en ze vervolgens afkopen met een schikking.
Dan ondanks de schikking stug blijven ontkennen dat je misstanden hebt begaan

Dan voor je aandeelhouders concluderen dat de winst van het misdadige product veel hoger is geweest dan de schikking, die je hebt moeten treffen.

En dan als CEO een nog grotere bonus ontvangen. Het is een beproefd recept dat keer op keer doorlopen wordt.

En voor iedereen die dit niet durft te geloven, doe je eigen onderzoek. Lees met pijn in je hart en afschuw in je hoofd het rapport van de ethische misstanden in de farmaceutische industrie van de ASN Bank.

WE GAAN ER IN NEDERLAND EEN EIND AAN MAKEN

Aan deze cyclus gaan we in Nederland met elkaar een eind maken als het aan mij ligt. Zeker omdat deze bedrijven ook de vaccins maken waar we onze gezonde baby’s mee inenten.

Ik geloof dat het kan. Ik weet zeker dat het kan. En meneer Rutte als u echt een Minister-President wilt zijn voor alle Nederlanders, dan loopt u vooruit.

Dan verstopt u zich niet zoals de heer Dijkhoff zich maandenlang voor mij heeft verstopt.

Dan bent u de eerste, die deze CEO’s van deze verziekte industrie ter verantwoording gaat roepen.

Maar wees getroost dit hoeft u echt niet alleen te doen. Ik ga u hier met alle plezier bij helpen.

De VVD is er immers voor doeners en in deze kwestie ben ik graag een doener. Ik heb zelfs al gekozen bij welke farmaceut we starten.

LATEN WE STARTEN MET DE BMR VACCIN PRODUCENT MERCK & CO

Voor iedereen die mij al een tijdje volgt zal het niet verbazen dat, de heer Ben Lucas CEO MSD in Nederland (Merck & Co). https://tinyurl.com/y6mpola9 bovenaan mijn verlanglijstje staat.

Vroeger leefden nog veel mensen met het beeld dat vaccins worden gemaakt door ideologische instellingen waar iedereen heel veel van kinderen houdt.

Maar net zoals ik zijn steeds meer mensen wakker geschud uit deze illusie en hebben we ontdekt dat het tegendeel waar is.

Het zijn organisaties die alles doen om de aandeelhouders te pleasen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Kenneth Frazier CEO Merck & Co vroeger advocaat was. https://tinyurl.com/y6orcazk

Dat komt mooi uit als CEO van Merck & Co met alle rechtszaken waar zij in verwikkeld zijn. Zo lagen er een jaar geleden nog zo'n 9.400 product aansprakelijkheidsclaims op hen te wachten.

SO MISTER PRESIDENT LET’S START

Misschien heeft u zelf geen tijd om de eerste brief zelf te schrijven, Daarom ga ik dit voor u doen en volgt deze snel hier op facebook.

Natuurlijk weet ik ook wel dat heel veel mensen gaan zeggen,
ach Frank de heer Mark Rutte gaat je helemaal niet helpen.

Onze Minister President wil veel te graag bevriend blijven met alle CEO's van de grote multinationals.

Speciaal voor al die mensen, die dit denken roep ik ook andere politici op om eens hun daadkracht te tonen en de CEO’s van de farmaceuten persoonlijk ter verantwoording te roepen.

Dus nodig ik hierbij ook Sophie Hermans, Maarten Hijink Gert-Jan Segers, Evert Jan Slootweg, Leonie Sazias, Rens Raemakers, Thierry Baudet en Gijs van Dijk,op om hierin samen op te trekken.

Tijdens een mogelijke nieuwe rondetafelgesprek vaccinaties kunnen jullie deze CEO’s eens net zo roasten zoals ze dit een paar maanden geleden in Amerika deden https://tinyurl.com/y3fb5mfe

Beste Mark Rutte, mijn brief voor de heer Ben Lucas volgt snel. Op naar een gelijkwaardige, eerlijke, transparante, vrije, liefdevolle en bezielde wereld.

Met gezonde groet,
Frank Ruesink

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 08 nov 2019, 12:37

En hoe denken jullie over dit rapport van de ASN bank?

https://www.asnbank.nl/nieuws-pers/rapp ... orden.html

Hoe kun je nou toch een bedrijfstak vertrouwen wat gewoon een grote Mafia bende is in het maken van medicijnen en vaccinaties?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 08 nov 2019, 12:37

Mypos schreef:
08 nov 2019, 12:32
Nog 1 maal proberen aangezien je het belangrijkste deel uit mijn verhaal gewoon overslaat. Kun je misschien verder ingaan op dit stukje?

2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie.
Nu moet je je afvragen, wanneer zal een arts WEL stellen dat er een relatie is met de vaccinatie?
Wanneer er WEL een relatie met de vaccinatie vast te stellen is.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 08 nov 2019, 12:59

MetalPig schreef:
08 nov 2019, 12:37
Mypos schreef:
08 nov 2019, 12:32
Nog 1 maal proberen aangezien je het belangrijkste deel uit mijn verhaal gewoon overslaat. Kun je misschien verder ingaan op dit stukje?

2 weken na vaccinatie pijn in borst en abnormale ECG. Opgenomen in ziekenhuis en 2 dagen later overleden. De arts stelt dat er geen relatie is met de vaccinatie.
Nu moet je je afvragen, wanneer zal een arts WEL stellen dat er een relatie is met de vaccinatie?
Wanneer er WEL een relatie met de vaccinatie vast te stellen is.
Als jij een arts zou zijn en je hebt jarenlang gestudeerd en altijd te horen gekregen dat iets A is. Denk je dat je dan snel geneigd bent om te zeggen dat iets geen A is maar B? Met als gevolg dat al je collega's je uitlachen of nog erger je wordt ontslagen?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Vaccingate

Bericht door MetalPig » 08 nov 2019, 14:04

Mypos schreef:
08 nov 2019, 12:59
Als jij een arts zou zijn en je hebt jarenlang gestudeerd en altijd te horen gekregen dat iets A is. Denk je dat je dan snel geneigd bent om te zeggen dat iets geen A is maar B? Met als gevolg dat al je collega's je uitlachen of nog erger je wordt ontslagen?
Dat staat zo ver van mijn werkelijkheid af dat ik me daar geen realistische voorstelling van kan maken. Jij wel?

Vanuit die onwetendheid zou ik zeggen dat ik mijn integriteit zou winnen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Vaccingate

Bericht door Mypos » 08 nov 2019, 14:41

MetalPig schreef:
08 nov 2019, 14:04
Mypos schreef:
08 nov 2019, 12:59
Als jij een arts zou zijn en je hebt jarenlang gestudeerd en altijd te horen gekregen dat iets A is. Denk je dat je dan snel geneigd bent om te zeggen dat iets geen A is maar B? Met als gevolg dat al je collega's je uitlachen of nog erger je wordt ontslagen?
Dat staat zo ver van mijn werkelijkheid af dat ik me daar geen realistische voorstelling van kan maken. Jij wel?

Vanuit die onwetendheid zou ik zeggen dat ik mijn integriteit zou winnen.
Ik kan me daar zeker wel een voorstelling van maken. Ik begin regelmatig tegen een stel vrienden over bv de UFO doofpot (heb zelfs een keer een speciale avond georganiseerd) of over het financiele systeem en de corruptie daarin. Of bv tegen mijn nichtje die huisarts is over vaccinaties. En dan merk je dat er enorm veel weerstand is om uberhaupt de gedachte te overwegen dat iets anders is dan dan wat men geleerd is en heel lang heeft gedacht. Maar ik merk ook dat ik zeer goed kies tegen wie ik over dit soort dingen begin aangezien ik door schade en schande wijs geworden ben.

En in bovenstaand voorbeeld gaat het over iemands werk/carriere. Hetgeen natuurlijk cruciaal is voor de rest van iemands leven. En dan doe je dat soort dingen niet zo snel. Merk ik aan mezelf al en ik zie om me heen dat ik iemand ben die zijn nek al vaker uitsteekt dan de gemiddelde mens.

Er zijn hier trouwens ook vele studies naar gedaan. De neiging van mensen om te conformeren aan het gemiddelde of normale standpunt. Dat is een enorme kracht die daar op zit.

Plaats reactie