WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80571
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 28 aug 2021, 07:37

De mens is tot vreselijke dingen in staat beste Herman50.
Dus dit scenario sluit ik niet uit.
Ik zeg niet dat het zo is , laten we hopen van niet.
Maar ik sta nergens meer van te kijken in deze wereld.

Dat China volledige openheid en medewerking niet toestaat is ook niet normaal.
Ook al zou het per ongeluk ontsnapt zijn dan moet men dat gewoon toegeven.
Maar dat schijnt niet te kunnen in deze wereld want de consequenties zullen denk ik heel groot zijn.
Op wat voor manier weet ik niet, maar een wereldwijde pandemie veroorzaken ongeluk of niet, zal niet geruisloos in de la verdwijnen.

Maar eerst maar eens het vervolgonderzoek afwachten wat Joe gaat doen.
Hopelijk krijgen we eens het eerlijke antwoord , maar dat zal de geschiedenis eens uitwijzen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 03 sep 2021, 18:27

Werkgeversorganisaties zeggen dat werkgevers vaccinatiebewijs willen.
Was te verwachten, regering kan zijn handen wassen in onschuld, vaccinatieverplichting word gewoon via werkgevers gespeeld.
Werkgevers mogen dan ongevaccineerden weigeren.

Regering kan doen alsof neus bloedt.
Dus geen vaccinatie bewijs, geen baan meer, geen inkomen.
Bij UWV zal vast wel geregeld zijn dat je dan ook geen uitkering krijgt.

Wat nou, geen vaccinatieverplichting, wel dus....

Massaal ontslag nemen met z'n allen , net als in Frankrijk....

Stelletje fokkers [burn]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13648
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 03 sep 2021, 18:36

:post: Osiris.
Het is dictatuur.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 03 sep 2021, 19:52

Ga maar weer eens juridisch advies inwinnen bij m'n rechtsbijstand.
Heb zo'n fascistische nazi manager, die dit geheid gaat doorvoeren.

Als dit grondwettelijk of op basis van de Neurenberg codes niet mag, klaag ik ze aan.
Anders is het einde oefening en beland ik onder een brug, na 37 jaar jezelf kapot gewerkt te hebben.
Dan zet ik er zelf wel een punt achter...

Nazi's .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 04 sep 2021, 09:25

Het is dictatuur.
Daar leven we al jaren in, dictatuur

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13648
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 04 sep 2021, 09:45

;P! Uni.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 04 sep 2021, 13:29

Al vaker over gesproken; de Neurenberg Code.
Naar aanleiding van de wanstaltige experimenten van de nazi's op eigen 'unter' bevolking, krijgsgevangenen en joden in de jaren 30 en 40 vorige eeuw,
zijn deze na de processen van talloze nazi kopstukken opgesteld, om dit niet meer voor te laten komen.

Huidige farmaceutische bedrijven omzeilen deze codes, vaak geholpen door corrupte waakhondorganisaties ( CDC,FDA , maar ook de gelijksoortige RIVM's van vele landen )

Hier een opsomming van die codes en bepaal zelf hoeveel daarvan van toepassing is op de afgelopen 2 jaar.

https://www.dodelijkeleugens.nl/code-va ... eiligheid/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 04 sep 2021, 17:59

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door 4l13N » 04 sep 2021, 18:14

De Neurenbergcode is voortgekomen uit een strafproces tegen nazi-Duitsland. De code is enkel van toepassing op medische experimenten. Omdat de vaccinatiecampagne geen experiment is, is de code hier helemaal niet op zijn plaats. De gebruikte coronavaccins werden goedgekeurd na degelijke klinische studies. Bovendien is het moreel verwerpelijk om de vaccinatiecampagne te vergelijken met een van de donkerste episodes uit onze geschiedenis.

https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... iecampagne

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 04 sep 2021, 21:46

4l13N schreef:
04 sep 2021, 18:14
De Neurenbergcode is voortgekomen uit een strafproces tegen nazi-Duitsland. De code is enkel van toepassing op medische experimenten. Omdat de vaccinatiecampagne geen experiment is, is de code hier helemaal niet op zijn plaats. De gebruikte coronavaccins werden goedgekeurd na degelijke klinische studies. Bovendien is het moreel verwerpelijk om de vaccinatiecampagne te vergelijken met een van de donkerste episodes uit onze geschiedenis.

https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... iecampagne
De vaccins zijn alle 4 experimentele gen therapieeen, de nieuwe MRNA techniek is nu voor het eerst op mensen toegepast.
Bij alle 3 of 4 eerdere klinische dierproeven , stierven alle proefdieren.

Malone de maker en uitvinder van die techniek heeft allang gezegd, dat het nooit op mensen toegepast had mogen worden in dit stadium,word inmiddels met de dood bedreigd.

Geen van allen had definitieve goedkeuring, alleen slechts als noodverordening, alle 4 zouden in trialversie zijn tot 2023.
Echter schijnt door corrupte tussenkomst van CDC en FDA, de Pfizer versie in VS inmiddels vrij recentelijk wel die definitieve goedkeuring te hebben gekregen.
Waarom ?
Omdat ze een experimentele behandeling/medicatie schijnbaar niet juridisch iedereen kunnen verplichten, een volledig goedgekeurd, zogenaamd vaccin, wel .

Ze hadden alle 4 nooit de naam vaccin mogen krijgen alszijnde gen therapie, dit is handig omzeild door diverse partijen ( Fauci speelt daar een cruciale rol in vanaf dag 1 ) om dit zo snel mogelijk op de markt te krijgen.
Anders had het jaren meer aan onderzoek gekost dan een werkelijk vaccin.

Dus die codes zijn wel degelijk van toepassing op het hele gebeuren.
Je hebt 'informed consent' ( op basis van volledige informatie ? NOT, totale misleiding ) gegeven aan een experiment,waar je niemand voor aansprakelijk kan stellen.
Waar eerder genoemde experts in dit topic al hebben aangegeven dat het desastreuze gevolgen gaat hebben op kortere,maar zeker langere termijn.

Als iedereen die nu volledig gevaccineerd nu ook eens de staande dagvergoeding zou opeisen ( 500 euro p/dag ) voor hun experimentele behandeling , kan het nog eens heel leuk gaan worden.

Maar blijf geloven wat je wilt geloven, je zult het aanstaande half jaar gaan zien ( als influenza haar intrede doet ) ....of niet, want zal hoogstwaarschijnlijk valselijk verklaard gaan worden als covid/ deltavariant of een ander uit de hoed getoverde variant, die nog extremer 'ubermenschlich ' gevaarlijker en dodelijker zal schijnen te zijn.
Wat bij geen enkel virus het geval is, ook niet bij Sars, waarvan de Sarscov 2 familie zou moeten zijn ( NOT bestaat simpelweg niet , nooit bewezen wereldwijd )
Dat kun je natuurlijk ook klakkeloos allemaal gaan geloven.

Persoonlijk hoop ik dat deze eerder genoemde experts het mis hebben, maar gezien het huidige aantal doden in Europa , Witte noemt 20.000 officiele Eudravigilance cijfers, echter deze schademeldingssite registreert normaliter maar 1 tot 10% van werkelijke getallen, hou ik mijn hart vast.
Vanwege protocollen voor medici om vaccins te negeren als werkelijke doodsoorzaak ( om vaccinatiegraad te halen ) kun je er maar beter vanuit gaan dat het minder dan die 1 % is, wat werkelijk aantal op 2 miljoen doden in Europa brengt en zo langzamerhand zo'n 150 miljoen met bijwerkingen .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 04 sep 2021, 22:25

Osiris schreef:
03 sep 2021, 18:27
Dus geen vaccinatie bewijs, geen baan meer, geen inkomen.
Noem eens een voorbeeld waarbij iemand zonder vaccinatiebewijs is ontslagen. Bij mij weten is dat in Nederland totaal niet aan de orde.
univers schreef:
04 sep 2021, 09:25
Daar leven we al jaren in, dictatuur
We hebben in Nederland nog steeds een democratie waar ze in vele andere landen jaloers op zijn.
Osiris schreef:
04 sep 2021, 13:29
Huidige farmaceutische bedrijven omzeilen deze codes, vaak geholpen door corrupte waakhondorganisaties ( CDC,FDA , maar ook de gelijksoortige RIVM's van vele landen )
Farmaceutische bedrijven moeten gewoon aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Weer zo'n mooie site met de welbekende doneerknop. Waar heb ik die nog meer gezien? Ik weet het weer: viruswaarheid, waarmee Willem Engerd geld op zijn zakelijke rekening van zijn dansschool heeft ontvangen en waarmee hij een lapje grond in Spanje heeft kunnen kopen. Verder zijn er nog meer sites die "de waarheid" vertellen en "de staat aan gaan pakken" waarmee via de doneerknop aardig wat geld op hun privé rekening gestort wordt.
Osiris schreef:
04 sep 2021, 21:46
De vaccins zijn alle 4 experimentele gen therapieeen, de nieuwe MRNA techniek is nu voor het eerst op mensen toegepast.
Bij alle 3 of 4 eerdere klinische dierproeven , stierven alle proefdieren.
Het idee achter mRNA bestaat al sinds 1960, het eerste experiment sinds 1961. De ontwikkeling van mRNA is in 1990 echt van start gegaan en sinds 2020 op de markt toegelaten. De techniek achter mRNA is dus alles behalve nieuw en zeker niet experimenteel meer. De vereiste testfases zijn allemaal doorstaan. De testfase heeft er ook voor gezorgd dat vele andere vaccins niet zijn toe gelaten, wat dus aan geeft dat er echt wel een scherpe controle is. Maar "experimentele gen therapie" klinkt wel lekker als je tegen de vaccinatie bent.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4698
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 04 sep 2021, 22:40

Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 04 sep 2021, 22:59

Op https://annelies.backme.org/ kan je haar een financiële steuntje in de rug geven. Via Twitter kan ze daar donateurs voor vinden.
In deze Tweet is zo ook weer het welbekende onzin aan het uitbraken aangezien het vaccin juist zorgt voor een verminderde kans op mutaties.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80571
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 05 sep 2021, 08:22

Gouwepeer schreef :


Op https://annelies.backme.org/ kan je haar een financiële steuntje in de rug geven. Via Twitter kan ze daar donateurs voor vinden.
In deze Tweet is zo ook weer het welbekende onzin aan het uitbraken aangezien het vaccin juist zorgt voor een verminderde kans op mutaties.
Ben benieuwd hoeveel zo’n Annelies bij elkaar harkt .
Voor de rest Gouwepeer :post:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 05 sep 2021, 08:26

https://nos.nl/artikel/2396327-werkgeve ... oneel-zien
https://nos.nl/artikel/2396440-meerderh ... cineerd-is

Dit is wat NOS teletekst meldde op 4-9-2021
Op de originele tv pagina stond dat werkgevers de mogelijkheid moeten hebben personeel te weigeren als ze niet gevaccineerd of getest zijn.
Kantoorpersoneel kan nog e.v.t. thuiswerken, de rest niet.
Daarmee zou dus de verplichting afgedwongen worden te vaccineren of constant te laten testen,anders kom je er niet meer in.

Met als enige eindconclusie ontslag, als je dit weigert te doen.

Met de Jonge aan het roer, uiteraard straks vanwege 'enorme druk vanuit werkgevers en organisaties ', kun je er op wachten dat dit uiteindelijk gaat gebeuren.
Aanstaande dus , nog niet zover.

Zoals eerder gezegd kunnen ze dit juridisch nog niet via wetten vastleggen, omdat de 'vaccins ' in Europa alle 4 nog geen definitieve goedkeuring hebben en nog steeds experimenteel zijn, vallen dan onder de Neurenberg code.
Zodra die definitieve goedkeuring er wel is ( word 'geregeld ' net als in VS ), word het gezien als 'vaccin' en dan kan het wel.
De MRNA techniek is niet nieuw, dat ze afgelopen jaar als ' vaccin ' op mensen gebruikt worden, wel.
Zeer zeker niet te vergelijken met eerdere vaccins.

In Frankrijk hebben ze dit al in bepaalde sectoren ( o.a. horeca en zorg ) wel gedaan, mensen namen in grote getale ontslag of kregen ontslag.
Gevolg leegloop van personeel in die sectoren met als gevolg instorting.
Met de andere extreme covid proeftuinen Israel en Australie zal het zeer waarschijnlijk niet anders zijn.

Ook hier in NL verlaten steeds meer mensen de zorg, waardoor de al jarenlange aanwezige te hoge werkdruk, nog veel hoger word ( wat elke keer weer als covid excuus word gebruikt, wat al een tiental jaren eveneens door griepseizoen overbelast raakte ).
Kan de horeca ook niet meer aan personeel komen, zal alleen maar erger worden als vanaf 25 september de horeca er aan mag geloven met verplichte test en vaccinatiebewijzen.
Mensen zijn niet achterlijk....

Zal hooguit niet doorgaan als genoeg mensen hiertegen in opstand komen, dan is het pas democratie.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 05 sep 2021, 09:49

Osiris schreef:
05 sep 2021, 08:26
Kantoorpersoneel kan nog e.v.t. thuiswerken, de rest niet.
Dat ongevaccineerden thuis moeten werken in plaats van op kantoor is mij bekend. En dat ongevaccineerde ziekenhuispersoneel niet in contact mogen komen met verzwakte patiënten is mij ook bekend, en klinkt ook vanzelfsprekend. Ik snap zelfs heel goed dat klanten kunnen eisen dat er alleen gevaccineerd personeel wordt gestuurd zodra er bij de klant thuis werkzaamheden worden uitgevoerd. Vaccineren blijft uiteraard een keuze.
Osiris schreef:
05 sep 2021, 08:26
Zal hooguit niet doorgaan als genoeg mensen hiertegen in opstand komen, dan is het pas democratie.
Een democratie betekend dat er uit wordt gegaan van de meeste stemmen. En het grootste deel van de bevolking is nog steeds voor het vaccineren en voor de nodige maatregelen. Alleen hoor je die doelgroep niet klagen en gaan zij niet demonstreren.
Als het kleine deel van de bevolking zijn zin door weet te drijven door middel van in opstand komen is dat eigenlijk een vorm van dictatuur. Zij willen namelijk als klein deel van de bevolking hun zin door drijven. Een samenleving kan alleen functioneren als er regels zijn. En die regels kunnen bij sommige weerstand oproepen.

Is het volgens jou ook een vorm van dictatuur dat mensen zonder rijbewijs geen auto mogen besturen, en vind jij dat de bevolking zonder rijbewijs daar ook maar tegen in opstand moeten komen omdat het dan pas democratie is?

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4698
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 05 sep 2021, 10:45

Ik constateer wederom een appel met peren vergelijk bij jou gouwepeer.
Hoe kan je nu een stukje verkeersveiligheid vergelijken met het beschikkingsrecht op lichaam.
Het moge ook zo zijn dat als mensen die niet gevaccineerd zijn en voor bepaalde maatschappelijke zaken door de overheid geweerd worden deze ook minder hoeven bij te dragen. Ik doel hier op o.a. belastingbetaling. De niet gevaccineerden betalen net zoveel belasting en genieten dezelfde rechten. Door deze rechten te ontnemen zou men in een democratie ook minder hoeven bijdragen. Toch.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 05 sep 2021, 10:57

Witte wel schreef:
05 sep 2021, 10:45
Ik constateer wederom een appel met peren vergelijk bij jou gouwepeer.
Het vergelijk is inderdaad appels met peren maar mijn voorbeeld ging meer over de noemer "democratie". Het is een feit dat het grootste deel van de bevolking nog steeds voor het vaccineren is, wat dus de stelling "dictatuur" van tafel veegt.
Witte wel schreef:
05 sep 2021, 10:45
De niet gevaccineerden betalen net zoveel belasting en genieten dezelfde rechten.
Met de QR code voor toegang (het groene vinkje) hebben de gevaccineerden wel een streepje voor. Door middel van "testen voor toegang" kunnen dezelfde deuren ook voor niet gevaccineerden worden geopend. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat een deel van de niet gevaccineerden (en nee, ik zal ze niet allemaal over 1 kam scheren) tegen elke regel aan blijven schoppen omdat zij het er niet mee eens zijn.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 05 sep 2021, 11:05

Laten we één ding duidelijk stellen, "democratie" bestaat niet.
Wordt ons door een spiegel voorgehouden.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 05 sep 2021, 11:23

univers schreef:
05 sep 2021, 11:05
Laten we één ding duidelijk stellen, "democratie" bestaat niet.
Wordt ons door een spiegel voorgehouden.
Wij mogen elk 4 jaar stemmen voor een nieuwe regering, iets wat onder de noemer "democratie" valt. Verder is er ook een 4 jaarlijkse provinciale staten verkiezingen, waarbij je op het niveau van de provincie het bestuur kan kiezen. Van daaruit komt ook de bezetting van de 1e kamer voort, die besluiten vanuit de 2e kamer moeten keuren. Dat is dus ook een sterk staaltje democratie.
Dat partijen samen moeten werken en een coalitie moeten vormen is weer een ander verhaal. Dat de grootste partij door die coalitie ook moet luisteren naar de andere partijen in die coalitie staat dan ook weer los van het feit dat wij in een democratie leven. Ik heb van mijn ouders ook opvoeding gehad met bepaalde regels waar ik het als kind niet altijd mee eens was. Toch leven we ondanks dat in een democratie.
En dat niet iedereen zijn/haar zin zal krijgen is ook een bekend gegeven. We leven met ruim 17 miljoen mensen in 1 land en die kan je niet allemaal hun zin geven. We kunnen wel 2 keer per 4 jaar stemmen om van onze democratie gebruik te maken.

Plaats reactie