WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 14 jan 2022, 17:09

Eentje uit de oude doos , lang geleden.
Waar waren die mondkappen ook weer voor .....?

https://vk.com/video516205560_456239104

Maar we gaan nu de medische kappen gebruiken :rolfl:
Van de tientallen onderzoeken afgelopen 20 jaar naar mondkappen ( de effectiviteit tegen een virusinfectie nihil, wel tegen bacteriele infecties,vandaar dat ze in ziekenhuizen gebruikt worden ) was er ooit eentje, waar uit kwam dat de medisch gebruikte variant misschien zo'n 5 a 6 % virusverspreiding kon tegen gaan ,EENTJE !!

En die fantastische experts hebben er dus anderhalf jaar over gedaan om daar achter te komen. :rolfl:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 14 jan 2022, 18:00

;P! Osiris.

Twee jaar lang waren de stoffen mondkapjes en die blauwe wegwerp kapjes goedgekeurd en nu zijn ze ineens niet meer goed?
Wie verneukt nou wie?
Die dingen, welke je ook gebruikt geven geen honderd procent bescherming en bieden schijnveiligheid, dat zou nou toch ook tot de mensen door moeten dringen die twee jaar lang met zo'n ding hebben gelopen?
Ik zou me in ieder geval zwaar besodemieterd voelen als ik twee jaar lang in volle overtuiging met zo'n ding heb gelopen wat zou moeten helpen tegen besmetting en nu hoor dat ze ineens niet meer helpen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 14 jan 2022, 18:01

Wat de zogenaamde vaccins werkelijk doen ;
Bestaande genen vernietigen en ze vervangen door o.a. dierlijke en nanotechnologie.
Walgelijk, pure eugenetica om de bestaande mens te transformeren tot een gehoorzaam slavenras , wat nog amper menselijk te noemen zal zijn.

Gareth Icke in gesprek met Dr Ariyana Love die de patenten en studies nageplozen heeft.

https://davidicke.com/2022/01/14/right- ... f-disease/

PS nog een leuke bijkomstigheid .
Als je die troep ingespoten hebt gekregen word je een gemodificeerd mens, geen uniek eigen soort meer ,
want degene die patenthouder is van het ingespoten spul in je lijf, word jouw eigenaar.
Kan met jou doen wat hij wil,je bent zijn eigendom geworden.
Net als in vroegere tijden waar je als slaaf een eigendoms merkteken kreeg ( tattoo of brandmerk, net als vee ) .
Laatst gewijzigd door Osiris op 14 jan 2022, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 14 jan 2022, 18:07

Fenna schreef:
14 jan 2022, 18:00
;P! Osiris.

Twee jaar lang waren de stoffen mondkapjes en die blauwe wegwerp kapjes goedgekeurd en nu zijn ze ineens niet meer goed?
Wie verneukt nou wie?
Die dingen, welke je ook gebruikt geven geen honderd procent bescherming en bieden schijnveiligheid, dat zou nou toch ook tot de mensen door moeten dringen die twee jaar lang met zo'n ding hebben gelopen?
Ik zou me in ieder geval zwaar besodemieterd voelen als ik twee jaar lang in volle overtuiging met zo'n ding heb gelopen wat zou moeten helpen tegen besmetting en nu hoor dat ze ineens niet meer helpen.
Word in de video door voormalig minister van Ark gewoon toegegeven dat ze niet werken,maar als experiment gebruikt zijn om gedragsbeinvloeding te creeren.
Ze hebben nooit 100 % gewerkt, de werking is nul, wel psychologisch.
Dat heeft blijkbaar wel gewerkt.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 14 jan 2022, 19:21

Ik heb er 2 leggen.
Wie wat bewaard, heeft wat. :mrgreen:
Denk dat ik morgen er maar 1 opzet.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 14 jan 2022, 19:34

univers schreef:
14 jan 2022, 19:21
Ik heb er 2 leggen.
Wie wat bewaard, heeft wat. :mrgreen:
Denk dat ik morgen er maar 1 opzet.

Afbeelding
In tegenstelling tot al die andere luiers, deze beschermt wèl ;P!
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 14 jan 2022, 19:39

univers schreef:
14 jan 2022, 19:21
Ik heb er 2 leggen.
Wie wat bewaard, heeft wat. :mrgreen:
Denk dat ik morgen er maar 1 opzet.

Afbeelding
Pakken ze je direct op :rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 14 jan 2022, 21:48

Wel een ander filterke er op draaien hè uni, dit is een gas filter.
Ik weet niet of ze er zijn, de virusfilters. Misschien heeft Kaspersky de oplossing. :mrgreen:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 14 jan 2022, 23:10

:rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 15 jan 2022, 10:10

Wat mij opvalt, is dat alle gevaccineerden die ongevaccineerden voor malle Eppie en complotdenkers uitmaakten, steeds stiller worden nu er toch steeds meer boven tafel komt dat de ongevaccineerden toch niet op alle vlakken ongelijk hebben
Daarentegen neemt de vijandigheid naar ongevaccineerden toe, ook in vrienden- en familiekring alsof wij ongevaccineerden overal de schuld aan hebben.
Daar waar ik eerst normaal met ze kon praten over coronakwesties, voel je nu irritatie en worden de gesprekken soms ronduit vijandig, zelfs met mijn moeder en mijn tante kan ik er niet meer normaal over praten zonder dat ze geïrriteerd raken en mij een complotdenker vinden.
Ook al citeer ik dingen van GGD, Lareb, RIVM of OMT zeggen ze glashard dat ook dat nepnieuws is terwijl ze wel voor de booster gaan die door de GGD word aangeraden, dat geloven ze dan weer wel.

Nou, ze zakken er maar in.

Aan een kant begrijp ik het ook nog wel als je al die tijd hebt geroepen dat de ongevaccineerden ongelijk hebben en wappies zijn nu blijkt dat ze toch niet op alle vlakken ongelijk hebben, dat je je dan geen houding weet te geven en het op de ongevaccineerden afreageert.
Ze voelen zich waarschijnlijk vernacheld en reageren dat nu op ongevaccineerden af.

De mondkapjes zijn en pracht voorbeeld van hoe mensen voor de gek worden gehouden
Nogmaals, twee jaar lang waren katoenen mondkapjes goed bevonden en nu ineens deugen ze niet meer.
Ik zou dan ook als katoenen mondkapjes drager mij belazerd voelen, zeker als je bedenkt hoeveel mensen je als katoenen mondkapje drager, de huid hebt vol gescholden omdat dit niets droegen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 15 jan 2022, 12:09

Fenna schreef:
15 jan 2022, 10:10
Wat mij opvalt, is dat alle gevaccineerden die ongevaccineerden voor malle Eppie en complotdenkers uitmaakten, steeds stiller worden nu er toch steeds meer boven tafel komt dat de ongevaccineerden toch niet op alle vlakken ongelijk hebben
Daarentegen neemt de vijandigheid naar ongevaccineerden toe, ook in vrienden- en familiekring alsof wij ongevaccineerden overal de schuld aan hebben.
Daar waar ik eerst normaal met ze kon praten over coronakwesties, voel je nu irritatie en worden de gesprekken soms ronduit vijandig, zelfs met mijn moeder en mijn tante kan ik er niet meer normaal over praten zonder dat ze geïrriteerd raken en mij een complotdenker vinden.
Ook al citeer ik dingen van GGD, Lareb, RIVM of OMT zeggen ze glashard dat ook dat nepnieuws is terwijl ze wel voor de booster gaan die door de GGD word aangeraden, dat geloven ze dan weer wel.

Nou, ze zakken er maar in.

Aan een kant begrijp ik het ook nog wel als je al die tijd hebt geroepen dat de ongevaccineerden ongelijk hebben en wappies zijn nu blijkt dat ze toch niet op alle vlakken ongelijk hebben, dat je je dan geen houding weet te geven en het op de ongevaccineerden afreageert.
Ze voelen zich waarschijnlijk vernacheld en reageren dat nu op ongevaccineerden af.

De mondkapjes zijn en pracht voorbeeld van hoe mensen voor de gek worden gehouden
Nogmaals, twee jaar lang waren katoenen mondkapjes goed bevonden en nu ineens deugen ze niet meer.
Ik zou dan ook als katoenen mondkapjes drager mij belazerd voelen, zeker als je bedenkt hoeveel mensen je als katoenen mondkapje drager, de huid hebt vol gescholden omdat dit niets droegen.
Herkenbaar wat betreft die sociale omgang.
Niet zo vreemd als je langzaam uit een illusie stapt, de wereld die je dacht veiligheid en zekerheid te bieden ( vooral op vlakken van autoriteiten en wetenschap ) , blijkt dan toch totaal anders in elkaar te zitten.

Eerst was er de angstpsychose, waarin alles voor waar aangenomen werd, vertrouwende op die autoriteiten en wetenschap, vervolgens dan langzaam wakker worden en de grond onder je voeten voelen wegzakken.
Dus geen veiligheid en zekerheid meer , maar steeds meer onzekerheid .
Het eigen ego accepteert dan nog niet dat er een volledige misleiding heeft plaatsgevonden en schiet ' agressief ' in de defensie.

Gelukkig zijn er meerdere mensen in mijn directe omgeving waar ik al heel wat jaren een veel intuitievere/spirituele interactie mee heb, die hebben zich niet laten misleiden vanaf dag 1.
Die contacten zijn nog steeds als vanouds, anderen heb ik helaas los moeten laten.
Bij deze groep zal dat contact alleen te herstellen zijn als ook bij hen dat ontwakingsproces plaatsvindt.
Als ik de energieen om me heen peil , kan dat proces wel eens heel wat sneller gaan verlopen sinds begin van nieuwe jaar.

Vermoed dat wat nu plaatsvind bij degenen die overal in mee gegaan zijn , de eigen confrontatie met gevolgen van eerdere keuzes is,op basis van dat weggegeven vertrouwen .
Een karmische confrontatie die wel eens zeer pijnlijk zal kunnen zijn, mensen die nu naar rock bottom gaan.
Hopelijk nog op tijd om te ontwaken , maar voor velen zal het waarschijnlijk te laat zijn, helaas.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 15 jan 2022, 16:26

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 15 jan 2022, 17:54

Dat is duidelijk 15 cm :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 15 jan 2022, 20:45

Fenna schreef:
15 jan 2022, 10:10
Wat mij opvalt, is dat alle gevaccineerden die ongevaccineerden voor malle Eppie en complotdenkers uitmaakten, steeds stiller worden ...

Daar waar ik eerst normaal met ze kon praten over coronakwesties, voel je nu irritatie en worden de gesprekken soms ronduit vijandig ...
Is die irritatie vanwege wat jij verteld of is dit een gevolg van "het stiller worden".
Vraag dat jezelf maar eens af Fenna. [think]
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 15 jan 2022, 21:19

Witte wel schreef:
15 jan 2022, 20:45
Is die irritatie vanwege wat jij verteld of is dit een gevolg van "het stiller worden".
Vraag dat jezelf maar eens af Fenna.
Ik vermoed dat wat ik vertel.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 15 jan 2022, 21:38

Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 15 jan 2022, 23:02

Fenna schreef:
15 jan 2022, 21:19
Witte wel schreef:
15 jan 2022, 20:45
Is die irritatie vanwege wat jij verteld of is dit een gevolg van "het stiller worden".
Vraag dat jezelf maar eens af Fenna.
Ik vermoed dat wat ik vertel.
Ik denk dat je me niet helemaal goed begrijpt Fenna. Ik denk namelijk dat "het stiller worden" meer de aanleiding hier voor is. Het inzien maar niet toe willen geven en de frustratie uiten op. Een onbewuste gedachtekronkel die ontstaat in dergelijke situaties.
Vitharr schreef:
15 jan 2022, 21:38
Bah, wat voorspelbaar weer...
Maar natuurlijk Vitharr, die 2G moet er door want steeds meer mensen willen en accepteren de boostershots niet meer en met een 2G beleid dwing je dit af. En die taak zak kuipers over nemen en Fleur Agema kan het nog even afhouden maar als het volk, het bedrijfsleven en lokale beleidvoerders hier niet tegenin gaan dan zal het 2G beleid het nieuwe normaal gaan worden voor een zekere periode. Men moet geprikt worden, op welke wijze dan ook en zoals het er nu naar uit ziet zal men 2 maal jaarlijks een prikje moeten gaan halen de komende tijd.
De schadelijkheid van deze vorm van vaccineren is in het VK al onderzocht en de noodzaak hierdoor te moeten blijven vaccineren is ook al duidelijk.
https://assets.publishing.service.gov.u ... eek-42.pdf
(als de link niet werkt zoek naar: Vaccine-surveillance-report-week-42.pdf)

En nog blijven mensen vertrouwen in een overheid en nog doet men zelf geen onderzoek. De reguliere media staat vol met dwalingen. Alternatieven als De Andere Krant en Gezond Verstand, en zo zijn er nog wel meer, bieden veel meer heldere neutrale informatie zonder dat de redacteur betaald wordt door de industrie om te schrijven wat zij willen.
Men moet het natuurlijk zelf weten. Afgelopen week maakte ik wederom een geval mee van een gezonde mens en nu plotseling, na vaccinatie, een hartklepje dat niet goed meer werkt. Wederom een hartklacht na vaccinatie. Maar volgens de geleerden is dat allemaal niet zo doen ze ons geloven.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 16 jan 2022, 07:34

Bij ons is een wintermanifest ontstaan betreffende het beleid in de toekomst om een betere aanpak te hebben, maar in de eerste plaats gaat het om overheden die gebreken vertonen in hun gepretendeerde functie van politic(a)us.
Overheden werpen zich maar al te graag op als redder van de crisis wat vaak gevolgen kent die onder of overschat worden.
Maar met de kennis en wetenschap van nu zou men toch al geweten hebben wat mogelijk is en wat niet betreft het 'ziek' zijn/worden van iets.
De geloofwaardigheid onder een laagje van weinig deskundigheid laat ook zien dat ze zich baseren op een gewenst scenario waarbij de vaccinatiestrategie een doelstelling wordt...
In ieder geval, mocht het van in begin reeds duidelijk geweest zijn had de ganse bevolking reeds al haar rechten uitgeoefend en totaal geweigerd om in te gaan op de vaccinaties...
De wil van de overheid is iets totaal anders dan de wil van het volk, maar vaker is het ter verantwoording verschuldigd zijn van de overheden ten opzichte van het volk een weggeschoven taak, maar de volgende generaties gaan wel geconfronteerd worden met iets waarvan ze herinneren hoe ze dat destijds hadden aangepakt, zou herhaling van dezelfde feiten uit het verleden van toepassing zijn/worden ?

Het kan toch niet de bedoeling zijn om een wereld in een wereld te schapen, een illusie binnen een illusie ? Dan is de fundering van de rechtstaat reeds weggegraven, vrees ik ?
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 16 jan 2022, 09:27

Vitharr schreef:
15 jan 2022, 21:38
https://www.telegraaf.nl/nieuws/6920826 ... uut-werken

Bah, wat voorspelbaar weer...
Inderdaad.

Las dit vanmorgen in de Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2135922 ... n=whatsapp

Is Premuima Art.

We moeten koste wat het kost aan de QR code controle, controle, controle.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 16 jan 2022, 09:35

Witte wel schreef:
15 jan 2022, 23:02
De schadelijkheid van deze vorm van vaccineren is in het VK al onderzocht en de noodzaak hierdoor te moeten blijven vaccineren is ook al duidelijk.
Ook het WHO ziet niets in deze vaccinatie strategie.
De Wereldgezondheidsorganisatie is een tegenstander van een vierde vaccinatieshot, zelfs fabrikant Pfizer zet er zijn vraagtekens bij.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2135922 ... n=whatsapp

Premium.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie