Het jaar 2012

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
Plaats reactie
American Dawn

Bericht door American Dawn » 25 nov 2006, 17:04

ZZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZZzzz :wink:

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 nov 2006, 22:24

American Dawn schreef:ZZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZZzzz :wink:
Iets van een verklaring please?....

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 29 nov 2006, 08:59

keesie14 schreef: ik heb zo een gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat de wetenschap het paranormale een beetje gaat erkennen.
Het wachten is niet op de wetenschap.

American Dawn

Bericht door American Dawn » 29 nov 2006, 10:35

keesie14 schreef:
American Dawn schreef:ZZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZZzzz :wink:
Iets van een verklaring please?....
topic ging over 2012 maar de discussie over sceptici enzo deed me een beetje indommelen.....

weet dat er op dit forum wel eens vage ongeloofwaardige informatie dubieuze zaken voorkomen...

Er zijn helaas niet altijd bewijzen maar dit houd het toch een beetje mysterieus...en niet alleen wetenschappelijk.

zelf is het mijn stijl iedereen in z'n waarde of waan te laten....

verder peace uout. aan alle eazybelievers en skeptifielen... :wink:

keesie14

Bericht door keesie14 » 29 nov 2006, 15:44

MetalPig schreef:
keesie14 schreef: ik heb zo een gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat de wetenschap het paranormale een beetje gaat erkennen.
Het wachten is niet op de wetenschap.
Dat zullen we nog wel eens zien, ik denk trouwens dat het beide dichter bij elkaar gaat komen, niet dat één de overhanden krijgt (wetenschappers-believers).

keesie14

Bericht door keesie14 » 29 nov 2006, 15:46

American Dawn schreef:
keesie14 schreef:
American Dawn schreef:ZZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZZzzz :wink:
Iets van een verklaring please?....
topic ging over 2012 maar de discussie over sceptici enzo deed me een beetje indommelen.....

weet dat er op dit forum wel eens vage ongeloofwaardige informatie dubieuze zaken voorkomen...

Er zijn helaas niet altijd bewijzen maar dit houd het toch een beetje mysterieus...en niet alleen wetenschappelijk.

zelf is het mijn stijl iedereen in z'n waarde of waan te laten....

verder peace uout. aan alle eazybelievers en skeptifielen... :wink:
Ik snap wat je bedoelt, we moeten in iedergeval bij het onderwerp blijven, en het is juist een mysterie dat maakt het juist zo intressant, als het 100% zeker was, was er al een stuk minder over te vertellen en te bestuderen.

Shizo

Bericht door Shizo » 27 apr 2007, 20:37

Nog maar 5 jaar te gaan om te ontdekken of deze "legende" iets van waarheid bevat.

The Return

Bericht door The Return » 27 apr 2007, 20:42

Dan komt er wel een andere smoes. Laten we hopen dat tegen die tijd keesie14 zichzelf niet van kant heeft gemaakt.

Shizo

Bericht door Shizo » 27 apr 2007, 20:56

Hahaha, mwa.. Het zou leuk zijn dat er niets zou gebeuren, wordt er een grote middelvinger gemaakt naar alle mensen die in dit geloven.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 27 apr 2007, 21:56

Shizo schreef:Hahaha, mwa.. Het zou leuk zijn dat er niets zou gebeuren, wordt er een grote middelvinger gemaakt naar alle mensen die in dit geloven.
Correct. Ik ben al aan het sparen. :D

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:04

Er gebeuren zo ie zo al bijzondere dingen in 2012, ik verwijs daarvoor naar deze artikelen:

We verliezen waarschijnlijk tijdelijk ons GPS systeem (waar we ondertussen afhankelijk van zijn geworden: http://www.pi4raz.nl/index2.php?option= ... f=1&id=209

'Zonnevlammen ontregelden gps': http://tweakers.net/nieuws/47032/Zonnev ... n-gps.html

Zon beïnvloed klimaat (zonneactiviteit): http://www.knmi.nl/kenniscentrum/invloe ... aarde.html

Zonneactiviteit zorgt voor aardbevingen: http://www.science-frontiers.com/sf007/sf007p11.htm

Invloed zonneactiviteit op orkanen: http://garnet.acns.fsu.edu/~jelsner/PDF ... ov2001.pdf

Dus de vraag is waarom is er zoveel twijfel dat er iets bijzonders gaat gebueren? of het nou goed of slecht is.
En waarom kun je niet profesioneel blijven (The Return)?
Laatst gewijzigd door keesie14 op 28 apr 2007, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 13:13

Lees je laatste zin, er klopt iets niet aan je zinsbouw.

Keessie, anders kun jij met je "healing krachten" de wereld "healen" als 2012 de wereld toch gaat verneuken. Oops.. tegen 2012 zit jij al in de bergen iets af te wachten wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. :roll:

Btw, aardbevingen zijn er overal. Dat hoeft niet speciaal een bewijs te zijn voor 2012? Ofwel? En hoe kunnen wij in godsnaam professioneel blijven als wij plotseling een topic openen, wij mensen zien die beweren de krachten van god te hebben? Iemand die Contact met aliens heeft een paar keer per week?

Onzin,
En als 2012 er eindelijk komt, en er gebeurd niets zullen de believers wel een of andere smoes op tafel leggen.
Laatst gewijzigd door Shizo op 28 apr 2007, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 28 apr 2007, 13:16

keesie14 schreef:Dus de vraag is waarom is er zoveel twijfel dat er iets bijzonders gaat gebueren? of het nou goed of slecht is.
Dat de zon invloed heeft op de aarde is niet bijzonder; dat is altijd al zo geweest, en dus niet specifiek voor 2012.

De claims waar we om lachen zijn die over de herschepping volgens de Maya-kalender, de verschijning van Niburu, bewustzijnsverandering en dat soort ongefundeerde voorspellingen.

The Return

Bericht door The Return » 28 apr 2007, 13:27

keesie14 schreef: En waarom kun je niet professioneel blijven (The Return)?
Omdat ik er niet voor wordt betaald.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:27

Shizo schreef:Lees je laatste zin, er klopt iets niet aan je zinsbouw.

Keessie, anders kun jij met je "healing krachten" de wereld "healen" als 2012 de wereld toch gaat verneuken. Oops.. tegen 2012 zit jij al in de bergen iets af te wachten wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren. :roll:


Btw, aardbevingen zijn er overal. Dat hoeft niet speciaal een bewijs te zijn voor 2012? Ofwel?
Ten eerste ben ik al een weer wat wijzer, ouder en heb ik mijn ik mijn plan al lang veranderd. Ik blijf hier tot ik niet meer kan om de mensen waar ik om geef te beschermen en als het moet te redden van de ramp die op Nederland zal afkomen. Wanneer deze ramp is geweest blijf ik hier nog een paar jaar (tenzij het niet anders kan). En dan vertrek ik net zoals miljoenen anderen die tegen die tijd ook zullen vluchten. Dus ik ga niet prefentief vluchten zoals jij neem ik aan bedoelde.

Je moet dat artikel ook daadwerkelijk lezen, of lees in iedergeval de titel, misschien zie je dan het verband tussen verhoogde zonneactiviteit en meer aardbevingen.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:29

The Return schreef:
keesie14 schreef: En waarom kun je niet professioneel blijven (The Return)?
Omdat ik er niet voor wordt betaald.
Ik ben blij dat je er plezier in hebt om mensen af te zeiken, maarja dat is gewoon niet mijn ding.

The Return

Bericht door The Return » 28 apr 2007, 13:29

Dus preventief naar een berg reizen doe je niet meer. Is de tocht met anderen afgeblazen ofzo?

Shizo

Bericht door Shizo » 28 apr 2007, 13:30

Dus jij denkt dat het jaar 2012 de oorzaak is van meer aardbevingen en verhoogde zonneactiviteiten? Onzin. De zon heeft altijd al een invloed gehad op de aarde, en aardbevingen waren er altijd al geweest. Het jaar 2012 heeft geen enkele invloed op deze aarde. Behalve dat believers speciale schuilkelders gaan bouwen en / of verhoogde activiteiten van zelfmoord worden waargenomen. Waarschijnlijk zal er een aardbeving in pakistan, of een kleine tsunami gebeuren. Meer niet.

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:43

MetalPig schreef:
keesie14 schreef:Dus de vraag is waarom is er zoveel twijfel dat er iets bijzonders gaat gebueren? of het nou goed of slecht is.
Dat de zon invloed heeft op de aarde is niet bijzonder; dat is altijd al zo geweest, en dus niet specifiek voor 2012.

De claims waar we om lachen zijn die over de herschepping volgens de Maya-kalender, de verschijning van Niburu, bewustzijnsverandering en dat soort ongefundeerde voorspellingen.
De zonneactiviteit is toevallig in 2011/2012 tot 30% tot 50% hoger dan normaal dit heb ik gisteren gehoord van een astronoom bij het radio programma Coast To Coast AM (http://www.coasttocoastam.com)
Het is in iedergeval in de laatste 1000 jaar niet zo hoog geweest, dit is dus wel bijzonder. Dat de 11-jarige ook toevallig in 2012 eindigt, is niet heel bijzonder, maar wel toevallig. De herschepping, zou volgens sommige gebeuren in 2012, ik geloof dit niet ik denk dat het in 2012 begint en dat de hervorming van de aarde ongeveer 30 tot 100 jaar zal duren. Ik geloof ook dat we op het punt staan een nieuwe ijstijd in te gaan. Ik denk ook dat Niburu bestaat en ik heb één aanleiding welke planeet dit misschien zou kunnen zijn, ik weet niet wanneer deze planeet voorbij zal komen, maar ik denk zo ie zo niet in 2012, ik denk dat dit ongeveer 20 tot 40 jaar later zal gebeuren. Mijn aanleidingen welke planeet Niburu zou kunnen zijn, komen van twee kanten. De eerste komt van een Remote Viewer dit ik bij Coast To Coast AM hebt gehoord, ik weet niet of dit Niburu is. De tweede had ik gezien bij een artikelen die ik las van de site http://www.niburu.nl.
Gezien dit mijn enige aanleidingen zijn, hou ik het voorlopig hier op:

Niburu??? 1: http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=G ... 76&spell=1

Niburi ??? 2: http://www.niburu.nl/index.php?showarti ... leID=16115

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 apr 2007, 13:44

The Return schreef:Dus preventief naar een berg reizen doe je niet meer. Is de tocht met anderen afgeblazen ofzo?
Volgensmij heb ik al een tijdje geleden op het forum gezegt dat dit al lang niet meer mijn plan was, maarja...

Plaats reactie