Chupacabra

Mythes, sages, legendes, en cryptozoölogien , kun je hier vinden en plaatsen.
American Dawn

Bericht door American Dawn » 17 feb 2007, 17:36

cryptozoologie is een echte wetenschap maar ja er blijven mythes hoaxes en mythes bestaan zolang er mensen zijn ...

Gebruikersavatar
Aine Vevina
Onderzoeker
Berichten: 451
Lid geworden op: 15 jan 2007, 16:49

Bericht door Aine Vevina » 22 feb 2007, 20:09

ik weet niet of dit echt is ik heb wat op tv gezien dat onderwerp maar is niet duidelijk of van dat `ding` echt bestaat heeft.
Afbeelding

Ik ben een alienmeisje

alien

Bericht door alien » 08 apr 2007, 15:53

[quote="FoX"][quote]wat denken jullie hiervan? zal het dier bestaan?[/quote]Er zal vast wel een Chupacabra bestaan, maar niet zoals deze beetje fake foto's tonen. Jammer, dat er eigenlijk geen filmpje van dit beest ergens te vinden is. Ik weet niet wat de waarheid is en geloof het pas als er duidelijke feiten naar voren komen over dit wezen.[/quote]

IK heb 3 filmpjes.

[url]http://www.youtube.com/watch?v=GyLessPH ... ed&search=

[/url]http://www.youtube.com/watch?v=NEzPmu5u ... ed&search=

[url]http://www.youtube.com/watch?v=bPmZCd3J ... ed&search=[/url]

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 02 sep 2007, 16:01

Mythische vampier gevonden in Texas
Bron: De Telegraaf

Een Texaanse vrouw claimt dat zij een legendarisch, vampierachtig monster heeft gevonden. Als bewijs heeft de vrouw, Phylis Canion, de zogeheten Mexicaanse Chupacabra in haar vriezer gelegd.

Al bij het noemen van zijn naam beginnen boeren uit Mexico en Puerto Rico spontaan te rillen. Het bloeddorstige monster zou 's nachts hun geiten doden en het bloed uit de arme dieren zuigen. De legende van de Chupacabra gaat al eeuwen rond, al heeft niemand het beest ooit levend gezien. Phylis vond het beest vlak achter haar grote boerderij in Cuero. "Het is een oerlelijk beest", vertelt ze aan Foxnews.

De vrouw weet waarover ze praat. Ze heeft jaren in Afrika gewoond en joeg daar ook geregeld op groot wild. Het vreemde beest dat ze aantrof, heeft de kop van een zoogdier. Het heeft lange tanden en grote oren. Het dier is vrijwel naakt, bijna geen enkel haartje siert zijn lelijke lijf.

Van de drie in korte tijd aangetroffen monsters hebben de omwonenden slechts de kop bewaard. Door middel van een dna-test hopen ze erachter te komen wat voor beest de zo'n twintig kilo zware vampier is.

Canion, die de voorbije jaren 26 kippen is kwijtgeraakt aan een onbekend roofdier, is ervan overtuigd dat het geen prairiewolf was die haar hennen afslachtte. Volgens haar verscheurt een prairiewolf z'n prooi. De kippen die zij dood aantrof, waren allen leeggezogen. Chupacabra is Spaans en betekent 'Geitenzuiger'.

Canion vermoedt dat hevige regenval de schichtige dieren uit hun schuilplaatsen heeft verdreven. Vanuit de bergen zouden zij naar bewoond gebied zijn getrokken.

De Amerikaanse nieuwszender sprak met een lokale dierenarts. Deze heeft het dier in de vriezer gezien en denkt zelf dat het hier om een onbekend hondenras gaat. "Maar ik wil ook weer niet zeggen dat het geen chupacabra is", zegt hij tactisch.

Afbeelding
Afbeelding
Dit lijkt me gewoon een uit de kluit gewassen overleden hond. Hoax dus.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 02 sep 2007, 17:51

Typisch geval van hond lijkt mij ook.

Plaats reactie